سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

احضار 14 وزیر به مجلس

یکشنبه 87 شهریور 24 ساعت 2:0 صبح
14 وزیر کابینه این هفته با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی به سوالات نمایندگان پاسخ خواهند داد.

وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری برای پاسخگویی به سوال سیدعلی موسوی و بررسی نحوه‌ی اجرای قانون پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌رود.

وزرای آموزش و پرورش، تعاون و رفاه و تامین اجتماعی نیز به ترتیب برای بحث و تبادل نظر درباره‌ی وضعیت و تعیین تکلیف حق‌التدریسی‌های آموزش و پرورش، پاسخ به سوال علی عزتی نماینده‌ی دهلران و پاسخ به سوال نجف‌نژاد نماینده‌ی بابلسر در کمیسیون اجتماعی حضور خواهند یافت.

بنابراین گزارش، وزیر رفاه و تامین اجتماعی هم‌چنین در کمیسیون اقتصادی نیز برای ارایه‌ی گزارش برنامه‌های آتی وزارتخانه حضور خواهد یافت.

همچنین وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به سوال قنبری و وزیر کشور برای پاسخ به سوال سیدکاظم دلخوش به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دعوت شده‌اند.

هم‌چنین وزیر نفت برای پاسخگویی به سوالات هفت تن از نمایندگان در کمیسیون انرژی مجلس حاضر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز این هفته به کمیسیون برنامه و بودجه‌ی مجلس برای ارایه‌ی گزارش از طرح تحول اقتصادی دولت، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان بابلسر، فریدن و سقز به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، و وزرای بازرگانی برای تبادل نظر در مورد سیاست‌های حمایت از تولید صنعت، نیرو در مورد بررسی عملکرد و برنامه‌ها در زمینه‌ی تامین انرژی واحدهای تولیدی، و ارتباطات و فن‌آوری نیز برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان گرگان و مریوان در کمیسیون صنایع و معادن حضور خواهند یافت.

گفتنی است وزیر راه و ترابری نیز این هفته برای پاسخ به سوالات نجف‌نژاد نماینده‌ی بابلسر، نادران نماینده‌ی تهران، محمدقسیم عثمانی نماینده‌ی بوکان، سنایی نماینده‌ی نهاوند، حسین‌نژاد نماینده‌ی ساوجبلاغ، موسوی جرف و کعبی نمایندگان آبادان و کاییدی، رحیمی‌نسب، ملک‌شاهی‌راد نمایندگان پل‌دختر و خرم‌آباد در کمیسیون عمران مجلس حضور خواهند یافت.

به گزارش ایسنا، وزیر جهاد کشاورزی نیز این هفته با حضور در کمیسیون کشاورزی به سوالات نجف‌نژاد نماینده‌ی بابلسر، عیسی جعفری و فرهاد تجری نمایندگان بهار و کبودرآهنگ و گیلانغرب و ذوالقدر نماینده‌ی بندرعباس پاسخ خواهد داد.

وزیر نیرو نیز در این کمیسیون به سوال عبداللهی، مرادنیا و سیدفاضل موسوی نمایندگان ماهنشان، بیجار و خدابنده، ناصری نماینده‌ی گرگان و جعفری نماینده‌ی بهار و کبودرآهنگ پاسخ می‌دهد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]