سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

پسر رفسنجانی:روحانی می آید

یکشنبه 87 شهریور 24 ساعت 10:0 صبح
یکی از فرزندان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از کاندیداتوری حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک این مجمع در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری خبر داده است.    
محمد علی ابطحی از اعضای دولت اصلاحات در آخرین مطلب سایت شخصی خود نوشته است که در حاشیه مراسم سالگرد آیت الله شهید صدوقی با یاسر هاشمی رفسنجانی درباره اظهارات اخیر روحانی در خصوص دولت نهم که به اعتقاد وی در راستای فعالیت های انتخاباتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شده، صحبت کرده است.
ابطحی ادامه داد: یاسر هاشمی رفسنجانی گفت که روحانی تصمیم قطعی گرفته در انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندیدا شود اما حضور او در این عرصه، منوط به عدم کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


پسر رفسنجانی:روحانی می آید

یکشنبه 87 شهریور 24 ساعت 10:0 صبح
یکی از فرزندان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از کاندیداتوری حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک این مجمع در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری خبر داده است.    
محمد علی ابطحی از اعضای دولت اصلاحات در آخرین مطلب سایت شخصی خود نوشته است که در حاشیه مراسم سالگرد آیت الله شهید صدوقی با یاسر هاشمی رفسنجانی درباره اظهارات اخیر روحانی در خصوص دولت نهم که به اعتقاد وی در راستای فعالیت های انتخاباتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شده، صحبت کرده است.
ابطحی ادامه داد: یاسر هاشمی رفسنجانی گفت که روحانی تصمیم قطعی گرفته در انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندیدا شود اما حضور او در این عرصه، منوط به عدم کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


پنج گوشی پرطرفدار در بین خانمها

یکشنبه 87 شهریور 24 ساعت 9:0 صبح
آمارها نشان می‌دهد که از میان تلفن‌های همراه عرضه شده به بازار توسط شرکت‌های مختلف، خانم‌ها به خرید پنج گوشی بیشتر تمایل دارند.

پنج گوشی HTC Touch Diamond ، Pink BlackBerry Pearl 8130 ، BlackBerry Curve 8330 Pink ، Samsung INSTINCT و LG Venus بیشترین استقبال را در بین خانم‌ها دارند.

بانوان در انتخاب و خرید گوشی تلفن همراه دارای سلیقه‌ای متفاوت با آقایان هستند . آنها گوشی‌هایی را که دارای ظاهر شیک، زیبا، صاف، براق و صیقلی با رنگ‌های شاد و طرح‌های کشویی که به راحتی در کیف دستی شان جا بگیرد ترجیح می‌دهند.

اما آقایان ؛ معمولا به زیبایی ظاهری گوشی توجه کمتری دارند و بیشتر مقاوم بودن و داشتن کارآیی‌های کاربردی را در انتخاب شان برای خرید گوشی در اولویت قرار می دهند. شرکت‌های مختلف تولیدکننده گوشی‌های تلفن همراه هر یک تولیدات شان را براساس طرحی که طراحان آنها با در نظر گرفتن سلایق و خواست کاربران با ملیت‌های متفاوت در سنین و جنسیت مختلف ارائه کرده‌اند؛ تولید می‌کنند.هر شرکتی سعی می‌کند با روش‌های تازه و نوآوری‌های مختلف بیشترین تعداد مشتری را جذب کند که در این خصوص به سلیقه متنوع خانم‌ها هم بسیار اهمیت داده می شود .

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


دلایل قطعیهای اینترنت

یکشنبه 87 شهریور 24 ساعت 3:0 صبح
رئیس انجمن شرکت‌‏های اینترنتی گفت: هنوز هم مشکلات اینترنت و قطعی‌‏های مکرر ادامه دارد.
مهندس مسعود ریاضیات در گفت‌‏وگو با ایلنا یکی از دلایل قطعی‌های اینترنت در کشور را توزیع نامناسب پهنای بینISP و PAP ها دانست و اظهار داشت: توزیع پهنای باند بین ISP ها در کشور باید با هزینه کم انجام شود تا این شرکت ها بتوانند در تمام نقاط از پهنای باند با صرف هزینه‌‏های بسیار کم استفاده کنند.
وی در ادامه با اشاره به قطعی‌های مکرر اینترنت و ادامه این قطعی‌ها در کشور گفت: کیفیت خط‌‏های اینترنتی ارتباط مستقیم به پهنای باند، رشته اصلی فیبر نوری و متولی اصلی یعنی شرکت زیرساخت دارد. همچنین که در همه کشورهای جهان تمهیداتی اندیشیده شده که در آن پهنای باند را به صورت تنوع بخشی طراحی می‌‏کنند که اگر یک نقطه دچار مشکل شد، ترافیک اینترنتی به نقاط دیگر انتقال یابد.
ریاضیات افزود: در واقع در کشورهای دیگر پهنای باند به صورت LOOP و یک حلقه است که اگر یک طرف دچار خرابی شد، طرف دیگر کار ارتباطی را انجام دهد بنابراین این اطمینان وجود دارد که پهنای باند همیشه در اختیار است و بلافاصله روش‌‏های دیگر جایگزین می‌‏شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در کشورهای توسعه یافته خدمات اینترنتی به عهده چندین کشور است که در صورت قطعی اینترنت همه با هم در صدد رفع آن بر می‌‏آیند ولی در ایران اینگونه نیست و تنها یک متولی اصلی (شرکت زیرساخت) دارد که باید پاسخگوی همه قطعی‌‏ها باشد.
وی گفت: در زمینه قطعی اینترنتی علاوه بر دو دلیلی که گفته شد، دلیل سومی هم وجود دارد که مربوط به تجهیزات پشتیبانی ISPها است که باید رضایت مشتریان را جلب کنند. پر واضح است تا زمانی هم که برای ISP ها صرفه اقتصادی وجود داشته باشد، این کار را به خوبی انجام می‌‏دهند.
ریاضیات خاطرنشان کرد: با گزارشاتی که ما از کاربران اینترنتی دریافت کرده‌‏ایم متوجه شده‌‏ایم که با وجود استفاده آنها از خدمات چندین شرکت ISP باز هم این قطعی‌‏ها حتی در سرویس‌‏های خانگی دایال آپ (DIAL UP) وجود داشته و همچنان ادامه دارد که این نشان می‌‏دهد که اشکالات مربوط به ارائه خدمات و پشتیبانی توسط ISP ها نیست.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


احضار 14 وزیر به مجلس

یکشنبه 87 شهریور 24 ساعت 2:0 صبح
14 وزیر کابینه این هفته با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی به سوالات نمایندگان پاسخ خواهند داد.

وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری برای پاسخگویی به سوال سیدعلی موسوی و بررسی نحوه‌ی اجرای قانون پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌رود.

وزرای آموزش و پرورش، تعاون و رفاه و تامین اجتماعی نیز به ترتیب برای بحث و تبادل نظر درباره‌ی وضعیت و تعیین تکلیف حق‌التدریسی‌های آموزش و پرورش، پاسخ به سوال علی عزتی نماینده‌ی دهلران و پاسخ به سوال نجف‌نژاد نماینده‌ی بابلسر در کمیسیون اجتماعی حضور خواهند یافت.

بنابراین گزارش، وزیر رفاه و تامین اجتماعی هم‌چنین در کمیسیون اقتصادی نیز برای ارایه‌ی گزارش برنامه‌های آتی وزارتخانه حضور خواهد یافت.

همچنین وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به سوال قنبری و وزیر کشور برای پاسخ به سوال سیدکاظم دلخوش به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دعوت شده‌اند.

هم‌چنین وزیر نفت برای پاسخگویی به سوالات هفت تن از نمایندگان در کمیسیون انرژی مجلس حاضر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز این هفته به کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس برای ارایه‌ی گزارش از طرح تحول اقتصادی دولت، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان بابلسر، فریدن و سقز به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، و وزرای بازرگانی برای تبادل نظر در مورد سیاست‌های حمایت از تولید صنعت، نیرو در مورد بررسی عملکرد و برنامه‌ها در زمینه‌ی تامین انرژی واحدهای تولیدی، و ارتباطات و فن‌آوری نیز برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان گرگان و مریوان در کمیسیون صنایع و معادن حضور خواهند یافت.

گفتنی است وزیر راه و ترابری نیز این هفته برای پاسخ به سوالات نجف‌نژاد نماینده‌ی بابلسر، نادران نماینده‌ی تهران، محمدقسیم عثمانی نماینده‌ی بوکان، سنایی نماینده‌ی نهاوند، حسین‌نژاد نماینده‌ی ساوجبلاغ، موسوی جرف و کعبی نمایندگان آبادان و کاییدی، رحیمی‌نسب، ملک‌شاهی‌راد نمایندگان پل‌دختر و خرم‌آباد در کمیسیون عمران مجلس حضور خواهند یافت.

به گزارش ایسنا، وزیر جهاد کشاورزی نیز این هفته با حضور در کمیسیون کشاورزی به سوالات نجف‌نژاد نماینده‌ی بابلسر، عیسی جعفری و فرهاد تجری نمایندگان بهار و کبودرآهنگ و گیلانغرب و ذوالقدر نماینده‌ی بندرعباس پاسخ خواهد داد.

وزیر نیرو نیز در این کمیسیون به سوال عبداللهی، مرادنیا و سیدفاضل موسوی نمایندگان ماهنشان، بیجار و خدابنده، ناصری نماینده‌ی گرگان و جعفری نماینده‌ی بهار و کبودرآهنگ پاسخ می‌دهد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


توزیع اطلاعیه ای سراسر توهین در مورد خاتمی

یکشنبه 87 شهریور 24 ساعت 1:0 صبح
همانگونه که پیش بینی می شد با داغ تر شدن بحث ها پیرامون کاندیداتوری سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری،پروژه تخریب رئیس دولت اصلاحات از روز گذشته به صورت رسمی کلید خورد.

روز گذشته در نماز جمعه قم اطلاعیه ای دو صفحه ای که سراسر آن توهین به سید محمد خاتمی بود در بین نمازگزاران روزه دار توزیع شد.

گفته می شود این اطلاعیه به امضای جمعی از طلاب حوزه علیمه قم رسیده است که از حامیان دولت احمدی نژاد هستند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: اگر بخواهم در انتخابات آینده حضور یابم، به خواستی که فکر می‌‏کنم در اقشار مختلف مردم است، جواب می‌‏دهم و اگر بنا باشد، نیایم به وضوح و شفاف دلایل را به مردم خواهم گفت.

به گزارش موسسه باران ، سید محمد خاتمی در جمع نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی ،استادان ،ایثارگران و جانبازان استان خوزستان گفت: شما نمایندگی مردم استانی را دارید که در طول تاریخ، به خصوص در دوران جنگ مظهر مقاومت رشادت و حماسه‌‏ها و سخت‌‏کوشی و ابتکار بوده‌‏اند.

وی با اشاره به برنامه آینده سفر خود به اهواز به مناسبت بزرگداشت آیت‌‏الله وحید بهبهانی خاطر نشان کرد: وحید بهبهانی در دوره‌‏ای از زمان که ظاهرگرایی، قشری‌‏گری و عقل‌‏گریزی درحال حاکم شدن به نام شریعت بود، تشیع را به عنوان مظهر عدل و عقل در تقابل اخباری‌‏گری مطرح ساخت و بزرگداشت ایشان در زمانی که به عقل و عدل بیشتر نیاز داریم، بسیار ارزشمند است زیرا خدای ناکرده اگر قشری‌‏گری و تحجر در نظام جمهوری میدان پیدا کند، خطر بزرگی برای کشور و نظام است.

سید محمد خاتمی سوء استفاده ازموقعیت‌‏ها، مصادره کردن سرمایه‌‏های انقلاب به نفع مطامع و دیدگاه‌‏ها و سلیقه‌‏های خاص را کار خطایی دانست و افزود: معتقدم اصلاحات جریان مظلومی بوده است و این جریان هم اسلامیت‌‏اش و هم پایبندی‌‏اش به معیارهای انقلاب ومایه‌‏گذاری‌‏اش برای اسلام و ایران و انقلاب بیشتر از بسیاری ازمدعیان بوده است و به ناحق جریان اصلا ح‌‏طلبی متهم می‌‏شود به اینکه با جبهه و جنگ و ارزش‌‏ها سازگار نبوده است.

رئیس بنیاد باران تصریح کرد: جبهه اصلاحات باید از حالت تدافعی بیرون بیاید وحالت تهاجمی به خود بگیرد.

خاتمی با اشاره به لزوم مبارزه با استکبار و مقاومت در برابر آن گفت: طرح شعارهای تند و تیز بهانه به دشمن می‌‏دهد تا به کشور و نظام لطمه بزند.

وی با نقل عملکرد با عزت دوران اصلاحات گفت:مگر رهبران آمریکا ناچار نشدند که به 50 سال خطاها وسیاست‌‏های نادرست سردمداران خود در ایران اعتراف کنند و از ملت ایران عذرخواهی نمایند؟ مبارزه با استکبار، بالا بردن هزینه‌‏های اداره کشور نیست ؛ بلکه مستقل بودن و تلاش برای پیشرفت، افزایش تولید و ارتقاء وضعیت اقتصادی و بالابردن حرمت و حیثیت کشور و مردم در جهان با حفظ اصول بهترین راه مبارزه با استکبار است.

رئیس موسسه بین‌‏المللی گفت‌‏وگوی تمدن‌‏ها گفت: شعار ما عدالت است و دفاع از آزادی و حق انتقاد و دفاع از آزادی مردم عین عدالت است، همچنان‌‏ که همواره بر عدالت اقتصادی نیز تاکید کرده‌‏ایم.
سید محمد خاتمی افزود: باید برای پیشرفت، استقلال، آزادی و عدالت در کشور جهت‌‏گیری‌‏ها، مشخص شود و اگر برای آینده می‌‏خواهیم صحبت کنیم، باید این جهت‌‏گیری‌‏ها مجددا احیا شود.

خاتمی با اشاره به آماری که این روزها داده می‌‏شود، گفت: متاسفانه باید گفت آماری که داده می‌‏شود و در آن گذشتگان را تخریب می‌‏کنند، نادرست است. مهمترین محورهای اصول گرایی، راستگویی به مردم و درست صحبت کردن با مردم است.

خاتمی در این زمینه به سال‌‏های خشکسالی در دوران اصلاحات و حتی پیش از از آن اشاره کرد و افزود :آن سال‌‏ها هم خشکسالی‌‏های وحشتناکی داشته‌‏ایم ولی همه امور را برنامه‌‏ریزی می‌‏کردیم و کارهای ارزشمند بسیاری صورت گرفت تا به خود کفایی گندم رسیدیم.

سید محمد خاتمی درباره منشا حاکمیت مردم در این نظام گفت: به لطف انقلاب و برکت قانون اساسی و همت و شجاعت امام )ره( حاکمیت به مردم واگذار شده است و ما افتخار می‌‏کنیم نظام اسلامی ما نظام مردمی است و ما افتخار می‌‏کنیم و کسی نمی‌‏تواند ما را از حاکمیت بیرون راند؛ هر چند معتقدیم که باید ازحکومت انتقاد کرد.

وی افزود: اگر اختلافی هست در این است که آیا حکومتی که بر مردم است، طبق معیارهای مورد نظر حاکمیت عمل می‌‏کند. اتفاقا حاکمیت مردم ایجاب می‌‏کند انتقاد از حکومت آزاد باشد .

رئیس‌‏جمهور سابق کشورمان در ادامه با اشاره به ضرورت حضور اصلاح طلبان در انتخابات، تاکید کرد:حاکمیت و نظام از آن خود مردم است و باید سعی کنیم در اختیار یک حزب و گروه و سلیقه قرار نگیرد.

وی با اشاره به جریان اصلاحات گفت: دامنه اصلاحات بسیار وسیع‌‏تر از دایره گروه‌‏های اصلاح‌‏طلب است و نباید دامنه اصلاحات را محدود به گروه‌‏ها و جریانات دانست.

خاتمی گفت: بنده با تمام احترامی که به همه گروه‌‏ها و تشکل‌‏ها قائلم وافتخارم این است که در زمینه ایجاد و رشد و گسترش گروه‌‏های سیاسی مختلف دردوره اصلاحات تلاش کرده‌‏ام، هیچ حاضر نیستم تلقی شود که نماینده یک گروه و جریان و تشکل هستم.

رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: اگر بخواهم در انتخابات آینده حضور یابم، به خواستی که فکر می‌‏کنم در اقشار مختلف مردم است، جواب می‌‏دهم و اگر بنا باشد، نیایم به وضوح و شفاف دلایل را به مردم خواهم گفت.

خاتمی افزود: تا حدود زیادی تصمیم من مشخص است ولی اعلام تصمیم رابه وقت مناسب وا می‌‏گذارم.

رئیس جمهور سابق کشورمان با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: به جای آنکه بگوییم چه کسی بیاید یا نیاید، بگوییم آنکه می‌‏آید چه کارهایی را و چگونه باید انجام دهد.

پیش از سخنان خاتمی در این دیدار؛ نمایندگان اقشار مختلف مردم خوزستان که از تشکل‌‏ها و سازمان‌‏های متعدد این استان گردآمده بودند، دیدگاه‌‏های خود را درباره اوضاع استان و کشور بیان داشتند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


اهانت‌های یک کارگردان سینما به مراجع بزرگوار تقلید و همچنین سخنان مشایی پیرامون دوستی ملت ‏ایران و ‏اسرائیل و بی‌اعتنایی رئیس‏ جمهور به تأکیدات مراجع و علما مبنی بر کنارگذاشتن این شخص از بدنه دولت ‏واکنش مراجع تقلید را درپی ‏داشته است.‏

جلسه مهم حضرات آیات مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی در روز یکشنبه هفته قبل آغازی بر واکنش‌های ‏مراجع تقلید براین موضوعات بوده است.‏

‏این گزارش می افزاید: ساعت 21 جمعه شب گذشته نیز بیت حضرت‌ آیت‌الله صافی گلپایگانی محفلی برای ‏دیدار ویژه وغیر علنی حضرت آیت‌الله نوری همدانی با وی بود.‏

یکی از اعضای دفتر آیت‌الله نوری همدانی گفت: در این دیدار که به صورت کاملاً ‏محرمانه و بدون حضور خبرنگاران ‏برگزار شد، حضرات آیات صافی گلپایگانی و نوری همدانی پیرامون تحولات مهم روز کشور، اهانت‌های پی‌در‌پی به مراجع، ‏سخنان گستاخانه ‏رحیم مشایی و پافشاری او بر مواضعش و البته بی‌اعتنایی رئیس‏ جمهور به تأکیدات مراجع مبنی‌‏بر کنارگذاشتن رئیس‏ سازمان میراث ‏فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بحث و تبادل نظر کردند.‏


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از بازی مقابل مس کرمان خواستار شکایت از داور مسابقه به فیفا شده‌اند.
تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس پس از باخت شب گذشته مقابل مس کرمان با تجمع در مقابل هتل لاله به شدت از قضاوت مسعود مرادی انتقاد کرده و خواستار شکایت مسئولان شدند.
آنها حتی اعلام کرده اند باشگاه پرسپولیس باید به طور رسمی از مسعود مرادی به فیفا شکایت کند.
پرسپولیسی عقیده دارند مرادی در بازی روز گذشته مقابل مس کرمان، 2 پنالتی این تیم را نگرفته است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


کناره گیری پرسپولیس ازلیگ برتر

شنبه 87 شهریور 23 ساعت 2:0 عصر
قضاوت چند هفته اخیر داوران دربازی پرسپولیس که بسیاری ازآنها به ضرر سرخپوشان بوده است باعث شده تا مسولان این تیم تصمیمات جدیدی را اتخاذ کنند در این رابطه مجید فرخزادی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهاد می دهم برای قضاوت مسابقات پرسپولیس از داور خارجی استفاده شود زیرا با این روند نمی توانیم پاسخگوی هواداران تیم باشیم.
فرخزادی که پس از شکست  پرسپولیس برابر مس کرمان از عملکرد داور مسابقه به شدت ناراحت بود، در جمع خبرنگاران گفت: من به مردم فوتبالدوست کشورمان تسلیت می گویم زیرا در این ماه عزیز و با زبان روزه زحمت زیادی را برای حضور در ورزشگاه می کشند و حتی بعضی ها روی سکوها یا پشت در استادیوم افطار می کنند، تا شاهد موفقیت تیم باشند اما ناگهان در بازی تیم محبوبشان حقشان خورده می شود. اینها واقعا ظلم است که در یک بازی چند پنالتی یک تیم نادیده گرفته شود.
وی با بیان اینکه شما اهالی رسانه باید ظلم شدن به یک تیم با هواداران میلیونی اش را منعکس کنید، اضافه کرد: تقاضا دارم مرادی این صحنه ها را دوباره نگاه کند و ببیند آیا وجدانشان راضی است که اینچنین حق یک تیم را پایمال کرده اند.
وی تصریح کرد:دیگر نمی خواهم درمورد داوری صحبت کنم زیرا این مشکل حل شدنی نیست.به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پیشنهاد می دهم برای قضاوت مسابقات پرسپولیس از داور خارجی استفاده شود زیرا با این روند نمی توانیم پاسخگوی هواداران تیم باشیم.
وی درادامه افزود:دراین چند هفته بارها به پرسپولیس ظلم شده است،یاپنالتی های مسلم ما نادیده گرفته می شود و یا علیه ما پنالتی های غیر منصفانه اعلام می شود.ازمدیریت و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می خواهم اگر می خواهد همین روند ادامه پیدا کند بهتر است در مسابقات شرکت نکنیم.
وی خاطرنشان کرد: چه لزومی دارد وقتی می خواهند حقمان را به همین آسانی بخورند، در مسابقات لیگ شرکت کنیم. شواهد نشان می دهد می خواهند تیم دیگری قهرمان شود،مشکلی ندارد بگویند نمی خواهیم پرسپولیس باردیگر قهرمان لیگ شود آنوقت در مسابقات شرکت نمی کنیم تا آن تیم را به عنوان قهرمان انتخاب کنند.وی تصریح کرد:نمی دانم چه کسی می تواند جواب سرافکندگی هزاران هوادار پرسپولیس را بدهد که پس از باخت برابر مس کرمان با ناراحتی به خانه بازگشتند.
وی درپایان گفت:وقتی قطبی برای گفتن نکات فنی به کنار زمین می رفت، داور چهارم بلافاصله به وی تذکر می داد اما بارها سرپرست، سرمربی و مربیان تیم مقابل در کنار زمین می ایستادند اما هیچکس به آنها چیزی نمی گفت که همه اینها نشان دهند بی عدالتی علیه تیم پرسپولیس برابر مس کرمان بود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >