سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

عضو جدید خانواده سارکوزی

جمعه 87 شهریور 22 ساعت 10:0 صبح
به گزارش خبرگزاری فرانسه، ژان سارکوزی 22 ساله با دختر صاحب کارخانه الکترونیکی "دارتی" ازدواج کرد.
"جسیکا سبون" دوست ژان که چند ماه پیش با او آشنا شده بود در مراسمی که در ساختمان شهرداری یکی از بخشهای حومه پاریس برگزارشد به درخواست ازدواج وی پاسخ مثبت داد تا عضو جدید خانواده سارکوزی لقب بگیرد.
در مراسم ازدواج این دو تنی چند از بزرگان سیاسی فرانسه و کشورهای همسایه و "نیکلا سارکوزی" به همراه همسرش "کارلا برونی" حضور داشتند. سارکوزی 22 ساله در جریان یک مراسم رسمی ماه ژوئن در پاریس با نامزد خود آشنا شده بود. وی دانشجوی رشته حقوق و دومین فرزند از مجموع سه پسر رییس جمهور سارکوزی است.
ژان سارکوزی در ماه مارس سال جاری با پیروزی در انتخابات محلی، نخستین سمت سیاسی خود را بدست آورد. وی فعالیتهای سیاسی اش را همانند پدرش از شهر "نویلی سورزان" آغاز کرده است، همان شهری که نیکلا سارکوزی حدود 20 سال شهردار این شهر بوده است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی رئیس جمهور برای پاسخ به سئوال نمایندگان به مجلس احضار شد

علی مطهری نماینده تهران همچنان یک تنه طرح سوال از رئیس‌جمهور را در مجلس پیگیری می‌کند. به گزارش خبرنگار پارلمانی کارگزاران جمع‌آوری برای طرح سوال از احمدی‌نژاد که متن آن توسط مطهری نوشته شده از روز یک‌شنبه آغاز شد و نماینده تهران روز گذشته اعلام کرد که امضاها برای سوال از رئیس‌جمهور درباره مشایی به حدنصاب رسید.

علی مطهری گفت که حدنصاب برای حضور و پاسخگویی رئیس‌جمهور در مجلس امضای حداقل 72 نماینده مجلس است که در حال حاضر تعداد امضاها به حدنصاب رسیده است.

طرح سوال از احمدی‌نژاد در شرایطی تهیه شده که بسیاری از چهره‌های شاخص مجلس همچون احمد توکلی از موافقان آن هستند. مطهری گفت: آقای توکلی ابتدا تصمیم به امضای طرح داشت اما بعد به این دلیل که جمع‌آوری امضاها شکل سیاسی به خود نگیرد از امضا خودداری کرد.

طرح سوال از احمدی‌نژاد پیرامون مواضع اخیر مشایی درباره دوستی با مردم اسرائیل و سکوت دولت در این خصوص است. مواضع اخیر مشایی به موضوعی بحث‌بر‌انگیز در مجلس تبدیل شده است اما به‌رغم بیانیه اعتراضی 200 نماینده مجلس، مراجع و علما، محمود احمدی‌نژاد با سکوت خود به نوعی از معاون خود حمایت کرده است.

سکوت احمدی‌نژاد در شرایطی ادامه دارد که روز دوشنبه مشایی یکبار دیگر برای توضیح در مورد اظهاراتش درباره قومیت‌ها به کمیسیون امنیت‌ ملی رفت اما در آنجا بار دیگر بر دوستی با مردم اسرائیل تاکید کرد.

مطهری معتقد است سکوت احمدی‌نژاد در مورد اظهارات مشایی قابل توجیه نیست و رئیس دولت باید سکوت خود در این‌باره را بکشند. به اعتقاد مطهری مطرح شدن طرح سوال از احمدی‌نژاد تابو سوال کردن از روسای‌جمهوری در مجالس را می‌شکند.

مطهری درخصوص احتمال پس‌گرفتن امضاها می‌گوید: سوال از رئیس‌جمهوری که از سوی برخی از اصولگرایان مجلس مطرح شده درباره مسائل فکری است و این‌طور نیست که سوال درخصوص مسائل مادی باشد و امضا‌کنندگان با این استدلال که موضوع حل شده امضای خود را پس بگیرند.

جمع‌آوری امضا برای طرح سوال از رئیس‌جمهور در شرایطی روز گذشته به حدنصاب رسید که روز سه‌شنبه 44 نفر از روحانیون مجلس با امضای نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری این سوال را مطرح کردند که دلیل سکوت و حمایت احمدی‌نژاد از مشایی چیست و چرا رئیس دولت تاکنون موضعی نسبت به اظهارات مشایی نداشته است.

علی مطهری نیز روز گذشته به خبرنگاران گفته بود جمع‌آوری امضا برای طرح سوال را یک روز متوقف کرد تا اگر مقام معظم رهبری مخالفتی با این موضوع داشتند، از جمع‌آوری امضا خودداری شود.

اما روز گذشته مطهری در حاشیه جلسه علنی روز گذشته اعلام کرد مخالفتی از سوی رهبری صورت نگرفته و او جمع‌آوری امضا را ادامه داده است. با این حال مطهری درباره زمان ارائه طرح سوال از رئیس‌جمهوری به هیات‌رئیسه مجلس گفت: بر این عقیده هستیم که یک مهلت یک هفته‌ای را به رئیس‌جمهوری بدهیم تا اگر می‌خواهند عکس‌العملی درباره رحیم‌مشایی صورت دهند فرصتی داشته باشند اما اگر همچنان بر سکوت خود پافشاری کردند این طرح سوال را تقدیم هیات رئیسه مجلس خواهیم کرد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


برنامه خاموشی هفته آینده تهران

جمعه 87 شهریور 22 ساعت 4:0 صبح

در حالی که مدتی پیش وزیر نیرو با اطمینان کامل از قطع نشدن برق در کشور در ماه مبارک رمضان در مقابل دوربینهای خبری گزارش میداد شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با انتشار اطلاعیه برنامه خاموشی‌های احتمالی شهر تهران بزرگ را از تاریخ (23/6/87 لغایت 29/6/87) اعلام کرد. 

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با انتشار اطلاعیه برنامه خاموشی‌های احتمالی شهر تهران بزرگ را از تاریخ (23/6/87 لغایت 29/6/87) اعلام کرد. در این اطلاعیه ضمن تقدیر از مشارکت شهروندان تهرانی برای صرفه‌جویی در مصرف بهینه برق آماده است: این برنامه به منظور کاهش مشکلات ناشی از خاموشی‌های احتمالی اعلام شده است و در هفته آینده نیز مانند هفته‌های قبل ثابت خواهد بود.

از ساعت 0 تا 2 صبح: گروه چهار - گروه پنج - گروه شش
از ساعت 2 تا 4 صبح: گروه هفت - گروه هشت
از ساعت 4 تا 6 صبح: گروه نه
از ساعت 6 تا 8: گروه ده - گروه یازده
از ساعت 8 تا 10: گروه یک
از ساعت 10 تا 12: گروه دو - گروه سه
از ساعت 12 تا 14: گروه چهار - گروه پنج
از ساعت 14 تا 16: گروه شش - گروه پنج
از ساعت 16 تا 18: گروه هشت - گروه نه
از ساعت 18 تا 20: گروه ده
از ساعت 20 تا 22: گروه یازده - گروه یک
از ساعت 22 تا 24: گروه دو - گروه سه

همانگونه که در اطلاعیه‌ قبلی به آگاهی رسید شهر تهران به 11 گروه تقسیم شده است و تعداد نوبت خاموشی احتمالی در هر یک از مناطق تهران در جدول فوق با فرض بیشترین محدودیت و مصرف برق است.
شهروندان عزیز برای آگاهی بیشتر در این زمینه می‌توانند به سایت شرکت آدرس (www.tbtb.ir) مراجعه و در خصوص گروه‌بندی خاموشی احتمالی با ایمیل (Dispatch@tbtb.ir) ارتباط برقرار نمایند.
از مشترکان عزیز درخواست می‌شود پس از بروز خاموشی در حد امکان وسایل برقی خود را از مدار برق خارج کرده و پس از برقراری مجدد برق نسبت به برقرار کردن وسایل برقی اقدام نمایند.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


ترجمه قرآن کریم به 107 زبان زنده دنیا

جمعه 87 شهریور 22 ساعت 3:0 صبح
ترجمه های قرآن به 107 زبان زنده دنیا در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در معرض دید قرار گرفته است.
به گزارش شبکه خبر؛ معاف قائم مقام نمایشگاه درباره قرآن های ارائه شده در این بخش گفت: امسال در این بخش ترجمه های قرآن کریم به زبان های اسپانیایی، ژاپنی، ترکی و آذری برای نخستین بار ارائه شده است.
مترجمان ایرانی را از نکات حائز اهمیت این بخش دانست وگفت: ترجمه هایی که از قرآن کریم وجود دارد از 80 مترجم نام آشنای قرآنی است که در این بین مترجمان ایرانی حضوری بسیار فعال دارند.
معاف درباره قمت های دیگر بخش ترجمه نمایشگاه قرآن گفت: ارائه تمام دوره های نشریه ترجمان وحی از دیگر فعالیت های بخش ترجمه قرآن کریم است؛ همچنین 80 تابلو در این بخش نصب شده است که شرح حال و زندگی هر کدام از مترجمان را به تفصیل آورده است.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 26 ماه مبارک رمضان در مصلای تهران و از ساعت 15 تا 24 برپاست.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


سید محمد علی ابطحی در سایت خود نوشت:
من تاکنون ننوشته ام که آقای خاتمی کاندیدای رئیس‌جمهوری شود و ننوشته ام  از ایشان حمایت می‌کنم و این حرف ها.
 با همه احترامی که برای همه کاندیداها قائلم و با این که اندازه­ی خودم را هم می­دانم که کسی منتظر حمایت یا عدم حمایت من نیست ولی معتقدم حمایت  افرادی مثل من که معلوم است دوست آقای خاتمی هستیم و برای راضی کردنش تلاش می کنیم و یا حمایت پر سر و صدای احزابی که معلوم است آقای خاتمی را باید حمایت کنند،کمکی به آقای خاتمی نیست. 
  بر اساس اطلاعاتی که دارم بزرگان و نخبگان فراوانی در کشور هستندکه به آقای خاتمی توصیه می­کنند که خود را کاندیدا کند. در میان این نخبگان کسانی هستند که اصلا کسی نمی تواند باور کند که آنان این هم قدر طرفدار آقای خاتمی شده اند.
اقبال عمومی به تغییر وضع موجود را هم دیگر کمتر کسی انکار می کند. . خواست روزافزون مردم هم آن قدر جدی و فراگیر شده است که به خوبی از حرف­های خصوصی و حتی علنی مخالفان همیشگی آقای خاتمی هم می‌توان فهمید که چه قدر نگرانند که اگر خاتمی با اجازه یا بدون اجازه بزرگترها بی آن که گل بچیند، بله را بگوید چه رقابت سخت و شکننده­ای در پیش رو دارند. در این شرایط پیشتازی خیلی از احزاب کمکی به آقای خاتمی نیست و برای بزرگانی هم که می توانند نظر پنهانی خود را آشکار کنندُ مانع و محذور ایجاد می کند.
کاش دوستان و احزابی که دوستداران شناخته شده­ی آقای خاتمی هستند به این نکته توجه کنند که به جای آن که خود را خرج اهداف اصلاح طلبانه و آقای خاتمی بکنندُ خاتمی را خرج خود نکنند تا جایگاه واقعی آقای خاتمی در شرایط سخت فعلی درصحنه­ی اجتماعی طبیعی­تر و بی مشکل­تر معلوم شود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


روسیه تهدید کرد: سامانه موشکی آمریکا را که قرار است در لهستان و جمهوری چک مستقر شود با موشک های بالستیک هدف گیری خواهد کرد.
به گزارش شبکه خبر ،به نقل از خبرگزاری فرانسه، فرمانده نیروهای موشکی راهبردی روسیه گفت: اگر آمریکا برنامه های خود را در زمینه استقرار بخشی از سامانه موشکی خود در اروپا پیش ببرد، کرملین به این اقدام آمریکا واکنش نشان خواهد داد.
سولووتسوف تصریح کرد: این اقدام تضمینی بر این مسئله است که نیروهای موشکی روسیه وظیفه خود را در زمینه بازدارندگی راهبردی انجام خواهند داد.
این تهدید روسیه درحالی صورت می گیرد که روابط بین مسکو و واشنگتن بر سر بحران در گرجستان از زمان پایان جنگ سرد تاکنون به پایین ترین سطح رسیده است .
خبر دیگر اینکه سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ناتو اعلام کرد: چهار ناو جنگی خود را از دریای سیاه خارج می کند. ناتو مدعی شد : این اقدام در پی اظهارات روسیه مبنی براین که ناتو همزمان با تنش ها بر سر گرجستان در حال تقویت نیروی دریایی خود در دریای سیاه است صورت می گیرد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


عدهای به دنبال حذف روحانیت هستند

جمعه 87 شهریور 22 ساعت 12:0 صبح
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توهین به مراجع تقلید گفت: عده‌ای به دنبال حذف روحانیت هستند ولیکن آگاه نیستند که حرکت اصیل روحانیت خدشه‌ناپذیر است.
ایت الله اکبر هاشمی رفسنجانی عصر دیروز در مراسم گرامیداشت سومین شهید محراب آیت‌الله محمد صدوقی با اشاره به اینکه تاریخ ایران در پی قرون گذشته همواره شاهد حضور علما و روحانیون در صحنه بوده است گفت:‌ در پی سالها حرکت و نقش روحانیون در جامعه استمرار داشته و در حرکت‌های اصلاحی در دو قرن اخیر نیز پایه اصلی آن شخصیت‌های روحانی بوده‌اند.
هاشمی رفسنجانی با تأکید بر اینکه در دوره مشروطه نیز روحانیون پیشتاز انقلاب بوده‌اند گفت: مطمئناً‌ اگر قدر حرکت امام خمینی (ره) را بدانیم و به دستاوردهای آن پایبند باشیم در همه مراحل انقلاب وجود شهید صدوقی سازنده بوده است.
وی ادامه داد: شهید صدوقی شخصیت خودساخته‌ای بود که با روی پای خود ایستادن در دوران آیت‌الله حائری یزدی کمک بزرگی برای ایشان بود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در دوره گرفتاریها شهید صدوقی همواره پشتیبان امام (ره) بود گفت: این نزدیکی با امام کارساز شد و تداوم حضور ایشان از لحظه آغاز نهضت تا پیروزی انقلاب و سالهای اولیه نقش‌آفرینی بسیاری کرد.
هاشمی رفسنجانی با تأکید بر اینکه شهید صدوقی همیشه در پیشاپیش حرکت انقلاب بود گفت: در مدت غیب امام (ره)‌ هرجا نیازی پیش می‌آمد ایشان دست کمک دراز می‌کرد.
وی با بیان اینکه در اوایل پیروزی انقلاب با حضور ایشان در استان یزد این استان یکی از مناطق آرام کشور بود گفت: صدوقی یک شخصیت از شخصیت‌های فراوان علمای بلاد اسلام است که این انقلاب را ساختند و رژیم شاهنشاهی را تبدیل به نظام اسلامی بر مبنای تفکر اهل بیت (ع) کردند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه امروز احساس می‌‌کنیم پاسداری از این دستاورد احتیاج به فداکاری بیشتری دارد گفت:‌در روزهای گذشته به مراجع تقلید توهین شده و عده‌ای می‌خواهند بنا و ریشه‌ این تفکر را بزنند و کار به جایی رسیده که آیت‌الله مکارم همه را به این خطر توجه می‌دهند.
وی با تأکید بر اینکه کسانی که دنبال این هستند که روحانیت را حذف کنند با طرح این سؤال که آنها به دنبال چه چیزی هستند گفت: این عده‌ می‌خواهند تفکر اصیل را مخدوش کنند ولیکن ایران و اسلام خیلی بزرگتر از آن است که دچار خدشه شود.
هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: جریان اخیر نشان داد چیزی که می‌تواند تاریخ‌ساز باشد و مردم را در صحنه نگه دارد هنوز روحانیت است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


تلاش مجلس برای وادار کردن مشایی به عذرخواهی

پنج شنبه 87 شهریور 21 ساعت 11:0 عصر

گرچه دولت و شخص احمدی‌نژاد در برابر بیانیه 200 نماینده مجلس در اعتراض به مواضع مشایی سکوت کرده و هیچ واکنشی نداشته است با این وجود عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از فرستادن یک هیات ویژه پنج نفره از سوی کمیسیون فرهنگی مجلس جهت صحبت با رئیس‌جمهور درخصوص اظهارات مشایی خبر داده است.

ولی اسماعیلی نماینده گرمی در مجلس در حاشیه جلسه علنی چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری طرح سوال از رئیس‌جمهور در مجلس گفت: با عنایت به صحبت‌های دیشب مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران و مسوولان نظام درخصوص کارهای ویژه و مهمی که دولت نهم انجام داده و همچنین به منظور جلوگیری از تخریب دولت که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کرده‌اند و نیز به منظور جلوگیری از سوء‌استفاده رسانه‌های استکباری از موضوع طرح سوال از رئیس‌جمهور، به نظر می‌رسد مطرح کردن و پیگیری آن در مجلس به نفع و مصلحت کشور نیست.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس افزود: راهکارهای دیگری برای پیگیری اظهارات مشایی وجود دارد که کمیسیون فرهنگی مجلس فعلا در حال پیگیری آن است و آن این که تصمیم گرفت که هیات ویژه پنج نفره جهت صحبت با رئیس‌جمهور درخصوص اظهارات مشایی، از جمله این راهکارهاست. وی تاکید کرد: این موضوع در دستور کمیسیون فرهنگی است بنابراین طرح سوال از رئیس‌جمهور در مجلس با توجه به راهکارهای دیگر، به معنای تضعیف دولت تلاشگر و عدالت‌محور خواهد بود.از سوی دیگر نمایندگانی که موافق برخورد با مشایی نشده‌اند طرحی دوفوریتی را تهیه کرده‌اند تا بتوانند با خارج کردن سازمان میراث فرهنگی از زیرنظر ریاست‌جمهوری بر آن نظارت کنند. در همین رابطه حمیدرضا حاجی‌بابایی عضو هیات‌رئیسه مجلس گفت که طرح انتزاع سازمان صنایع دستی و میراث فرهنگی از ریاست‌جمهوری و الحاق آن به وزارت ارشاد در دستور بررسی مجلس قرار می‌گیرد.حاجی‌بابایی افزود: این طرح به امضای 70 نفر از نمایندگان رسیده است که با قید یک‌فوریت یک‌شنبه هفته آینده بررسی خواهد شد.این عضو هیات رئیسه مجلس همچنین با اشاره به طرح سوال برخی از نمایندگان از رئیس‌جمهور گفت: ‌راه‌های دیگری برای پیگیری این مسئله وجود دارد و سوال از رئیس‌جمهور آخر خط است. حاجی‌بابایی با بیان اینکه به غیر از سوال از رئیس‌جمهور می‌توان قانون وضع کرد یا تحقیق و تفحص را جایگزین کرد، گفت: ‌البته هیچگاه باب سوال از رئیس‌جمهور بسته نیست. وی با اشاره به اینکه برای سوال از رئیس‌جمهور حدود 73 نفر از نمایندگان باید امضا کنند، اظهار داشت: طرح سوال از رئیس‌جمهور تصمیم کل فراکسیون اکثریت نیست و یک اقدام فردی است. در مقابل نمایندگان مدافع طرح سوال از رئیس‌جمهور حمید رسایی نماینده تهران و از حامیان دولت که در نطق پیش از دستور خود در روز سه‌شنبه گفت: به وکیل‌الدوله بودن خود در مجلس افتخار می‌کند، به مخالفت با طرح سوال از احمدی‌نژاد پرداخت و گفت توضیحاتی که مشایی تاکنون درباره اظهارات خود در مورد دوستی با مردم اسرائیل داده کفایت می‌کند و نمایندگان نباید به‌دلیل اظهارات رئیس سازمان میراث فرهنگی احمدی‌نژاد را به مجلس فرا بخوانند. رسایی از سوی دیگر با انتقاد از رسانه‌هایی که عنوان می‌کنند طرح سوال از احمدی‌نژاد اولین طرح سوال از یک رئیس‌جمهور در 30 سال پس از انقلاب است، گفت: در مجلس هفتم 85 نماینده طرح سوال از خاتمی را تهیه کرده بودند که با وساطت حدادعادل مطرح نشد. به اعتقاد این نماینده مطرح شدن طرح سوال از احمدی‌نژاد در مجلس بعید است.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


امیدها به حضور خاتمی در انتخابات افزایش یافت

پنج شنبه 87 شهریور 21 ساعت 10:0 عصر

خواهر رئیس‌‏جمهور سابق کشورمان گفت: خاتمی آبروی خود را از آن مردم می‌‏داند و بارها تاکید کرده است اگر مردم به او نیاز داشته باشند، حاضر است آبرویی که از مردم کسب کرده است، برای مردم خرج کند.

مریم خاتمی  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "آیا آقای خاتمی در انتخابات آینده شرکت می‌‏کند"؟گفت: خاتمی همواره تاکید دارد اگر آبرویی در این کشور کسب کرده از جانب مردم بوده است و هر وقت که به لحاظ شرعی و اخلاقی احساس وظیفه بکند در انتخابات شرکت می‌‏کند.

وی تاکید کرد: خاتمی خود را از آن مردم می‌‏داند و حاضر است خودش را فدای مردم کند.

همسر فرزند شهید صدوقی همچنین با اشاره به ویژگی‌‏های شخصیتی این شهید محراب گفت:یکی از مواردی که شهید صدوقی بر آن تاکید داشتند پیاده شدن اسلام ناب بود و همواره در تلاش برای شناساندن چهره رحمانی و عقلانی از دین بودند.

وی افزود: ایشان چالش‌‏های فراوانی با متحجرین و تنگ نظرانی که هیچ عقیده‌‏ای را غیر از خودشان بر نمی‌‏تابیدند، داشته و هیچ وقت روی خوش به این گروه نشان نمی‌‏دادند.

مریم خاتمی به نظر شهید صدوقی در خصوص رای مردم اشاره کرد و گفت: شهید صدوقی تاکید فراوانی بر رای و نظر مردم داشتند و معتقد به حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود بودند و با کسانی‌‏ که ارزشی برای رای مردم قائل نبودند به شدت برخورد می‌‏کردند.

وی تصریح کرد: شرایط اوایل انقلاب با زمان حاضر قابل مقایسه نیست ولی به نظر می‌‏رسد اگر ایشان در مقطع فعلی حضور داشتند شاید نظرات دیگری در برخورد با مسائل کشور بیان می‌‏کردند.

خواهر رئیس‌‏جمهور سابق کشورمان در ادامه گفت: در مقطع فعلی فرزند شهید صدوقی توانسته ادامه دهنده راه ایشان باشد و وضعیت آرام شهر یزد به برکت مدیریت فرزند شهید صدوقی است.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


عصبانیت کیهان از سوالات صریح محبیان

پنج شنبه 87 شهریور 21 ساعت 8:0 عصر

روزنامه «کیهان» در شماره دیروز خود، روزنامه دست‌راستی «رسالت» را به همسویی با اصلاح‌طلبان متهم کرد و نوشت که سرمقاله اخیر «امیرمحبیان» در این روزنامه، «کاملا در خدمت جریان مدعی اصلاحات دوم‌خردادی» و «در جهت ترمیم وجهه رقبای اصولگرایان و القای شبهه شکاف و تضعیف پایگاه مردمی رئیس‌جمهور» بوده است.

گفتنی است محبیان در این یادداشت با اذعان به بهبود موقعیت اصلاح‌طلبان در افکار عمومی سوالاتی جدی را در مورد حمایت احتمالی این جناح از نامزدی احمدی‌نژاد مطرح کرده و از جمله پرسیده بود: ریزش‌های آرای احمدی‌نژاد ظرف چند سال گذشته کمتر از رویش‌های آن است یا بیش از آن؟ هدف کدام است؛ پیروزی جریان اصولگرایی در انتخابات آتی یا پیروزی احمدی‌نژاد؛ آیا جریان اصولگرایی می‌تواند نماینده‌ای به جز احمدی‌نژاد را به میدان انتخابات ریاست‌جمهوری بفرستد؟


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >