سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

14 متجاوز به دختر 14 ساله دستگیر شدند

شنبه 87 شهریور 23 ساعت 10:0 صبح
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: 14 نفر که دختر نوجوان 14 ساله فراری تبریز را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند دستگیر و روانه زندان شدند.
 
 
رحمان ایمان نژاد  گفت: دختر نوجوان تبریزی که با اغفال از سوی دوستش از خانه فرار و اسیر باندهای غیر اخلاقی شده بود با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان شناسایی و پیدا شد.

وی افزود: به دنبال مراجعه فردی به نام « سعید - الف» به پلیس مبنی بر اینکه دختر نوجوان 14 ساله‌اش چند روزی است که منزل را ترک کرده و تاکنون مراجعه نکرده است موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و در تحقیق‌ها و بررسی های گسترده به عمل آمده در سطح شهر در طول بیش از سه ماه با شیوه‌های پلیسی در نهایت دختر نوجوان به همراه سه پسر ناشناس در منزلی در حاشیه شهر تبریز شناسایی و دستگیر شد.

ایمان نژاد اضافه کرد: در تحقیق‌های به عمل آمده از نامبرده، این دختر به پلیس گفت" پس از آشنایی با پسری به نام «مهدی- چ» با او ارتباط ناسالم برقرار کرده و من از ترس بازگشت به خانه پدری تصمیم به فرار از خانه گرفتم که دوست پسرم مرا بعد از تجاوز در اختیار دوستش به نام « مهدی- ر» گذاشت و من پس از سپری کردن یک هفته در منزل او مورد آزار و اذیت قرار گرفته و دوباره به مدت یک هفته در اختیار زنی بد کاره به نام « عزیزه- ش» قرار گرفتم و وادار به انجام کارهای خلاف شدم و پس از این مدت به مدت سه ماه در اختیار فردی به نام « وحید - ز» قرار گرفته و نامبرده مرا در زیر زمین منزل دوستش به نام «امیر- ب» نگهداری و به دفعات مختلف مرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد.

وی گفت: در رابطه با این پرونده 14 نفر از افرادی که نامبرده را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند دستگیر و روانه زندان شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی افزود: شاید زمانی که این دختر نوجوان تصمیم به فرار از خانه گرفت نمی‌دانست که چه سرنوشت شومی در انتظار اوست، اما تصمیم به فرار از خانه روزهای تلخ و عذاب آوری را برای این دختر نوجوان در طی سه ماه رقم زده که با تلاش‌ها و پیگیری‌های پلیس خاتمه یافت.

وی با هشدار به والدین در مورد مراقبت از رفتار فرزندان خود اظهار داشت: والدین باید رفتارهای محبت آمیز و دوستانه ای با فرزندان برقرار کنند و دوستان فرزندان خود را شناخته تا دوستان ناباب و افراد بزه کار آنها را اغفال نکنند.

ایمانی نژاد با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از دختران و پسران با اعلام اینکه به کلاس‌های فوق العاده، کتابخانه و یا مراکز تفریحی و تفرجگاه‌ها می‌روند در پی سهل انگاری والدین با افراد بزهکار آشنا شده و گرفتار این گروه‌ها و افراد می شوند، گفت: والدین باید رفت و آمد فرزندانشان را کنترل و با سرکشی مداوم از مدارس آنها ضمن اینکه وضعیت تحصیلی آنها را از این طریق پیگیری کنند از رفتار آنها و یا احیاناً عدم حضور آنها در مدرسه مطلع شوند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]