سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

"ابرمرد اصلاحات" خود را معرفی کرد

شنبه 87 شهریور 23 ساعت 1:39 عصر
نماینده اسبق شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان باید یک "ابرمرد" رابرای انتخابات ریاست جمهوری برگزینند ،تاکید کرد که این فرد باید اقبال مردمی داشته باشد تا با نامزد اصولگرایان اختلاف رای بالای 8 میلیون داشته باشد تا امکان تقلب از بین برود.
قاسم شعله سعدی در جمع تعدادی از اصلاح طلبان خاطر نشان کرد: البته کسی که به عنوان نامزد اصلاح طلبان انتخاب می شود باید کسی باشد که اگر آمد ، اصلاحات را عملی کند نه اینکه "تدارکاتچی"باشد و البته چنین فردی را حتما احمد جنتی رد صلاحیت خواهد کرد. بنابراین اصلاح طلبان باید بر روی این شرط اجماع و تهدید کنند که در صورت ردصلاحیت شدن این فرد انتخابات تحریم خواهد شد.

وی اضافه کرد: اصلاح طلبان باید تعقل کنند که اگر وضع فعلی به وجود آمده ،چه کسی مقصر است واگر به دنبال سهم خواهی در قدرت هستند ، باید سهم خواهی در مسوولیت هم داشته باشند که هر کدام از آنها در به وجود آمدن وضع فعلی چقدر مسوول هستند.

شعله سعدی با انتقاد از ردصلاحیت گسترده نامزدهای اصلاح طلب در انتخابات تاکید کرد: در مجلس سوم از شورای نگهبان درباره نظارتش استفسار شد و این شورا نظارت خود را استصوابی اعلام کرد و در مجالس چهارم و پنجم این تفسیر که به غلط ارائه شده بود به قانون تبدیل شد و به دنبال آن رفته رفته ارکان قدرت در اختیار محافظه کاران قرار گرفت.
بعد از پایان سخنان شعله سعدی اکثر حاضران که منتظر بودند شعله سعدی نام آن "ابرمرد"ی را که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مدنظرش بود بیان کند، با صدای بلند از او خواستند نام این ابرمرد را اعلام کند که شعله سعدی در همان روی سن گفت: خودم کاندیدا می شوم، با کسی که تعارف نداریم.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


با حضور کوفی عنان : از خاتمی تجلیل می‏شود

شنبه 87 شهریور 23 ساعت 12:0 عصر
کانون همبستگی یزدی تباران مهرماه از خاتمی تجلیل خواهد کرد.

علی اکبر اولیاء نماینده یزد با اعلام این خبر گفت: کانون "همبستگی یزدی تباران" در سی‌‏امین سال پیروزی انقلاب، برای تقدیر از شخصیت‌‏های بین المللی استان یزد، تا کنون از دکتر جلال مجیبیان رئیس بیمارستان مجیبیان یزد در روز پزشک تقدیر کرده و چهارشنبه هفته گذشته نیز از شهید آیت‌‏الله محمد صدوقی تقدیر کرد.

وی با اشاره به نشست گفت‌‏وگوی ادیان که مهرماه در یزد و با حضور سران کشورهای خارجی برگزار می‌‏شود، اظهار داشت: در حاشیه این نشست از آقای خاتمی به عنوان یکی از چهره‌‏های بین المللی یزدی تقدیر خواهیم کرد.

اولیاء از حضور کوفی عنان دبیرکل سابق سازمان ملل، نخست وزیر سوئد و برخی چهره‌‏های مطرح بین المللی دیگر در مراسم تقدیر از خاتمی خبر داد و افزود: امیدواریم از دستاوردهای بین المللی شخص آقای خاتمی و تجارب ارزشمند ایشان در عرصه‌‏های مختلف مدیریتی کشور استفاده شود.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


فاطمه رجبی همسر سخنگوی دولت در یادداشت جدیدی به بهانه اظهارات رحیم مشایی ، سید محمد خاتمی را مورد حمله قرار داد !

او در بخشی از یادداشت خود آورده است : ...اما رحیم مشایی چه می‌گوید؟ حرف‌های او جز تکرار دست و پا شکسته افاضات محمد خاتمی و هم‌پالکی‌ها چه محتوایی دارد؟


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


14 متجاوز به دختر 14 ساله دستگیر شدند

شنبه 87 شهریور 23 ساعت 10:0 صبح
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: 14 نفر که دختر نوجوان 14 ساله فراری تبریز را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند دستگیر و روانه زندان شدند.
 
 
رحمان ایمان نژاد  گفت: دختر نوجوان تبریزی که با اغفال از سوی دوستش از خانه فرار و اسیر باندهای غیر اخلاقی شده بود با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان شناسایی و پیدا شد.

وی افزود: به دنبال مراجعه فردی به نام « سعید - الف» به پلیس مبنی بر اینکه دختر نوجوان 14 ساله‌اش چند روزی است که منزل را ترک کرده و تاکنون مراجعه نکرده است موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و در تحقیق‌ها و بررسی های گسترده به عمل آمده در سطح شهر در طول بیش از سه ماه با شیوه‌های پلیسی در نهایت دختر نوجوان به همراه سه پسر ناشناس در منزلی در حاشیه شهر تبریز شناسایی و دستگیر شد.

ایمان نژاد اضافه کرد: در تحقیق‌های به عمل آمده از نامبرده، این دختر به پلیس گفت" پس از آشنایی با پسری به نام «مهدی- چ» با او ارتباط ناسالم برقرار کرده و من از ترس بازگشت به خانه پدری تصمیم به فرار از خانه گرفتم که دوست پسرم مرا بعد از تجاوز در اختیار دوستش به نام « مهدی- ر» گذاشت و من پس از سپری کردن یک هفته در منزل او مورد آزار و اذیت قرار گرفته و دوباره به مدت یک هفته در اختیار زنی بد کاره به نام « عزیزه- ش» قرار گرفتم و وادار به انجام کارهای خلاف شدم و پس از این مدت به مدت سه ماه در اختیار فردی به نام « وحید - ز» قرار گرفته و نامبرده مرا در زیر زمین منزل دوستش به نام «امیر- ب» نگهداری و به دفعات مختلف مرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد.

وی گفت: در رابطه با این پرونده 14 نفر از افرادی که نامبرده را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند دستگیر و روانه زندان شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی افزود: شاید زمانی که این دختر نوجوان تصمیم به فرار از خانه گرفت نمی‌دانست که چه سرنوشت شومی در انتظار اوست، اما تصمیم به فرار از خانه روزهای تلخ و عذاب آوری را برای این دختر نوجوان در طی سه ماه رقم زده که با تلاش‌ها و پیگیری‌های پلیس خاتمه یافت.

وی با هشدار به والدین در مورد مراقبت از رفتار فرزندان خود اظهار داشت: والدین باید رفتارهای محبت آمیز و دوستانه ای با فرزندان برقرار کنند و دوستان فرزندان خود را شناخته تا دوستان ناباب و افراد بزه کار آنها را اغفال نکنند.

ایمانی نژاد با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از دختران و پسران با اعلام اینکه به کلاس‌های فوق العاده، کتابخانه و یا مراکز تفریحی و تفرجگاه‌ها می‌روند در پی سهل انگاری والدین با افراد بزهکار آشنا شده و گرفتار این گروه‌ها و افراد می شوند، گفت: والدین باید رفت و آمد فرزندانشان را کنترل و با سرکشی مداوم از مدارس آنها ضمن اینکه وضعیت تحصیلی آنها را از این طریق پیگیری کنند از رفتار آنها و یا احیاناً عدم حضور آنها در مدرسه مطلع شوند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


پیش بینی باهنر درباره سوال از رییسجمهور

شنبه 87 شهریور 23 ساعت 9:0 صبح
نایب رییس مجلس شورای اسلامی به نتیجه رسیدن طرح سوال از رییس‌جمهور به شکلی که رسمیت پیدا کند و باعث حضور رییس‌جمهور در مجلس شود را بعید دانست و اعلام کرد:« 74 امضاء برای طرح سوال از رییس جمهور به شکل رسمی به هیات رییسه نرسیده است.»

محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ساز و کار سوال از رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی گفت:« قانون اساسی وضعیت پیچیده‌ای را در این باره مشخص کرده است، به طوری که حداقل باید یک چهارم نمایندگان مجلس طرح سوال از رییس جمهور را امضا کنند تا رییس جمهور موظف شود به مجلس آمده و به سوال نمایندگان امضاء کننده پاسخ دهد و این درحالی است که رییس جمهور برای آمدن به مجلس و پاسخگویی یک ماه فرصت دارد.»

عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به صحبت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته ازسوی برخی از نمایندگان در خصوص جمع‌آوری امضاء برای طرح سوال از رییس جمهور گفت:« بعید می‌دانم این روند تبدیل به یک سوال رسمی و منجر به حضور رییس جمهور در مجلس شود.»

باهنر با اعلام این‌که نمی‌توان به پیگیری موضوع طرح سوال از رییس جمهور به شکل ابزاری نگاه کرد؛ اظهارداشت: « بالاخره در هر مجلسی، چه بحث استیضاح و یا سوال، ‌تنها در بعضی موارد است که به آخر راه رسیده و به نتیجه می‌رسد و در بقیه موارد در همان روند شکل‌گیری، مساله با پیگیری و مذاکره، حل شده و یا منتفی می‌شود و از این رو بعید می‌دانم این موضوع تبدیل به سوالی شود که رییس جمهور را به مجلس بیاورد.»

به گزارش ایسنا چند روز پیش علی مطهری نماینده تهران اعلام کرده بود که تعدادی از نمایندگان طرح سئوال از رییس‌جمهور را امضا کرده‌اند.

مطهری اعلام کرده بود «این سوال راجع به مسائل فکری است و آقای رییس جمهور باید به آن پاسخ دهد، برخی مخالف این کار هستند، اما این کار به نفع دولت، آقای احمدی‌نژاد و اصولگرایان است. معنی اصولگرایی آن است که رودربایستی نداشته باشیم و بر روی اصول پایمال شده تاکید کنیم والا نتیجه زد و بندهای سیاسی چیزی نمی‌شود. ما به آقای احمدی‌نژاد علاقه‌مندیم.

مطهری سوال از رییس جمهور را برخلاف اعتقاد برخی جنجال ندانست و گفت:« البته اگر رسانه‌ها و روزنامه‌ها این مسئله را تبدیل به جنجال نکنند، این کار به هیچ عنوان ایجاد جنجال نمی‌کند.»

این نماینده مردم تهران تاکید کرد:« در ذهن جامعه این سوال وجود دارد و آقای احمدی‌نژاد باید سکوت را بشکند و پاسخ دهد. این کار به نفع کشور است و ما نمی‌خواهیم جنجال ایجاد کنیم، روزنامه‌ها هم نباید این مسئله را تبدیل به جنجال کنند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


محمدنوری زاد در اقدامی سوال برانگیز، مصاحبه ای خیالی(!؟) با آیت الله مکارم شیرازی ترتیب داده و در آن برای مبرا کردن خود از هرگونه توهین به ساحت روحانیت و مرجعیت، از قول این مرجع تقلید خود را بی‌گناه و منتقدان سخنان خود را نیز بی‌ظرفیت اعلام کرده است!   

محمد نوری زاد، کارگردان سینما و تلویزیون که اخیرا به خاطر توهین به مراجع مورد انتقاد و شکایت برخی نهادهای حقیقی و حقوقی قرار گرفته در تازه ترین اقدام خود مصاحبه ای خیالی(!؟) با آیت الله مکارم شیرازی ترتیب داده و قبل از انعکاس آن در وبلاگش قسم یاد کرده با درج این مصاحبه مجازی قصد توهین به مرجعیت را ندارد.(!)

به گزارش باشگاه جوانی برنا، ساختار این مصاحبه خیالی به گونه ای تنظیم شده که این تلقی را در خواننده مطلب بوجود می آورد که حتی خود مراجع انتقادی نسبت به وی و مطالب عنوان شده از سوی او ندارند و این در حالی است که آیت‌الله مکارم شیرازی در سخنانی حضور مراجع تقلید در جامعه را یک نعمت الهی دانسته و گفته است: کسانی‌که به دنبال خانه نشین کردن مراجع هستند، این آرزو را به گور خواهند برد.

در این مصاحبه غیر واقعی آیت الله مکارم خطاب به نوری زاد می گوید: من شخصا درباره نوشته های شما، نکته ای که بشود از آن توهین و کوچک شمردن جایگاه مرجعیت برداشت کرد، ندیدم فقط مختصری اگر اراده قلم را مهارمی کردید، شاید این هیاهو به پا نمی شد.

در ادامه این مصاحبه نوری زاد خطاب به آیت الله مکارم می گوید چرا اطرافیان شما اینهمه الفاظ نامربوط به کار بردند و یک دوستدار نظام را آلت دست بیگانه خطاب کردند که آیت الله مکارم در پاسخ می گوید: این ناشی از ظرفیت برخی افراد است.

ادامه این مصاحبه خیالی به طرز مضحکی با سئوالات جهت دار و پاسخهای ساختگی و آبکی نوری زاد همراه می شود بطوریکه نوری‌زاد مواردی را در باره مطالبش مطرح و سپس آیت الله مکارم از وی دلجوئی می کند!

  نوری زاد در طی این مصاحبه خیالی تمام عقاید خود در باره مرجعیت را در قالب سئوالات توهین آمیز مطرح می کند که از آن‌جمله با اشاره به تعداد بی شمار مراجع در کشور می گوید: آیا دلپذیر و مطلوب است که در باره یک مساله تعداد بی شماری مرجع اظهار نظر کنند؟ آیا این امر آشفتگی و اضطراب در جامعه ایجاد نمی کند؟

نکته جالب کامنت هائی است که خوانندگان مطلب آخر وبلاگ نوری‌زاد، برای او گذاشته و اکثریت قریب به اتفاق آنها از مصاحبه خیالی ابراز نارضایتی کردند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


تجاوز دومرد به یک زن استرالیایی در کلیسا

شنبه 87 شهریور 23 ساعت 3:7 صبح
مرد 61 ساله ادعا کرد اولین تجاوز جنسی را در طول عمر خود داشته است وی گفت این زن در حال دعا کردن بود و ما مانند ارواح خبیث به او تجاوز کردیم و در آخر از کرده خود اظهار پشیمانی کرد.
 در کلیسایی در سیدنی استرالیا یک زن در حال دعا کردن مورد تجاوز 2 مرد قرار گرفت که این دو مرد دستگیر و روانه زندان شدند.
به گزارش رویترز؛ پلیس سیدنی امروز اعلام کرد که این دو متهم به سن های 61 و 38 سال به یک زن در کلیسا تجاوز کردند که یکی از این متهمین 220 مورد جرائم جنسی داشته است.
" گری بیلی" رئیس پلیس سیدنی گفت: این زن به طور بی رحمانه ای مورد تجاوز قرار گرفته است که علت این تجاوز تنفر و ترس از مذهب، لذت از تجاوز و بدست آوردن پول بوده است.
طبق بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که زن قربانی دومین زنی است که به طور وحشیانه مورد تجاهم و اخاذی مرد 38 ساله در کلیسا قرار گرفته است این متهم گفته است جرائم جنسی و تجاوزات خود را پس از آزادی از زندان همچنان ادامه خواهد داد.
"گری بیلی" تصریح کرد : از سال 2001 تا 2005 متهم 38ساله چندین بار به زنهایی که در حال دعا کردن در کلیسا بوده اند تجاوز کرده است ودر عوض برای جبران این تجاوز تنها مبلغ 459 پوند را پرداخت کرده است.
مرد 61 ساله ادعا کرد اولین تجاوز جنسی را در طول عمر خود داشته است وی گفت این زن در حال دعا کردن بود و ما مانند ارواح خبیث به او تجاوز کردیم و در آخر از کرده خود اظهار پشیمانی کرد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


همزمان با بالا گرفتن بحران‌های کابینه که در پی سخنان رحیم‌مشایی و ماجرای مدرک جعلی کردان آغاز شد، حامیان دولت برای مقابله با ریزش نیروهای حامی احمدی‌نژاد با مشکلات جدی مواجه شده‌اند. در این زمینه، یکی از نویسندگان اصلی حامی احمدی‌نژاد با انتشار دو مقاله جداگانه مدعی شد که ماجراهای مشایی و کردان ربطی به احمدی‌نژاد ندارد. وی در مطلب خود درباره کردان که در سایت اصلی حامیان دولت منتشر شده، مدعی شد: «نکته‌ای که در این میان می‌بایست مدنظر قرار گیرد آن است که کردان از تخم مرغ شانسی دولت بیرون نیامده است. در گام اول آقای جاسبی که از کذب بودن ادعاهای کردان و نادرستی مدرک ایشان سخن به میان می‌آورد، باید پاسخگوی تدریس کردان در دانشگاه آزاد باشند. همچنین، یقینا گزینه اول رئیس‌جمهور برای وزارت کشور کردان نبوده است و این فضای ایجاد شده در مجلس بود که رئیس‌جمهور را ناگزیر به معرفی گزینه دیگری کرد؛ گزینه‌ای که می‌بایست قرابت بیشتری با اصولگرایان سنتی داشته باشد.»


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


کروبی: روحانی کاندیدا میشود

جمعه 87 شهریور 22 ساعت 12:0 عصر
مهدی کروبی گفت: ظاهرا قرار است آقای حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آتی کاندیدا شود. 

مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال حضور حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ظاهرا قرار است که آقای روحانی کاندیدای ریاست جمهوری شود که این امر خوبی است زیرا در مشارکت گسترده‌تر مردم تاثیر خواهد گذاشت.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص انتقادات اعضای حزب اعتماد ملی به اصلاح‌طلبان گفت:‌ همواره دوستان را به وحدت دعوت کردم اما عده‌ای صحبت‌هایی می‌کنند که موجب شکاف می‌شود. ولی همگان باید ضرورت وحدت را درک کنند.

دبیر کل حزب اعتماد ملی با رد این مطلب که چون حزب اعتماد ملی در انتخابات مجلس شکست خورد، احتمالا در انتخابات ریاست جمهوری نیز شکست خواهد خورد، اظهار داشت: در انتخابات مجلس نیروهای اصلی ما را رد صلاحیت کردند و آرایش نیروهای ما بهم خورد. رد صلاحیت ها و عدم صیانت از آرا موجب این اتفاق شد.

وی افزود:‌ حتی اگر فرض کنیم در مجلس شکست خورده‌ایم در انتخابات آینده حضور می‌یابیم و می‌بینیم که مردم رای می‌دهند یا خیر. حرف ما یکی است و آن اینکه بگذارید مردم انتخاب کنند و نیروهای خودسر و غیبی وارد نشوند تا کارهای غیرعادی انجام دهند اگر از آرا صیانت شود در انتخابات هم شکست بخوریم مهم نیست. امروز آقای مجید انصاری پیش من بود و می‌گفت که در یک مسجد 2 تا صندوق بود در یک صندوق 600 رای داشتند و در دیگری هیچ.

مهدی کروبی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور شما برای کنار رفتن خاتمی بود گفت:‌ اگر خاتمی بخواهد بخاطر اینکه یک نفر حضور پیدا کرده است دیگر کاندیدا نشود، همان بهتر که نیاید. اصلا این توهین به آقای خاتمی است و من که هنوز اعلام نکردم که در انتخابات حضور می‌یابم. ولی اگر اعتماد ملی مرا بعنوان کاندیدا معرفی کرد، آیا آقای خاتمی نباید بیاید؟ یعنی اگر مجمع روحانیون آقای خاتمی را کاندیدا کرد من نباید بیایم؟ بنظر من این حرفها دیگر رنگی ندارد.

کروبی در پاسخ به اینکه آیا به نفع خاتمی کنار خواهید رفت گفت اگر تصمیم به حضور گرفتم به نفع هیچکس کنار نخواهم رفت همانطور که در دور قبل هم هرچه فشار آوردند به نفع هاشمی کنار بروم این کار را نکردم.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


این سه نفر از کابینه بیرون بروند!

جمعه 87 شهریور 22 ساعت 11:0 صبح

کیهان در ستون «گفت و شنود» دیروز خود نوشت:

گفت: بالاخره دعوای وزیر کار و رئیس کل بانک مرکزی به کجا کشید؟
گفتم: جهرمی به احمدی نژاد نامه نوشته و به ایشان پیشنهاد کرده که هر دو نفر ما را برکنار کنید.

گفت: آقای رئیس جمهور چه جوابی به این پیشنهاد داده است؟

گفتم: ایشان هنوز جوابی نداده ولی مردم موافق هستند که هر دو برکنار شوند و البته فقط یک شرط دارند!

گفت: چه شرطی؟!

گفتم: به شرط آن که این دو نفر هنگام خروج از کابینه دست آقای مشایی رئیس سازمان گردشگری را بگیرند و او را هم با خودشان ببرند...

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >