سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

فحشا زنان صهیونیست در مسجد الاقصی

دوشنبه 86 آذر 12 ساعت 10:11 عصر
یک گروه فلسطینی فاش کرد پلیس زنان رژیم صهیونیستی که مقر آنان در صحن قبه الصخره قرار دارد، هر شب برای ارتکاب فحشا، وارد مسجد الاقصی می‌شوند. 
به گزارش پایگاه خبری عرب‌زبان "وطن"، رئیس جمعیت جوانان مسلمان فلسطین در این باره گفت: سربازان زن در نیروی پلیس اسرائیل، غروب هر روز پس از بسته‌شدن تمامی درهای حرم قدسی، وارد مسجد الاقصی شده و مرتکب فحشا می‌شوند.

راسم عبدالواحد، رئیس این جمعیت که در منطقه "البرید" در بیت‌المقدس سخن می‌گفت، افزود: سربازان زن پلیس اسرائیل، شبانه پس از پیوستن به واحد افسران پلیس مرد در مقر موجود در صحن مسجد الاقصی، مرتکب این اقدامات غیر اخلاقی می‌شوند.
وی با ابراز نگرانی از هتک حرمت این مسجد مقدس و شأن رفیع آن، افزود: علاوه بر این، مقر نیروهای پلیس صهیونیست در این مکان مقدس، شامل چند اتاق است که جزء آثار دینی و ابنیه تاریخی به شمار می‌آیند که تخریب این آثار نیز تبعات جبران ناپذیری دارد.
مسجد الاقصی، پس از مسجد الحرام و مسجد النبی، از بالاترین جایگاه مقدس در نزد مسلمانان جهان برخوردار است.
پیش از این در اواخر تابستان سال 2000 میلادی نیز، ورود صهیونیست‌ها به این مسجد و هتک حرمت آن، انتفاضه دوم را رقم زده بود.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


احضاریه دادگاه در دست ده نمکی

دوشنبه 86 آذر 12 ساعت 10:10 عصر

دادگاه مسعود ده نمکی 21 فروردین ماه سال آینده به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی برگزار می شود.

با شکایت ابوالفضل درخشنده، نویسنده مجموعه داستان های تخریبچی دوران، پرونده یی به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی برای مسعود ده نمکی فعال سیاسی و کارگردان در دادسرای کارکنان دولت و رسانه تشکیل شد.

به گزارش ایسنا پس از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، پرونده برای رسیدگی به شعبه 1083 دادگاه عمومی تهران ارسال شد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


جلب‌توجه دعای فرج احمدی‌نژاد در دوحه

دوشنبه 86 آذر 12 ساعت 10:8 عصر
دعای محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ایران برای تعجیل در ظهور امام مهدی(عج) در افتتاحیه نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در پایتخت قطر، توجه مقامات این کشورها را به خود جلب کرد.
احمدی‌نژاد که در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین اجلاس سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در دوحه سخنرانی کرد، سخنان خود را طبق معمول با این عبارات آغاز کرد: «بسم الله الرحمن الرحیم؛ الحمد للـه رب العالمین والسلام والصلوه علی سیدنا ونبینا محمد وآله الطاهرین وصحبه المنتجبین؛ اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره واعوانه والمستشهدین بین یدیه.»
 آغاز سخنان احمدی‌نژاد با این جملات در جمع سران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، احساسات آنها را برانگیخت.
این گزارش می‌افزاید: هنگامی که رئیس‌جمهوری ایران این جملات را بر زبان آورد، دوربین بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی حاضر در محل برگزاری این نشست از جمله شبکه الجزیره قطر که این سخنرانی را بطور زنده پخش می‌کردند، بر چهره مقامات عرب متمرکز شد و کارگردان دوربین‌های مداربسته این نشست که تصاویر آن بر روی نمایشگرها به نمایش در می‌آمد نیز بلافاصله دوربین‌ها را بر چهره سران عرب متمرکز کرد.

گفته می‌شود میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، سخنرانی رئیس‌جمهوری ایران در نشست دوحه را که از بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی بطور زنده پخش می‌شد مشاهده کرده‌اند.

پیش از این نیز رئیس‌جمهوری در نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل متحد، سخنانی را درباره منجی موعود مطرح کرده بود که توجه حضار را برانگیخت.
وی گفته بود: «وعده الهی است که حق پیروز است و زمین به انسان‌های صالح به ارث خواهد رسید.. تلاش در این راه و برای حاکمیت انسان‌های صالح و انسان صالح کامل، آخرین برگزیده خدا و موعود امم، در حقیقت مرهم نهایی زخم‌ها و حلال همه مشکلات و بر پا کننده عشق، زیبایی، عدالت و حیات سعادتمند در همه دنیاست.»
احمدی‌نژاد بتازگی نیز در جمع مردم بیرجند تصریح کرده بود، پس از این سخنان وی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، بسیاری از مخاطبان به وی مراجعه کرده و درباره موعود مورد نظر شیعیان از وی سؤالاتی پرسیده بودند که این توجهات و سؤالات طی سه سخنرانی وی در سه سال اخیر،‌ هر سال نسبت به سال گذشته، افزایش یافته است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


جشن عروسی همجنس‌بازان در مراکش!

دوشنبه 86 آذر 12 ساعت 3:14 عصر
روزنامه مراکشی «التجدید» با اعلام خبری حیرت‌آور، از ازدواج رسمی دو هم‌جنس‌باز و برگزاری جشن عروسی آنها خبر داد که جمع زیادی از دوجنسه‌های شهر «القصر الکبیر» مراکش در آن شرکت کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری تقریب، شبکه خبری «العربیه» نیز با نقل دوباره این خبر توضیح داد: شش نفر از کسانی که در برپایی جشن عروسی نقش داشته‌اند، توسط مقامات این کشور بازداشت شده که از جمله آنها، داماد جوان به نام «فواد» است. وی در شهر «القصر الکبیر» فروشنده مشروبات الکلی بوده و در تمام شهر نیز به هم‌جنس‌بازی معروف است.

هفته گذشته شهر زیبای «القصر» در شمال مراکش، صحنه راهپیمایی‌ها و مخالفت‌های بسیاری بوده که از سوی مردم این شهر علیه پدیده جدید «دوجنسه‌های مراکش» صورت گرفته است. حاکم قانونی این شهر نیز آموزش‌های ویژه‌ای برای پلیس «القصر» در نظر گرفته تا به بهترین شکل با این موضوع جنجال‌انگیز برخورد کنند.

نباید فراموش کرد که کشور مراکش، ساختار و نظامی اسلامی داشته و مرکزیت آیسیسکو (سازمان علمی، تربیتی و فرهنگی اسلامی) در آنجا وجود دارد. در روزگار پیشین، تشکیل حکومت اسلامی تنها پل ارتباطی جهان اسلام و دنیای غرب بوده و از آنجا بود که سپاه اسلام وارد اندلس شد. پس طبیعی است که چنین رفتاری اگر شکل عملی به خود بگیرد، مورد مخالفت گسترده مردم قرار خواهد گرفت. به همین دلیل دیده شده است که مردم «القصر» در روزهای گذشته با تجمعی در حدود ششصد نفر مرد و زن از خیابان‌های شهر گذشته و پی در پی شعار «ای قوم لوط خارج شوید که القصر دیگر پناهگاه شما نیست» را سر می‌داده‌اند.

شاید همین چند سال پیش بود که یک دفعه خبر ازدواج افراد هم‌جنس‌باز در بعضی کشورهای اروپایی روی زبان افتاد و کار به جایی کشید که این امر، شکلی علنی به خود گرفت.

مراکش زمانی پل ارتباط میان مسلمانان و غرب بوده و از طریق تنگه «جبل‌الطارق» در این منطقه بود که سپاهیان «طارق ابن زیاد» از شاخ آفریقا به سرزمین‌های اروپایی سرازیر شدند. آنچه دیده می‌شود، این است که شاید امروزه بار دیگر این کشور پلی شده است که فرهنگ هم‌جنس‌گرایی را از اروپا به سرزمین‌های شرقی وارد کند. گواه این‌که یک‌باره و بدون هیچ زمینه‌سازی خاصی، مجلس بزرگی برگزار می‌شود که در آن قرار است دو هم‌جنس‌باز ـ که از قضا یکی از آن دو بسیار معروف بوده و همه شهر او را به بی‌بندوباری و فساد جنسی می‌شناسند و دیگری هم ناشناخته مانده است ـ به عقد هم درآمده و با هم زندگی کنند. جالب این‌که همه آیین‌ها و آداب مربوط به ازدواج هم در جشن آنها رعایت شده و یک عروسی کامل بر مبنای سنت‌های رایج جامعه مراکش برای آنها برگزار می‌شود.

خوشبختانه بیداری و آگاهی ملت مسلمان یک بار دیگر موجب بیداری و آگاهی مسئولان و پلیس شده و در حال حاضر پرونده این عروسی مورد بررسی قرار گرفته و ظاهرا تا شناخته نشدن ابعاد مختلف آن و همچنین کسانی که در پس پرده بوده‌اند، ادامه خواهد داشت.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


اولین لپ تاپ ویژه نابینایان

دوشنبه 86 آذر 12 ساعت 3:13 عصر
اولین رایانه قابل حمل لمسی و آوایی ویژه نابینایان در آمریکا به ثبت رسید.

نازنین یونسی در این باره گفت: این لپ تاپ دارای لوح، قلم هوشمند و مانیتور LCD حساس به لمس است. قلم هوشمند کار ماوس را انجام می دهد و کاربر با کشیدن قلم بر روی مانیتور اطلاعات را می خواند.

مجری این طرح با بیان این که در این رایانه حس باصره حذف شده است، در خصوص ویژگیهای این رایانه افزود: این لپ تاپ قادر است تقریبا تمامی نیازهای انفورماتیک کاربر نابینا را برطرف کند. به این صورت که کاربر لطلاعات را به صورت لمسی وارد می کند و اطلاعات خواسته شده به صورت هم آوایی و هم لمسی خارج می شود.

وی که دانش آموخته دوره کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی است ادامه داد: طبق تحقیقات انجام شده فرد نابینا مایل نیست در جامعه به عنوان ناتوان شناخته شود از این رو در طراحی آن به جنبه های روانی نیز توجه شده است.

یونسی اظهار داشت: فرد نابینا از زمانی که اقدام به سواد آموزی می کند با قلم و لوح آشنا می شود از این رو در طراحی این پروژه برای سهولت استفاده نابینایان از این ابزار استفاده شد و کاربر می تواند نرم افزارهای مورد نیاز خود را به راحتی بر روی سیستم نصب کند.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


پایان ادعاهای واهی

دوشنبه 86 آذر 12 ساعت 3:12 عصر

بزرگواری دکتر احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور ایران و لطف وی به شیوخ کشورهای خلیج فارس و پذیرش دعوت آنان برای شرکت در شورای همکاری خلیج فارس به عنوان عضو ناظر، باید با پاسخ متقابل آنان همراه شده و ادعاهای واهی درباره تمامیت ارضی ایران، برای همیشه کنار گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، پذیرش دعوت شورای همکاری خلیج فارس از سوی رئیس‌جمهور کشورمان، امتیاز ارزشمندی است که نصیب این شورا با نام جعلی «خلیج» می‌شود و این در حالی است که تاکنون از هیچ‌یک از رؤسای جمهور کشورمان در 26 سال گذشته، چنین دعوتی نشده و این کشورها باید قدرشناس این حسن‌نیت از سوی رئیس‌جمهور کشورمان باشند و در آینده از ادعای غیرقانونی خود درباره اراضی کشورمان دست برداشته و دیگر در بیانیه‌های خود، سخنی از سه جزیره ایرانی به میان نیاورند.

این در حالی است که دکتر احمدی‌نژاد به ویژه به دلیل مواضع ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی خود، از محبوبیت کم‌نظیری در مردم کشورهای اسلامی برخوردار است و از همین رو، دعوت از وی موجب ارتقای وجهه حکام حاشیه خلیج فارس در میان مردم آنهاست.

شورای همکاری خلیج (فارس) یک سال پس از تجاوز رژیم بعثی به خاک کشورمان در سال 1981 میلادی در ریاض عربستان سعودی تشکیل شد و کارکرد اولیه آن، اتحاد کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و همچنین حمایت همه‌جانبه از رژیم صدام حسین بود و تحت نام جعلی «خلیج» (Gulf Cooperation Council ـ GCC ـ مجلس التعاون لدول الخلیج العربیه) تأسیس شد، اما در نوامبر سال 1982 با تشکیل سازمان استاندارد «خلیج» (خلیج فارس) با مشارکت کشورهای بحرین و کویت و امارات متحده عربی و قطر و عمان، شکل جدیدی به خود گرفت و در سال 1984 با شکل‌گیری همکاری‌های سرمایه‌گذاری خلیج (فارس)، منابع مالی خود را برای همکاری‌های چندجانبه و توسعه تشکیلاتی خود صرف کرده‌اند.


حسن نیت و توجه خاص رئیس‌جمهور کشورمان به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، به رغم برخی اعمال ناشایست آنها، به ویژه در زمان جنگ ایران با ارتش صدام، گام بسیار بلندی است که نیازمند واکنش متقابل این کشورها و اثبات حسن نیت آنها با مداخله نکردن در روند مذاکرات ایران و امارات و عدم جانبداری یکجانبه آنها از دولت امارات است.

این در حالی است که در دو دهه اخیر، بیش از بیست بیانیه از این شورا علیه تمامیت ارضی کشورمان صادر شده و حضور رئیس‌جمهور کشورمان در این نشست، باید پیام‌آور پایان دخالت‌های آنها در امور داخلی کشورمان و خط بطلانی بر همه بیانیه‌های صادره از سوی این شورا در مورد جزایر سه‌گانه باشد. همچنین باید تضمین‌های لازم درباره عدم تحرک به نفع میهمانان ناخوانده منطقه و نظامیان آمریکایی علیه ایران از آنان گرفته شود.

گفتنی است، دکتر احمدی‌نژاد در 27 ماه گذشته بیشترین سفرها را به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس داشته و سه بار به عربستان سعودی، یک بار به عمان و برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی به کویت، امارات و بحرین سفر کرده و سفر امروز وی به قطر نیز دومین سفرش به این کشور به شمار می‌رود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


بحران مدیریتی در دولت نهم

دوشنبه 86 آذر 12 ساعت 12:54 صبح
سخنگوی وزارت کشور در دولت اصلاحات گفت: «با توجه به تغییرات گسترده و پی‌درپی وزرا و مدیران ارشد دولت نهم و نیز اخباری که درباره احتمال ادامه این تغییرات منتشر می‌شود، به نظر می‌آید دولت کنونی با یک بحران مدیریتی درگیر شده‌است».
«چه آقای احمدی‌نژاد از ابتدا تعمق و دوراندیشی در معرفی فرشیدی به مجلس را داشت و چه نه، در هر دو حالت مسوولیت با شخص رئیس دولت است که جمیع جهات را در این امر لحاظ نکرده‌بود».
وی ادامه داد: «این اصلا با منطق و عرف جور در نمی‌آید که رئیس جمهور تنها چند ماه قبل به آن شدت و حدت از عملکرد فرشیدی در مجلس و در جلسه استیضاح دفاع کند اما بعد از چند ماه او را مجبور به استعفا کند».

خانجانی تاکید کرد: «با توجه به روند برکناری و استعفای وزرا در دولت نهم، مشخص می‌شود که رئیس جمهور از ابتدا تدبیر و تعمق لازم در انتخاب همکاران خود را به خرج نداده‌است».

سخنگوی سابق وزارت کشور با بیان اینکه «در شرایط کنونی، یا وزرای باقی‌مانده در دولتتوان مخالفت با تصمیمات رئیس جمهوری را ندارند و یا آنقدر دست به عصا حرکت می‌کنند که وقایعی مانند آنچه برای سازمان مدیریت وبرنامه ریزی رخ داد، تکرار شود»، 

وی اظهار داشت: «قاعدتا آقای احمدی‌نژاد می‌باید از همان زمان تبلیغات انتخابات طرح‌ها و پیش‌طرح‌هایی برای اداره کشور را در دست می داشت. اما اکنون مشخص شده که اینگونه نبوده».

وی دوراندیشی و تدبیر و تعمق در امور  از شروط لازم هر دولتمرد برای اداره کشور دانست و گفت: «اگر این مسئله بدیهی علم مدیریت را بپذیریم، باید گفت که متاسفانه دولت نهم در یک بحران مدیریتی گرفتار شده‌است».

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: «بنده مطلع هستم که حتی بسیاری از طرفداران احمدی‌نژاد و دولت نهم و نیز عقلای اصولگرای مجلس کنونی، شیوه برخورد رئیس جمهور با مدیران ارشد و وزاری کابینه را به نفع نظام نمی‌دانند».
«محمد عطریانفر» در واکنش به استعفای وزیر آموزش‌وپرورش به خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: «فارغ از صحت و سقم عملکرد رئیس جمهور در برکناری وزرا و حتی اگر قائل به این باشیم که وزرای برکنار شده کابینه واقعا ضعف داشته‌اند، خروجی تصمیمات احمدی‌نژاد قطعا محل ایراد است».
وی ادامه داد: «این شیوه تغییرات مدیران ارشد کشور به علت آنکه باعث بی‌ثباتی در نظام اجرایی کشور می‌شود، آثار بسیار بدی را در مدیریت کلان کشور برجا می‌گذارد».
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در توضیح این مسئله اظهار داشت: «مدیری که به آینده کاری خود اطمینان نداشته باشد، به‌جای اتخاذ تصمیمات استراتژیک و سیاست‌های بلندنظرانه، خواسته یا ناخواسته سیاست‌هایی رونمایی و تبلیغاتی را در پیش می‌گیرد».

عطریانفر با تاکید بر «مخالفت طرفداران احمدی‌نژاد و عقلای اصولگرای مجلس با شیوه برخورد احمدی‌نژاد با وزرا و اعضای کابینه»، تصریح کرد: «بنده مجموعا معتقدم که تغییرات اینچنینی در کابینه هیچگاه در جهت مصالح عمومی و منافع سیستم اداری کشور نیست».

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


تجمع علیه گرانی

دوشنبه 86 آذر 12 ساعت 12:0 صبح
جمعی از مردم مراغه در اعتراض به گرانی روغن نباتی و تخم‌مرغ، جلوی فرمانداری این شهر تجمع کردند.

این در حالی است که به تازگی، قیمت تخم‌مرغ و روغن نباتی به شدت افزایش پیدا کرده است.

برخی شهروندان مراغه‌ای در این تجمع گفتند که با گران شدن تخم‌مرغ و روغن نباتی، قوت لایموت آنان که «نیمرو» است، از سفره‌شان رخت بر بسته است.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


پیشنهاد صیغه برای پیشگیری از ایدز

یکشنبه 86 آذر 11 ساعت 2:2 عصر
 دیروز همزمان با روز جهانی ایدز، راهکارهای جالبی برای پیشگیری از گسترش این بیماری پیشنهاد شد که مهمترین آنها از سوی دادستان کل کشور و یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) ارایه شد. دادستان کل کشور در همایش «روز جهانی ایدز»، از ازدواج موقت دفاع کرد. او ازدواج موقت را یکی از راهکارهای مؤثر کنترل و مبارزه با ایدز در کشور دانست.

به نوشته اعتماد ملی، دادستان کل کشور خود نیز از این موضوع اظهار تأسف کرده که هنگام طرح ازدواج و قراردادهای موقت، برخی آن را به گونه‌ای دیگر تعبیر می‌کنند.

دری‌نجف‌آبادی جمهوری اسلا‌می ایران را الگوی مناسبی برای کشورهای منطقه دانست و خطاب به مجامع بین‌المللی گفت: در چنین جهاد مقدسی و در مبارزه با ایدز، اگر با جمهوری اسلا‌می ایران غرض سیاسی دارید، این غرض را اعمال نکنید.

او با اشاره به این‌که همسایه‌های ایران، آمار دقیقی از مبتلا‌یان به ‌ایدز در کشورشان ندارند، گفت: این کشورها تقصیر را به‌ گردن ایران می‌اندازند و جمهوری اسلا‌می را زیر سؤال می‌برند.
این در حالی است که برای مثال، هشت هزار تن مواد مخدر در کشور افغانستان تولید می‌شود و انسان‌ها را آلوده می‌کند، ولی از سویی، ایران را درباره ایدز متهم می‌کنند.

دادستان کل کشور در ادامه سخنانش اظهار داشت: به آمریکایی که 500 میلیارد دلا‌ر اعتبار برای جنگ تصویب کرده ‌است، پیشنهاد می‌کنم این اعتبار را برای رفع آلودگی‌ها در جهان و کنترل بیماری‌هایی مانند ایدز هزینه کنند.

دکتر حسام‌الدین آشنا، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) نیز در همایش روز ایدز حجاب و حیا را در راستای پیشگیری از بیماری‌هایی چون ایدز مؤثر دانست و با انتقاد از برخی تولیدات صداوسیما ابراز عقیده کرد: متأسفانه برخی فیلم‌ها کاملا‌ در راستای از بین بردن حیا در جامعه است.

امیدوار رضایی، رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلا‌می نیز اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از ایدز را مورد نقد قرار داد و گفت: گاه، همکاری بین بخشی در مبارزه با ایدز در سطح مناسبی نیست.
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلا‌می، با اشاره به تصویب و اجرای نخستین برنامه ملی مبارزه با ایدز گفت: یک سال و نیم است منتظر اطلا‌ع‌رسانی درباره این برنامه هستیم، اما این برنامه ملی هنوز از سوی وزارت بهداشت به مجلس داده نشده است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<   <<   11   12   13   14   15   >>   >