سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون که در طی روز اخیر از وی بعنوان یکی از کسانی که نامه هنرمندان در حمایت از لیست یاران خاتمی را تکذیب کرده و بارها صداوسیما نام وی را اعلام کرده، نامه‌ای ضمن اعتراض به این رویه صداوسیما مجددا از لیست اصلاح طلبان و یاران خاتمی حمایت کرد.

متن نامه بهاره رهنما به شرح زیر است:
بنام او که چیزی از او پنهان نیست
به عنوان یک زن مسلمان ایرانی که هجده سال است در فضای تلویزیون، تئاتر و سینمای کشورم فعالیت کرده ام و همیشه سعی کرده ام خودم باشم اگرچه گاهی چیزهایی را هم برای خودم بوده از دست داده ام، طی این نامه اعلام می کنم که بنده به عنوان عضوی از مجموعه تلویزیون از اینکه رأی شخصی ام را به صورت عمومی اعلام کرده ام مورد بازخواست قرار گرفته ام اگر موضوع به همین جا ختم می شد طبق احترام به روابط رئیس و مرئوسی می پذیرفتم که نباید رأیم را به صورت علنی اعلام می کردم تا مردمی را که دوستشان دارم و دوستم دارند تحت تأثیر رأی دادن به حزب خاص قرار دهم. طی نامه ای هم به یکی از روسای محترم تلویزیون جمهوری اسلامی این موضوع را اعلام کرده ام که اگر اظهار نظر علنی من کار درستی در موازین آن سازمان نبوده از این که نظرم را علنی اعلام کرده ام عذر می خواهم اما در این که رأی می دهم و به حزبی که اعتقاد دارم رأی می دهم شکی نیست چون به قول امام راحل رأی دادن نه تنها حق ملی ماست بلکه وظیفه ی شخصی ما است.
زمانیکه بیانیه ی ائتلاف اصلاح طلبان (یاران خاتمی) را امضا کردم با اعتقاد این کار را انجام داده ام و تا این لحظه هیچ تکذیبیه ای نیز اعلام نکرده ام اما چون عضوی از مجموعه تلویزیون هستم پذیرفتم که نباید بصورت علنی رأیم را اعلام می کردم.
خوشبختانه نامه من به صورت سند با امضای خودم در دو نسخه در تلویزیون و نزد خودم محفوظ است.
گمان نمی کنم که رأی دادن من که حرفی عرفی و شرعی برای یک مسلمان ایرانی است بهایش کار نکردن در تلویزیون باشد چون ما همگی به گفته رهبر انقلاب اعتقاد داریم که ای کاش اتخابات هر سال پرشورتر برگزار شود.
بهاره رهنما
بازیگر تلویزیون و سینما


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]