سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون که در طی روز اخیر از وی بعنوان یکی از کسانی که نامه هنرمندان در حمایت از لیست یاران خاتمی را تکذیب کرده و بارها صداوسیما نام وی را اعلام کرده، نامه‌ای ضمن اعتراض به این رویه صداوسیما مجددا از لیست اصلاح طلبان و یاران خاتمی حمایت کرد.

متن نامه بهاره رهنما به شرح زیر است:
بنام او که چیزی از او پنهان نیست
به عنوان یک زن مسلمان ایرانی که هجده سال است در فضای تلویزیون، تئاتر و سینمای کشورم فعالیت کرده ام و همیشه سعی کرده ام خودم باشم اگرچه گاهی چیزهایی را هم برای خودم بوده از دست داده ام، طی این نامه اعلام می کنم که بنده به عنوان عضوی از مجموعه تلویزیون از اینکه رأی شخصی ام را به صورت عمومی اعلام کرده ام مورد بازخواست قرار گرفته ام اگر موضوع به همین جا ختم می شد طبق احترام به روابط رئیس و مرئوسی می پذیرفتم که نباید رأیم را به صورت علنی اعلام می کردم تا مردمی را که دوستشان دارم و دوستم دارند تحت تأثیر رأی دادن به حزب خاص قرار دهم. طی نامه ای هم به یکی از روسای محترم تلویزیون جمهوری اسلامی این موضوع را اعلام کرده ام که اگر اظهار نظر علنی من کار درستی در موازین آن سازمان نبوده از این که نظرم را علنی اعلام کرده ام عذر می خواهم اما در این که رأی می دهم و به حزبی که اعتقاد دارم رأی می دهم شکی نیست چون به قول امام راحل رأی دادن نه تنها حق ملی ماست بلکه وظیفه ی شخصی ما است.
زمانیکه بیانیه ی ائتلاف اصلاح طلبان (یاران خاتمی) را امضا کردم با اعتقاد این کار را انجام داده ام و تا این لحظه هیچ تکذیبیه ای نیز اعلام نکرده ام اما چون عضوی از مجموعه تلویزیون هستم پذیرفتم که نباید بصورت علنی رأیم را اعلام می کردم.
خوشبختانه نامه من به صورت سند با امضای خودم در دو نسخه در تلویزیون و نزد خودم محفوظ است.
گمان نمی کنم که رأی دادن من که حرفی عرفی و شرعی برای یک مسلمان ایرانی است بهایش کار نکردن در تلویزیون باشد چون ما همگی به گفته رهبر انقلاب اعتقاد داریم که ای کاش اتخابات هر سال پرشورتر برگزار شود.
بهاره رهنما
بازیگر تلویزیون و سینما


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


نفر اول انتخابات مجلس در تهران مشخص شد

دوشنبه 86 اسفند 20 ساعت 11:0 عصر
خالی از لطف ندیدم به اطلاع عموم دوستان دغدغه‌مند ایرانی بویژه شهروندان پیگیر تهرانی برسانم که نفر اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران مشخص شد.
چی؟ هنوز انتخابات برگزار نشده؟! چرا فکر می‌کنید باید حتماً انتخابات برگزار بشه تا نماینده‌ها انتخاب بشن؟! این یکی کاملاً موضوعش فرق می‌کنه! باور کنید...
آقای «م- ک» نماینده مجلس هفتم و یکی از کاندیداهای مجلس هشتم اعلام کرده که بر اساس استخاره‌ای که با قرآن انجام داده، قطعاً نفر اول انتخابات مجلس در تهران خواهد شد.
بنابراین، اصلاً میزان رأی ملت نیست بلکه میزان استخاره است؛ ای کاش امام علی هم یک استخاره انجام می‌داد تا 25 سال خانه‌نشین نمی‌شد!
این کاندیدای مجلس هشتم که جزء جناح اکثریت(اصولگرایان حامی دولت) مجلس هفتم هم هست، بسیار قرص و محکم بر این اعتقاد است که بر اساس آیه‌های قرآن کریم قطعاً به عنوان نماینده اول تهران انتخاب می‌شود.
احتمالاً ماجرای این کاندیدا به اظهارات اخیر علی دایی که انتخاب خودش به عنوان سرمربی تیم ملی را به عنایت خدا و لابی بازی با خود خدا نسبت داده بود، ربط پیدا می‌کنه!
شاید هم این کاندیدای محترم تحت تأثیر جریان‌های مدعی ارتباط با عالم غیب و امام زمان یا همان «اصحاب بلوف» که چند وقتیه به صورت قارچی افزایش پیدا کرده‌اند، قرار گرفته.
پیش‌بینی من این است که اگر این روند به همین منوال ادامه پیدا کند، می‌توانیم امیدورا باشیم که طی یکی دو سال آینده، امدادهای غیبی و ارتباط‌های ویژه برخی مسئولان ایرانی می‌تواند مشکلات جامعه ایرانی از قبیل گرانی، فقر، سطح درآمد پایین، مسکن، اعتیاد، بیکاری و... را کاملاً حل کند.
واقعاً اُف بر ما که برای رسیدن به خواسته‌هایمان هر چیزی را که دم دستمان بیاید به کار می‌گیریم و حتی از خدا، پیامبر، قرآن و امامان مایه می‌گذاریم.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


زد و خورد در فدراسیون ورزش‌های رزمی

دوشنبه 86 اسفند 20 ساعت 10:0 عصر
دقایقی پیش، فدراسیون ورزش‌های رزمی، شاهد درگیری یکی از خبرنگاران با یکی از چهره‌های شناخته شده ورزش‌های رزمی بود.
 «ف.ش» از خبرنگاران حوزه ورزش‌های رزمی که جزو منتقدان فدراسیون رزمی به شمار می‌رود، ساعتی پیش، با مراجعه به این فدراسیون، پیگیر امور خویش شد که در این میان، «ق.م» از چهره‌های شناخته شده کیک بوکسینگ با پرخاشگری به این خبرنگار، وی را مورد ضرب و جرح قرار داد که این مسئله برای دقایقی به طول انجامید.
خبرنگار مضروب نیز در ادامه ضمن تماس با پلیس 110، خواستار تهیه استشهاد پیرامون این ضرب و شتم برای پیگیری مسائل قانونی شد.
جوابیه فدراسیون ورزشهای رزمی
احتراما در پاسخ به مطلب زد و خورد در فدراسیون ورزشهای رزمی که به شماره کد 7673 در سایت شما درج گردید.
معروض میدارد آقایان شیر کوند و منوچهری به عنوان ارباب رجوع به محل این فدراسیون مراجعه کرده بودند و هیچ گونه سمتی در فدراسیون ورزشهای رزمی ندارند .ضمن آنکه زد و خورد آنهانیز کذب محض بوده و تنها نامبردگان درگیری لفظی با یکدیگر انجام دادند.
با تشکر روابط عمومی فدراسیون ورزشهای رزمی

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


کاشانی، مجوز روزنامه پرسپولیس را گرفت

دوشنبه 86 اسفند 20 ساعت 9:0 عصر
هیئت نظارت بر مطبوعات صبح امروز با انتشار سه نشریه موافقت کرد.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‏های داخلی بر اساس گزارش دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات اعلام کرد: سی و سومین جلسه از یازدهمین دوره هیئت نظارت بر مطبوعات صبح روز دوشنبه 20 اسفند برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی محمد پرویزی با اعلام خبر فوق گفت: در این جلسه با انتشار یک روزنامه، یک ماهنامه و یک فصلنامه به شرح زیر موافقت شد: روزنامه «پرسپولیس» به صاحب ‏امتیازی «مؤسسه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس)» و مدیرمسئولی حبیب کاشانی، ماهنامه «دنیای دارو» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مهدی محمدزاده و فصلنامه «روان‌شناسی در تعامل با دین» به صاحب امتیازی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) و مدیرمسئولی محمدناصر سقای بی‌ریا.
همچنین در این جلسه با تغییر صاحب امتیازی نشریه «درسهایی از مکتب اسلام» موافقت شد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


نشست خبری حزب اعتماد ملی

دوشنبه 86 اسفند 20 ساعت 8:0 عصر

نشست خبری حزب اعتماد ملی صبح فردا و با حضور منتجب نیا، اطاعت، تقوی نژاد و سلطانی فر برگزار خواهد شد.
نشست خبری اعضای حزب اعتماد ملی فردا سه‌شنبه در دفتر مرکزی این حزب برگزار خواهد شد.
در این نشست که رأس ساعت 10 و پیرامون مسائل انتخابات برگزار خواهد شد، رسول منتجب نیا قائم مقام دبیرکل حزب، جواد اطاعت رئیس دفتر سیاسی حزب، سید کامل تقوی نژاد رئیس دفتر اقتصادی و مسعود سلطانی فر رئیس ستاد انتخابات حزب اعتماد برگزار خواهد شد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


آغاز تخلفات انتخاباتی در صداوسیما و ...

دوشنبه 86 اسفند 20 ساعت 7:0 عصر
در حالی که علیرضا افشار،‌ رئیس ستاد انتخابات کشور، شنبه شب از برخورد با تخلفات انتخاباتی و جمع‌آوری تبلیغات انتخاباتی خلاف قانون خبر داد، ظهر همان روز شبکه بین‌المللی خبر سیما شاهد مصاحبه سی دقیقه‌ای یک کاندیدای زن گروه «6+5» بود.
 رئیس ستاد انتخابات در حالی شنبه شب با حضور در برنامه زنده «نگاه یک» شبکه اول سیما، از جمع‌آوری شبانه تبلیغات خلاف قانون مربوط به اصلاح طلبان در همان شب توسط نیروی انتظامی خبر داد که هم‌اکنون نیز پوسترهای دارای عکس یک لیست انتخاباتی مربوط به اصولگرایان حامی دولت ، بر تابلوها نمایان و از درخت‌ها و تیرهای چراغ‌ها آویزان است.
همچنین با وجود آن‌که برای رعایت عدالت، نمایش کاندیداها در صداوسیما ممنوع و حتی خبرهای مربوط به رئیس مجلس نیز به دلیل کاندیداتوری وی نباید پخش شود، ساعت 12:30 ظهر شنبه، میزبان خانم «ز ـ الف» بود که در برنامه «حریم حرمت» ضمن اشاره به موضوعات بحث، به معرفی مشروح خود پرداخت.
در این حال، نایب رئیسان مجلسین ششم و هفتم در حاشیه مناظره جنجالی روز گذشته، دیدگاه خود را درباره عملکرد انتخاباتی صداوسیما بیان کردند.
محمدرضا باهنر  گفت: صداوسیما عملا جایگزین کمبود و محدودیت‌های تبلیغاتی برای کاندیداها شده است.
وی افزود: منهای بحث ردصلاحیت‌ها و این‌که دقت هست یا نیست، قانونی هست یا نه، رسانه ملی باید زمینه‌هایی فراهم کند که خلاف نشود. درواقع رسانه ملی به دلیل محدودیت‌های تبلیغاتی که برای کاندیداها وجود دارد، خودش دارد این کمبود را برطرف می‌کند. در حالی که اگر صداوسیما نباشد، تمام این کارهای تبلیغاتی را خود احزاب قانونی و شناسنامه‌دار باید انجام دهند.
اما محمدرضا خاتمی دیگرگونه به موضوع نگاه کرد و گفت: وقت نمی‌کنم تلویزیون ببینم یا رادیو بشنوم. رسانه ملی آن اهتمامی که قبلا به انتخابات داشته، حالا ندارد. از سویی هم خوشحالم. چون جانبداری نیست. اما یک چیز ما را نگران می‌کند. چون تکلیف انتخابات قرار است جای دیگری تعیین شود! بنابراین به نظر می‌رسد زیاد لازم نیست صداوسیما به صورت جدی وارد این موضوع شود. شاید احساس غلطی باشد. ولی این احساس وجود دارد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


دربی استقلال و پرسپولیس

دوشنبه 86 اسفند 20 ساعت 6:0 عصر
رییس سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد: پس بحث و تبادل نظر در هیات رییسه سازمان لیگ، مقرر شد دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در 15 فروردین 87 برگزار ‌شود.
عزیزمحمدی با اعلام این خبر گفت: دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران قرار بود در 16 فروردین ماه سال آینده برگزار شود که بعد از پیشنهاد شورای تامین مبنی بر برگزاری این دیدار در 15 فروردین، این مساله در جلسه‌ی عصر امروز هیات رییسه سازمان لیگ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سرانجام مقرر شد تا با درخواست شورای تامین موافقت و این بازی در تاریخ 15 فروردین برگزار شود.

به گفته‌ی رییس سازمان لیگ فوتبال درخواست "علی دایی" مبنی بر به تعویق افتادن هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر هم‌اکنون در جلسه هیات رییسه در حال بررسی است. 


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


شرایط حضور نمایندگان کاندیداها در شعب

دوشنبه 86 اسفند 20 ساعت 5:0 عصر
هیئت نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه تهران در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرایط لازم برای حضور نمایندگان کاندیداها در شعب اخذ رای در روز انتخابات را اعلام کرد.
هیئت نظارت بر انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران - ری- اسلامشهر - شمیرانات در اطلاعیه ای اعلام کرد در اجرای ماده 55 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به محدودیت زمانی تراکم کاری و تعدد نامزدهای انتخاباتی در تهران بزرگ ، آن دسته از داوطلبان این حوزه انتخابیه که مایل هستند از حضور نماینده کاندیدا در روز اخذ رای طبق مفاد قانون فوق الاشاره بهره مند شوند می توانند تا پایان روز سه شنبه مورخه 21/12/86  نسبت به معرفی نماینده خود به هیئت نظارت بر انتخابات تهران - ری - اسلامشهر - و شمیرانات اقدام نمایند.

دراین اطلاعیه اعلام شده است که ارائه معرفی نامه رسمی از ناحیه شخص کاندیدا برای هر یک از نمایندگان منفردا الزامی است.

همچنین تاکید شده است معرفی نامه از سوی احزاب و گروهها با توجه صدر ماده 55 فوق الاشاره ، پذیرفته نیست.

هیئت نظارت بر انتخابات دردست داشتن یک سری کپی از شناسنامه یا کارت ملی برای هر یک از نمایندگان نامزدها الزامی خوانده و اعلام کرده است : نمایندگان نامزدها باید تا پایان وقت مقرر به دفتر هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات تهران بزرگ به نشانی: تهران - خیابان شهید بهشتی- خیابان سرافراز - کوچه پنجم - پلاک 12 مراجعه نمایند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


درگیری هواداران پرسپولیس و پاس

دوشنبه 86 اسفند 20 ساعت 4:0 عصر

تماشاگران تیم‌های پرسپولیس و پاس همدان در جریان مسابقه هفته بیست و چهارم با یکدیگر درگیر شدند. در جریان برگزاری مسابقه برای لحظاتی میان هواداران پاس همدان که در قسمت جنوب غربی ورزشگاه مستقر شده‌اند با تماشاگران پرسپولیسی درگیری فیزیکی و لفظی به وجود آمد که با دخالت مامورین نیروی انتظامی این مشکل برطرف شد.

* در ادامه مسابقه بر تعداد مامورین انتظامی در محلی که هواداران پاس مستقر بودند، افزوده شد تا از بروز هر مشکلی جلوگیری شود.
* در مسابقه‌های بعدی لیگ برتر نماینده‌های شورای تامین برای برقراری امنیت مطلوب‌تر در ورزشگاه آزادی حاضر خواهند شد.
* در نیمه اول افشین قطبی بارها به قضاوت کادر داوری اعتراض کرد و به همین دلیل داور چهارم به شدت به سرمربی پرسپولیس تذکر داد.
* پس از شکست پرسپولیس در نیمه اول قطبی با عصبانیت و به نشانه اعتراض 2 دقیقه زودتر از سایرین راهی رختکن شد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


در حاشیه مناظره سیدمصطفی تاج‌زاده معاون سیاسی سابق وزیر کشور در دولت اصلاحات با روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و مشاور امنیتی محمود احمدی‌نژاد حراست دانشگاه شریف با جلوگیری از حضور خبرنگار ستاد ائتلاف در جلسه، به وی توهین کردند.

حراست دانشگاه شریف با برخورد توهین‌آمیز با خبرنگار و کشیدن لباس وی، او را به اتاقی هدایت کردند و خواستار تفتیش وسایلش شدند که در نهایت با مخالفت و مقاومت خبرنگار وی را رها کردند.

این در حالی است که سایر خبرنگاران از جمله خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان در این مراسم حضور داشتند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >