سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

کروبی: روحانی کاندیدا میشود

جمعه 87 شهریور 22 ساعت 12:0 عصر
مهدی کروبی گفت: ظاهرا قرار است آقای حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آتی کاندیدا شود. 

مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال حضور حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ظاهرا قرار است که آقای روحانی کاندیدای ریاست جمهوری شود که این امر خوبی است زیرا در مشارکت گسترده‌تر مردم تاثیر خواهد گذاشت.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص انتقادات اعضای حزب اعتماد ملی به اصلاح‌طلبان گفت:‌ همواره دوستان را به وحدت دعوت کردم اما عده‌ای صحبت‌هایی می‌کنند که موجب شکاف می‌شود. ولی همگان باید ضرورت وحدت را درک کنند.

دبیر کل حزب اعتماد ملی با رد این مطلب که چون حزب اعتماد ملی در انتخابات مجلس شکست خورد، احتمالا در انتخابات ریاست جمهوری نیز شکست خواهد خورد، اظهار داشت: در انتخابات مجلس نیروهای اصلی ما را رد صلاحیت کردند و آرایش نیروهای ما بهم خورد. رد صلاحیت ها و عدم صیانت از آرا موجب این اتفاق شد.

وی افزود:‌ حتی اگر فرض کنیم در مجلس شکست خورده‌ایم در انتخابات آینده حضور می‌یابیم و می‌بینیم که مردم رای می‌دهند یا خیر. حرف ما یکی است و آن اینکه بگذارید مردم انتخاب کنند و نیروهای خودسر و غیبی وارد نشوند تا کارهای غیرعادی انجام دهند اگر از آرا صیانت شود در انتخابات هم شکست بخوریم مهم نیست. امروز آقای مجید انصاری پیش من بود و می‌گفت که در یک مسجد 2 تا صندوق بود در یک صندوق 600 رای داشتند و در دیگری هیچ.

مهدی کروبی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور شما برای کنار رفتن خاتمی بود گفت:‌ اگر خاتمی بخواهد بخاطر اینکه یک نفر حضور پیدا کرده است دیگر کاندیدا نشود، همان بهتر که نیاید. اصلا این توهین به آقای خاتمی است و من که هنوز اعلام نکردم که در انتخابات حضور می‌یابم. ولی اگر اعتماد ملی مرا بعنوان کاندیدا معرفی کرد، آیا آقای خاتمی نباید بیاید؟ یعنی اگر مجمع روحانیون آقای خاتمی را کاندیدا کرد من نباید بیایم؟ بنظر من این حرفها دیگر رنگی ندارد.

کروبی در پاسخ به اینکه آیا به نفع خاتمی کنار خواهید رفت گفت اگر تصمیم به حضور گرفتم به نفع هیچکس کنار نخواهم رفت همانطور که در دور قبل هم هرچه فشار آوردند به نفع هاشمی کنار بروم این کار را نکردم.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]