"ابرمرد اصلاحات" خود را معرفی کرد

شنبه 87 شهریور 23 ساعت 1:39 عصر
نماینده اسبق شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان باید یک "ابرمرد" رابرای انتخابات ریاست جمهوری برگزینند ،تاکید کرد که این فرد باید اقبال مردمی داشته باشد تا با نامزد اصولگرایان اختلاف رای بالای 8 میلیون داشته باشد تا امکان تقلب از بین برود.
قاسم شعله سعدی در جمع تعدادی از اصلاح طلبان خاطر نشان کرد: البته کسی که به عنوان نامزد اصلاح طلبان انتخاب می شود باید کسی باشد که اگر آمد ، اصلاحات را عملی کند نه اینکه "تدارکاتچی"باشد و البته چنین فردی را حتما احمد جنتی رد صلاحیت خواهد کرد. بنابراین اصلاح طلبان باید بر روی این شرط اجماع و تهدید کنند که در صورت ردصلاحیت شدن این فرد انتخابات تحریم خواهد شد.

وی اضافه کرد: اصلاح طلبان باید تعقل کنند که اگر وضع فعلی به وجود آمده ،چه کسی مقصر است واگر به دنبال سهم خواهی در قدرت هستند ، باید سهم خواهی در مسوولیت هم داشته باشند که هر کدام از آنها در به وجود آمدن وضع فعلی چقدر مسوول هستند.

شعله سعدی با انتقاد از ردصلاحیت گسترده نامزدهای اصلاح طلب در انتخابات تاکید کرد: در مجلس سوم از شورای نگهبان درباره نظارتش استفسار شد و این شورا نظارت خود را استصوابی اعلام کرد و در مجالس چهارم و پنجم این تفسیر که به غلط ارائه شده بود به قانون تبدیل شد و به دنبال آن رفته رفته ارکان قدرت در اختیار محافظه کاران قرار گرفت.
بعد از پایان سخنان شعله سعدی اکثر حاضران که منتظر بودند شعله سعدی نام آن "ابرمرد"ی را که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مدنظرش بود بیان کند، با صدای بلند از او خواستند نام این ابرمرد را اعلام کند که شعله سعدی در همان روی سن گفت: خودم کاندیدا می شوم، با کسی که تعارف نداریم.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]