کناره گیری پرسپولیس ازلیگ برتر

شنبه 87 شهریور 23 ساعت 2:0 عصر
قضاوت چند هفته اخیر داوران دربازی پرسپولیس که بسیاری ازآنها به ضرر سرخپوشان بوده است باعث شده تا مسولان این تیم تصمیمات جدیدی را اتخاذ کنند در این رابطه مجید فرخزادی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهاد می دهم برای قضاوت مسابقات پرسپولیس از داور خارجی استفاده شود زیرا با این روند نمی توانیم پاسخگوی هواداران تیم باشیم.
فرخزادی که پس از شکست  پرسپولیس برابر مس کرمان از عملکرد داور مسابقه به شدت ناراحت بود، در جمع خبرنگاران گفت: من به مردم فوتبالدوست کشورمان تسلیت می گویم زیرا در این ماه عزیز و با زبان روزه زحمت زیادی را برای حضور در ورزشگاه می کشند و حتی بعضی ها روی سکوها یا پشت در استادیوم افطار می کنند، تا شاهد موفقیت تیم باشند اما ناگهان در بازی تیم محبوبشان حقشان خورده می شود. اینها واقعا ظلم است که در یک بازی چند پنالتی یک تیم نادیده گرفته شود.
وی با بیان اینکه شما اهالی رسانه باید ظلم شدن به یک تیم با هواداران میلیونی اش را منعکس کنید، اضافه کرد: تقاضا دارم مرادی این صحنه ها را دوباره نگاه کند و ببیند آیا وجدانشان راضی است که اینچنین حق یک تیم را پایمال کرده اند.
وی تصریح کرد:دیگر نمی خواهم درمورد داوری صحبت کنم زیرا این مشکل حل شدنی نیست.به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پیشنهاد می دهم برای قضاوت مسابقات پرسپولیس از داور خارجی استفاده شود زیرا با این روند نمی توانیم پاسخگوی هواداران تیم باشیم.
وی درادامه افزود:دراین چند هفته بارها به پرسپولیس ظلم شده است،یاپنالتی های مسلم ما نادیده گرفته می شود و یا علیه ما پنالتی های غیر منصفانه اعلام می شود.ازمدیریت و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می خواهم اگر می خواهد همین روند ادامه پیدا کند بهتر است در مسابقات شرکت نکنیم.
وی خاطرنشان کرد: چه لزومی دارد وقتی می خواهند حقمان را به همین آسانی بخورند، در مسابقات لیگ شرکت کنیم. شواهد نشان می دهد می خواهند تیم دیگری قهرمان شود،مشکلی ندارد بگویند نمی خواهیم پرسپولیس باردیگر قهرمان لیگ شود آنوقت در مسابقات شرکت نمی کنیم تا آن تیم را به عنوان قهرمان انتخاب کنند.وی تصریح کرد:نمی دانم چه کسی می تواند جواب سرافکندگی هزاران هوادار پرسپولیس را بدهد که پس از باخت برابر مس کرمان با ناراحتی به خانه بازگشتند.
وی درپایان گفت:وقتی قطبی برای گفتن نکات فنی به کنار زمین می رفت، داور چهارم بلافاصله به وی تذکر می داد اما بارها سرپرست، سرمربی و مربیان تیم مقابل در کنار زمین می ایستادند اما هیچکس به آنها چیزی نمی گفت که همه اینها نشان دهند بی عدالتی علیه تیم پرسپولیس برابر مس کرمان بود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]