سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

نفر اول انتخابات مجلس در تهران مشخص شد

دوشنبه 86 اسفند 20 ساعت 11:0 عصر
خالی از لطف ندیدم به اطلاع عموم دوستان دغدغه‌مند ایرانی بویژه شهروندان پیگیر تهرانی برسانم که نفر اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران مشخص شد.
چی؟ هنوز انتخابات برگزار نشده؟! چرا فکر می‌کنید باید حتماً انتخابات برگزار بشه تا نماینده‌ها انتخاب بشن؟! این یکی کاملاً موضوعش فرق می‌کنه! باور کنید...
آقای «م- ک» نماینده مجلس هفتم و یکی از کاندیداهای مجلس هشتم اعلام کرده که بر اساس استخاره‌ای که با قرآن انجام داده، قطعاً نفر اول انتخابات مجلس در تهران خواهد شد.
بنابراین، اصلاً میزان رأی ملت نیست بلکه میزان استخاره است؛ ای کاش امام علی هم یک استخاره انجام می‌داد تا 25 سال خانه‌نشین نمی‌شد!
این کاندیدای مجلس هشتم که جزء جناح اکثریت(اصولگرایان حامی دولت) مجلس هفتم هم هست، بسیار قرص و محکم بر این اعتقاد است که بر اساس آیه‌های قرآن کریم قطعاً به عنوان نماینده اول تهران انتخاب می‌شود.
احتمالاً ماجرای این کاندیدا به اظهارات اخیر علی دایی که انتخاب خودش به عنوان سرمربی تیم ملی را به عنایت خدا و لابی بازی با خود خدا نسبت داده بود، ربط پیدا می‌کنه!
شاید هم این کاندیدای محترم تحت تأثیر جریان‌های مدعی ارتباط با عالم غیب و امام زمان یا همان «اصحاب بلوف» که چند وقتیه به صورت قارچی افزایش پیدا کرده‌اند، قرار گرفته.
پیش‌بینی من این است که اگر این روند به همین منوال ادامه پیدا کند، می‌توانیم امیدورا باشیم که طی یکی دو سال آینده، امدادهای غیبی و ارتباط‌های ویژه برخی مسئولان ایرانی می‌تواند مشکلات جامعه ایرانی از قبیل گرانی، فقر، سطح درآمد پایین، مسکن، اعتیاد، بیکاری و... را کاملاً حل کند.
واقعاً اُف بر ما که برای رسیدن به خواسته‌هایمان هر چیزی را که دم دستمان بیاید به کار می‌گیریم و حتی از خدا، پیامبر، قرآن و امامان مایه می‌گذاریم.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]