سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

دستگیری 11 نفر از اعضای ستاد ائتلاف در شهر تهران

چهارشنبه 86 اسفند 22 ساعت 5:54 عصر
11 نفر از اعضای ستاد ائتلاف اصلاح طلبان که در میادین و خیابان های تهران در حال پخش اقلام تبلیغاتی این ائتلاف بودند توسط نیروی انتظامی به دلایل نامشخص بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار نوروز در مترو توپخانه 6 نفر از اعضای ستاد جوانان ائتلاف توسط نیروی انتظامی بازداشت شدند.

همچنین در مترو 15 خرداد نیز 4 نفر و در چهارراه ولی عصر نیز یک نفر بازداشت شده است.

پیگیری های اعضای ستاد ائتلاف برای رسیدگی به وضعیت اعضای دستگیر شده به جایی نرسیده است.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


سوابق علمی آیت الله سجادی:

* 10 سال حضور در درسهای فقهی حضرت امام خمینی (ره) در نجف اشرف
* 5 سال حضور در درسهای آیت الله العظمی بروجردی (ره)
* حضور مستمر در درسهای آیت الله العظمی مدنی
* 10 سال حضور در درسهای اصولی علامه شهید آیت الله مصطفی خمینی و تحقیق و تنظیم آثار ایشان به دستورات اما خمینی (ره)

سوابق فعالیت‌های سیاسی و اجرایی

* خادم آستان مقدسه علی بن موسی الرضا (ع)
* مهاجرت با حضور حضرت امام خمینی (ره) از نجف به پاریس و همراهی ایشان در بازگشت پرواز انقلاب در 12 بهمن 1357 ، پروازی سراسر افتخار و غزتمندی که باعث سبزی و طراوت صفحات تاریخ گشته
* نماینده امام خمینی جهت رسیدگی به امور مسلمانان جنوب لبنان و حضور فعال در دفتر ایشان

* عضویت در گروه روحانیت مبارز خارج از کشور یاران حضرت امام خمینی (ره) در نجف اشرف
* مدیر موسسه تحقیقاتی علامه شهید مصطفی خمینی
* مستشار دیوان عالی کشور
* عضو هیات علمی پژوهشگران اسلامی

شان و جایگاه اجتماعی و علمی آیت الله سجادی

* تدریس درس خارج فقه
* پیگیری و تدریس مجدانه و دلسوزانه قرآن کریم
* تقریرات درس امام خمینی (ره) و تقدیر رهبر فقید از آیت الله سجادی
* چاپ تقریرات درس امام خمینی (ره) نوشته‌های آیت الله سجادی توسط جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
* ارتباط با آحاد مردم و حفظ و ایجاد این پایگاه در مسجد و به خاطر محوریت و عظمت مسجد به عنوان جایگاه رفیع مساجد در دین مبین اسلام
* پاسخ گویی به مشکلات عامه‌ی مردم و ارتیاط تنگاتنگ با جوانان به خاطر علاقه‌ی آیت‌الله سجادی به نسل جوان
* احتمام آیت الله سجادی برای برپایی نماز جماعت
* علاقه شدید ایشان به برپایی جلسات قرآن

گواهی اجتهاد از آیات عظام

* حضرت آیت الله العظمی مرعشی (ره)
* حضرت آیت الله فاضل لنکرانی (ره)


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


صدای مهیب تیراندازی در خرمشهر

چهارشنبه 86 اسفند 22 ساعت 1:57 عصر
یک مقام مسئول و آگاه در خرمشهر اعلام کرد: صدای تیراندازی سنگین بامداد امروز که در خرمشهر شنیده شد، ناشی از درگیری سنگین نیروهای امنیتی عراق و تعدادی افراد مسلح در جزیره ام‌الرصاص در روبه‌روی بندر خرمشهر بوده است.
وی با تکذیب تیراندازی به سمت مرزهای ساحلی ایران در خرمشهر گفت: تنها یک درگیری داخلی در خاک عراق رخ داده که به دلیل نزدیکی مرزهای آبی دو کشور به خوبی در خرمشهر شنیده می‌شود.
یادآوری می‌شود، بامداد امروز صدای کالیبر سنگین مسلسل در شهر خرمشهر شنیده شد و مردم این شهر را به شدت نگران کرد که منجر به شایعاتی نیز شد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


نظرسنجی سایت ائتلاف فراگیر

چهارشنبه 86 اسفند 22 ساعت 1:54 عصر
براساس نظرسنجی سایت بازتاب که در روزهای اخیر به عنوان ارگان اینترنتی ائتلاف فراگیر اصولگرایان فعالیت می‌کند لیست ائتلاف اصلاح طلبان در صدر این نظرسنجی قرار گرفته است.

در این نظرسنجی با احتساب کل آرا ائتلاف اصلاح‌طلبان با 56.36 درصد در صدر قرار گرفته است و ائتلاف فراگیر اصولگرایان با 23.38 درصد در رتبه دوم و جبهه متحد اصولگرایان با 15.97 درصد در رتبه سوم و حزب اعتماد ملی 4.29 درصد در رتبه چهارم قرار گرفته است.

گفتنی است در این نظرسنجی اینترنتی 22.329 نفر شرکت کرده بودند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


لیست موازی جبهه متحد اصولگرایان با عنوان "ائتلاف فراگیر اصولگرایان" منتشر شد ه و تنظیم کنندگان این لیست بدون توجه به اعلام برائت برخی کاندیداهای جبهه متحد، نام این افراد را در لیست خود گنجاندند. 

 تعداد 9 تن از کاندیداهای این لیست با لیست جبهه متحد اصولگرایان اشتراک دارد. این در حالیست که کاندیداهای اصولگرای جبهه متحد پیش از این با امضاء میثاق نامه ای تعهد داده بودند نام آنها در هیچ یک از لیست های با پسوند یا پیشوند اصولگرایی قرار نگیرد.

دبیر اجرایی جبهه متحد در گفتگو با رجانیوز ضمن تأیید این مسئله خاطرنشان کرد: این موازی کاری در جامعه ایجاد ابهام می کند و باعث تضعیف اصولگرایان می شود.

 

شهاب الدین صدر البته اضافه کرد اغلب کاندیداهای جبهه متحد که نامشان در لیست موازی قرار گرفته در نامه هایی که در اختیار آقای زارعی است، نسبت به این مسئله ابراز ناراحتی کرده اند.

 

در عین حال، زارعی عضو هیئت اجرایی جبهه متحد نیز تأکید کرد اسامی تعدادی از نامزدهای جبهه متحد بدون هماهنگی در لیست موازی قرار گرفته که این مسئله باعث می شود قوه تشخیص مردم پایین بیاید.

 

 وی در ادامه در حالیکه کمتر از 4 روز به پایان انتخابات زمان باقی است در پاسخ به اینکه آیا تاکنون مذاکره ای با طراحان لیست موازی به منظور حذف این اسامی داشته اید، گفت: تاکنون وارد مذاکره نشده ایم.

 زارعی با اشاره به اینکه همه اعضاء جبهه متحد میثاق نامه را امضا کرده اند، افزود: کوثری، مصباحی مقدم، مطهری، کاتوزیان و عباسپور از اینکه نامشان در لیست موازی قرار گرفته است، ابراز ناراحتی کرده و خواستار پیگیری جدی جبهه متحد شده اند.

 محمد کوثری تاکنون چندین بار در گفتگو با خبرگزاریها نسبت به قرار گرفتن نام خود در لیست موازی اعلام برائت کرده است. این در حالیست که قرار دادن نام کاندیداها در لیست های انتخاباتی بدون رضایت آنها مجاز نیست.

 

همچنین علی مطهری نیز در گفتگو با رجانیوز تأکید کرد طبق میثاق نامه ای که امضا کردیم، موظف هستیم تنها با تابلوی جبهه متحد در انتخابات شرکت کنیم.

 

 

علی عباسپور هم در تماس خبرنگار رجانیوز با وی تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که پیگیری ها از طریق جبهه متحد در جریان است تا موارد اختلافی حل شود.

با این حال، حدادعادل که نام وی در هر دو لیست اصلی و موازی به عنوان سرلیست قرار دارد تاکنون از اظهارنظر رسمی خودداری کرده است. به طوری که زارعی نیز با اشاره به پیگیری های اصولگرایان خاطرنشان کرد هنوز با حداد صحبتی نشده است اما چندین بار با دفتر او تماس گرفته شده که می گویند در حال نوشتن یک یادداشت است. اگرچه زارعی می افزاید فکر نمی کنم یادداشت مزبور در رابطه با این موضوع باشد. 

در صورتی که کاندیداهای جبهه متحد که نامشان در لیست موازی قرار گرفته نسبت به این مسئله اعلام برائت علنی نکنند این رفتار به منزله نقض میثاق نامه و تعهدات در همین ابتدای کار و پیش از ورود به مجلس است. اتفاقی که رخداد آن می تواند زنگ خطری جدی نسبت به رفتارهای خودمختارانه و عدم التزام به قواعد تشکیلاتی باشد.

به نظر می رسد ابهام در مورد نوع واکنش حدادعادل به سرلیستی خود در لیست موازی و ادامه سکوت معنادار وی بر شدت ابهامات خواهد افزود و مردم را در انتخاب لیست اصلی اصولگرایان دچار مشکل خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید آیا رئیس فعلی مجلس و سایر اصولگرایان به تعهدات خود پایبند خواهند ماند؟


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


همه مردم باید در انتخابات شرکت کنند

چهارشنبه 86 اسفند 22 ساعت 2:0 صبح

رییس جمهور سابق کشورمان ابراز امیدواری کرد که مجلسی در خدمت اسلام، پیشرفت و اعتلای کشور، برآورده کننده‌ی نیازهای مردم و محرومان تشکیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی عصر دیروز در جمع مردم اسلامشهر در مسجد علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) اظهار داشت: امامان به‌ویژه امام حسین (ع) سخنرانی‌ها و نوشته‌هایشان را با کلام شهادتین آغاز می‌کردند، علت ابراز مسلمانیت توسط پیامبران، تبلیغات سوئی بود که علیه ایشان می‌شد تا نظر مردم را نسبت آنها بد کنند تا جایی که امام حسین (ع) را ضد دین و انسانی منحرف معرفی کردند.
وی ادامه داد: احساس می‌کنم زمان ما این‌گونه است اما قصد قیاس و پاسخگویی به بدگویی‌ها را ندارم.
رییس بنیاد باران هم‌چنین گفت: در فضای تبلیغاتی فعلی، خیلی‌ها یاران امام (ره) و افراد کارآمد و ارزشی و جریان‌هایی را که برای خدا قیام کردند، زجر کشیدند، به زندان رفتند و برای مصالح ملت اهل سازش نبودند و با مستکبران اهل مبارزه بودند، طرفدار آمریکا و ضد انقلاب جلوه دادند که باعث تاثر است.
خاتمی با بیان این‌که بداخلاقی بسیار بد است، گفت: هدف بعثت پیامبر، ترویج اخلاق و درستی بود و کار بدتر از بداخلاقی این است که این بداخلاقی به اسم اسلام و انقلاب باشد. ما هم ضد سلطه‌ی اجانب و خواستار سربلندی و پیشرفت کشور هستیم.
وی در ادامه با بیان این که گفته شده و به درستی گفته شده که باید کسانی مسوولیت بپذیرند و در موقعیت مسوولیت قرار بگیرند که به شعارها و ارزش‌های انقلاب پایبند باشند، تصریح کرد: یکی از محوری‌ترین شعارها و آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی، دوری از شعارزدگی و تحریف شعارهاست. مردم ببینند چه کسانی به این شعارها و آرمان‌های محوری پایبندتر هستند و از آنها دفاع کنند.
خاتمی مهم‌ترین شعار ملت ایران را که به رهبری امام خمینی(ره) انقلاب تاریخی را انجام داد، آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: این شعارها از بطن وجدان مردم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی درآمده است. مردم نظام جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند.
رییس جمهور سابق کشورمان هم‌چنین مهم‌ترین مظهر آزادی را آزادی اعمال حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش دانست و افزود: مردم از سلطه‌ی مستبدان بیگانه به تنگ آمده بودند و این شعار را 150 سال پیش سر می‌دادند.
وی هم‌چنین طرفداران آزادی ولنگارانه را بداخلاق و دروغگو خواند و گفت: آزادی یعنی حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان تا از حکومتشان بازخواست کنند تا اگر انتقادی داشتند بدون توسل به زور اوضاع را تغییر دهند.
سید محمد خاتمی هم‌چنین گفت: استقلال یعنی ایران روی پایش بایستد و از امکاناتش استفاده و از منافع و مصالحش دفاع کند که تحقق این امر هم مستلزم پیشرفت، توسعه‌ی علم، صنعت، ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری، عدالت در جامعه و توزیع عادلانه‌ی درآمد است که در دوره‌ی دولتم این موضوع تحقق پیدا کرد.
رییس بنیاد باران هم‌چنین با اشاره به تدوین چشم‌انداز 20 ساله‌ی کشور که خواستار توسعه و پیشرفت کشور بود و ارسال آن به محضر مقام معظم رهبری، افزود: 17 سال دیگر ایران باید قدرتمندترین کشور منطقه از نظر آزادی، سیاسی، علم، تکنولوژی، تولید، رفع بیکاری و افزایش درآمد سرانه‌ باشد که این کار مشکلی نیست.
وی با تاکید بر این‌که میزان رای ملت است، افزود: اگر کسانی به این میزان و جمهوری اسلامی ایران اعتقاد ندارند، دوستدار این مردم نیستند.
خاتمی تاکید کرد: باید کسانی بیایند که به این مردم اعتقاد داشته باشند و با تظاهر، هوچی‌گری و تحجر، مسائل حل نمی‌شود.
رییس‌جمهور سابق کشورمان افزود: اگر بخواهیم به کشور الگو در منطقه تبدیل شویم باید آزادی سیاسی داشته باشیم و از رای مردم حمایت و صیانت کنیم و اصلاح‌طلبی واقعی چیزی غیر از این نیست.
خاتمی هم‌چنین با اشاره به برخی موارد مطرح‌شده درباره حمایت آمریکا گفت: اما من به صراحت می‌گویم سیاستمداران آمریکا نه مردم آمریکا، دشمن مردم منطقه هستند.
وی گفت: سیاستمداران آمریکا با سیاست‌های خشن و غلطی که در طول 50 سال اخیر اتخاذ کرده‌اند و جنایت‌هایی که در ایران انجام دادند، دشمنی‌شان را نسبت به منطقه آشکار کردند.
رییس‌جمهور سابق کشورمان در ادامه با بیان این که مردم همه باید در انتخابات شرکت کنند، اظهار کرد: شرکت در انتخابات باعث تقویت نظام می‌شود که در معرض تهدیدهای فراوانی است.
خاتمی خطاب به حاضران افزود: حضور گسترده‌ی شما باعث تشکیل مجلسی معقول، باتدبیر و مومن به خدا و ارزش‌های انقلاب، شجاع، نظارت‌کننده بر ارکان انقلاب و پیاده کننده‌ی خواسته‌های مردم می‌شود که یافتن کسانی با این ویژگی‌ها سخت نیست.
وی افزود: دشمنان، انتخاباتی بی‌رمق می‌خواهند تا بگویند مردم از اصل نظام بریده‌اند و مجلس ضعیف می‌خواهند که حضور گسترده‌ی مردم این سحر را باطل می‌کند، هم‌چنین سحر تنگ‌نظری‌هایی که در غیاب مردم یا حضور کم می‌خواهد سلیقه‌ای خاص را حاکم کند، با حضور مردم باطل می‌شود.
رییس‌جمهور سابق کشورمان در پایان ابراز امیدواری کرد که مجلسی در خدمت اسلام، پیشرفت و اعتلای کشور، برآورده کننده‌ی نیازهای مردم و محرومان تشکیل شود.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


ساعت 5 بعد از ظهر روز دوشنبه 20 اسفند ستاد جوانان ائتلاف اصلاح طلبان(برای فردا)میزبان جمع کثیری از جوانان وبلاگ نویس بود.این جلسه با حضور آقایان تاج زاده،ابطحی برگزار شد و در آن دکتر محمد صدر،دکتر جواد طاعت و دکتر وحید محمودی کاندیداهای حاضر در لیست ائتلاف اصلاح طلبان به سوالات تعدادی از وبلاگ نویسان پاسخ گفتند.

پیش از آنکه صدر صحبت های خود را آغاز کند تاج زاده در توضیح معرفی مجری برنامه که صدر را در ابتدا با عنوان برادرزاده امام موسی صدر معرفی نمود گفت:" اهل تعارف نیستم اگر چه حنیف با تعریف از آقازادگی دکتر صدر شروع کرد اما باید بگویم ایشان از غیر آقازاده ترین افراد جامعه اند و با آشنایی قدیمی که از زمان انقلاب با او دارم و حضور کوتاهی که در مشارکت داشته اند(به دلیل منع حضور کارمندان وزارت امور خارجه در احزاب)سلامت مالی و اخلاقی ایشان برایم محرز است و امیدوارم بتوانیم در صورت رای آوردن حداکثر بهره برداری را از چنین افراد با سلامت ،خوش فکر و اصلاح طلبی که در لیست کنار هم قرار گرفته اند حداکثر بهره برداری از لحاظ کیفی را داشته باشیم.

دکتر محمد صدر وبلاگ نویسان را اصحاب قلم مجهز به ویژگی تکنولوژیک نامید و آرزو کرد این خصوصیت در جهت اهداف ایران و منافع مردم به کار گرفته شود.او در سخنان خود با توجه به سابقه حضورش در وزارت امور خارجه به مقایسه وضعیت سیاست خارجه ایران در ادوار مختلف پرداخت و گفت:" آنچه مطرح می کنم طرفداری صرف از دولت خاتمی نیست.من سال 60 در دولت شهید رجایی وارد وزارت خانه شدم و معاونت اروپا و امریکا را به عهده گرفتم. در آن دوران با توجه به شرایط کشور،استان های تحت اشغال و اعمال تروریستی گروهک ها نگاه سفرای اروپایی در عین ادب دیپلماتیک شان این بود که این نظام چند ماهی بیشتر دوام نمی آورد.پس از جنگ مدت ها طول کشید تا این نگاه تغییر کند. دولت خاتمی در شرایطی کشور را تحویل گرفت که حادثه میکونوس باعث احضار سفرا و کاهش سطح روابط از سوی کشور های اروپایی شده بود.تهدیدات آمریکا به دلیل حادثه الخبیر افزایش یافته بود،روابط ما با کشورهای عربی مادون حالت عادی بود و همچنین موقعیت خوبی در سازمان ملل نداشتیم اما آنچه خاتمی در سیاست خارجی تحویل داد موقعیت ارتقا یافته و منزلت اتیران در سازمان ملل به خصوص با توجه به تصویب ایده"گفتگوی تمدن ها"بود و روابط مان با کشورهای عربی و اروپایی در بهترین شرایط ممکن قرار گرفت.اگر شاه بحرین در سفر آقای خاتمی به او می گفت ما به شما اعتماد داریم حتا اگر بمب هسته ای داشته باشید؛امروز ولیعهد بحرین می گوید کشورهای عضو شورای خلیج فارس به دلیل احساس ناامنی از تحولات ایران باید عضو ناتو شوند.همچنین در حالی که حاصل حمایت مدبرانه دولت اصلاحات از لبنان و فلسطین موجب پیروزی حزب اله در جنگ و تشکیل دولت حماس در فلسطین شد،مطرح کردن بحث هولوکاست

که به خودی خود ربطی به ما ندارد و دعوایی است بین یحود و فاشیست اروپایی باعث شد اسرائیل به آرزوی شصت ساله خود در مورد تایید و رسمیت یافتن هولوکاست توسط سازمان ملل دست یابد."

مدعو دیگر این نشست دکتر جواد اطاعت که عضو حزب اعتماد ملی و هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و نماینده مجلس ششم بوده است بحث خود را به توسعه و پیش شرط های آن اختصاص داد.وی گفت:"سیاست و حکومت مجموعه ای است که در آن عوامل زیادی از جمله سیاست خارجی،سیاست اقتصادی و فرهنگی با هم گره خورده اند و رشد و توسعه هر یک از این عوامل در گرو ارتقا وضعیت دیگری است.بنابراین از الزامات توسعه اقتصادی،پذیرش حاکمیت مردم،افزایش آگاهی عمومی و رشد باور علمی در عرصه سیاست و حاکمیت است.مقایسه حکومت های اقتدارگرا و دموکراتیک در کشورهای مختلف این نتیجه را به دست می دهد که حکومت های دموکراتیک تری مانند آمریکا کشورهای اروپای غربی و یا کره جنوبی پیشرفت اقتصادی-صنعتی چشمگیری نسبت به کشورهای با مشی اقتدارگرا مانند شوروی سابق،اروپای شرقی و یا کره شمالی داشته اند.اینکه به نسبت نهادینه شدن دموکراسی کشور پیشرفت می کند،هم بحثی عقلی است،هم اعتقادی و هم تجربی."

وی در ادامه افزود:"اینکه هدف انقلاب ما دستیابی به استقلال و آزادی بوده است کافی نیست بلکه حصول به این اهداف نیاز به آموزش،تبیین و تمرین دارد.امتیاز انتخابات شوراها تبدیل کشور به کارگاهی آموزشی است که در دور افتاده ترین روستاها به آموزش عملی اصول دموکراسی می پردازد.متاسفانه در کشور ما علی رغم افزایش با سوادی و کسب مقام های علمی جهانی،آگاهی عمومی رشد نیافته و نیز اغلب باور علمی در سیاست وجود ندارد.اگر این عقلانیت وجود داشت در اولویت وزارت خارجه ما بحث هولوکاست جایی نداشت بلکه شاید بهتر بود ادامه همان راهی را می رفتیم که دولت خاتمی با مطرح کردن بحث همزیستی محترمانه، گفتگوی تمدن ها و در نتیجه تنش زدایی در پیش گرفته بود.از سوی دیگر متاسفانه جامعه ما احساساتی عمل می کند.مردم با آرزوی تعالی کشور وارد عرصه می شوند اما آرمان گرایی صرف آنها را در برخورد با روند کند تغییرات خسته و سرخورده می کند اگرچه چند سال بعد دوباره به صحنه می آیند.این است که به جای اینکه پس از دولت خاتمی دولت مدرن تری بر سر کار بیاید حاصل گفتمان ایرانیان سنت گرایی ایدئولوژیک می شود."

پس از پایان سخنان دکتر اطاعت در این بخش در حالی که دکتروحید محمودی یکی از 50 اقتصاددان منتقد دولت و کاندیدای نمایندگی مجلس هشتم به جمع پیوسته بود وهمانان برنامه به سوالات وبلاگ نویسان پاسخ دادند.

سید علی حسینی مدیر وبلاگ آدمکها در سوالی از دکتر محمد صدر در رابطه لزوم وارد شدن به عرصه انتخابات گفت:" ما ایرانی هستیم و شیعه.تعریف ما از شیعه بودن عدم پذیرش وضع موجود و تغییر و پیشرفت مداوم است.شیعه یک مبارز دائمی است که چگونگی مبارزه اش را بر مبنای چگونگی وضعیت جامعه انتخاب می کند.در شرایطی که جمهوری اسلامی در حال فاصله گرفتن از آرمان های امام(ره)و انقلاب که چیزی جز آزادی،عدالت،توسعه و مقابله با تحجر و تفکر ارتجاعی نبوده است،می باشد ما اصلاح طلبان احساس می کنیم برای بازگشت به این آرمان ها باید مبارزه کنیم."

همچنین دکتر جواد اطاعت در پاسخ به یکی از حاضرین که از نداشتن برنامه عملی در مجلس ششم انتقاد می کرد گفت:"ایرانی ها چون آرمان های بلندی دارند و می خواهند زود به خواسته های شان برسند فکر می کنند باید یک شبه ایران کشوری کاملا دموکرات شود و توسعه یابد.در حالی که تخصص یافتن در یک رشته علمی بیست و چهار سال تحصیل علم می خواهد چگونه انتظار دارید اهداف ما در یک یا دو دولت و مجلس به دست بیاید؟ از سوی دیگر چه کسی می گوید ما برنامه عملی نداشته ایم؛کاهش تورم به کمتر از 10% ،پروژه افتخار آمیز عسلویه در بخش انرژی،خودکفایی گندم،افزایش بی نظیر حجم راه های ساخته شده،توسعه مخابرات و شبکه های ارتباطی و بسیاری دیگر از موفقیت ها حاصل کار عملی مجلس ششم و دولت خاتمی بوده است.ما برنامه چهارم توسعه و چشم انداز بیست ساله را با پژوهش و برنامه ریزی کم نظیر تصویب کردیم که متاسفانه این روزها خاک می خورند!"


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


پنالتی پاس، گل نبود

چهارشنبه 86 اسفند 22 ساعت 12:0 صبح
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص پنالتی تیم پاس همدان در بازی با پرسپولیس گفت: تصمیم کمک داور درست بود و توپ از خط دروازه عبور نکرد.
مسعود عنایت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جتجال را به کارشناس رایانه ارجاع دادیم و مشخص شد که توپ اول توسط اکبری از خط دروازه عبور نکرده است.
وی اظهارداشت: تصمیم کمک داور دوم علیرضا یزدانی کاملا درست بود زیرا تنها خطای دید از تصاویر تلویزیونی سبب شد که همگان فکر کنند که این توپ گل شده است.
وی با انتقاد از حضور برخی از کارشناسان داوری در برنامه‌های تلویزیونی بیان داشت: هیچ کس نباید قاطعانه در مورد مساله ایی در جلوی دوربین اظهار نظر کند و این امری درست نیست.
عنایت ادامه داد: تصاویر تلویزیونی توپ را از عمق نشان دادند نه از خط دروازه در غیر اینصورت گل نشدن توپ کاملا ثابت می‌شد.
رییس کمیته داوران با تقدیر و تشکر از علیرضا یزدانی بابت تصمیم شجاعانه اش در بازی تاکید کرد: در این صحنه حق به حقدار رسید.
عنایت همچنین در خصوص داوران بازی شهرآورد میان دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: در جلسه روز گذشته از ما خواسته شد تا داوران این بازی را خارجی انتخاب کنیم.
وی تصریح کرد: با داوران یک کشور اروپایی صحبت و مقرر شد آنها تا فردا جواب نهایی خود را برای حضور در این بازی اعلام کنند.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به ایرانی بودن داور چهارم این بازی اظهارداشت: تا این بازی زمان زیادی باقی مانده و تا آن زمان هر داوری که آماده باشد انتخاب می‌شود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


باران کوثری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون خبر تکذیبیه ای که به نقل از وی در شبکه های مختلف صداوسیما نقل شده است را به شدت تکذیب کرد.

وی در یادداشتی که در روزنامه کارگزاران امروز منتشر شده است،‌ حمایت مجدد خود را از لیست ائتلاف اصلاح طلبان اعلام نمود.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

من حمایتم را از ائتلاف اصلاح‌طلبان (یاران خاتمی) تکذیب نکرده‌ام و مطمئن هستم این اتفاق بر اثر یک سوءتفاهم بوده است. متاسفم در حالی که کمتر از 48 ساعت تا پایان تبلیغات وقت باقی است به جای اینکه اذهان عمومی بتوانند با درایت کامل درباره این موضوع تصمیم بگیرند که به چه کسی رای دهند باید درگیر این بازی‌ها شوند و مدام پیگیری تاییدها و تکذیب‌های ما باشند. امیدوارم موضوع تکذیبیه‌ها فقط یک سوءتفاهم بوده باشد. در پایان اعلام می‌کنم من به ائتلاف اصلاح‌طلبان (یاران خاتمی) رای می‌دهم چون ایمان دارم هیچ چیز به اندازه یک موج اصلاح‌طلبی در مجلس نمی‌تواند به آینده مملکت کمک کند. من به پاس احترام به مملکتم و احترام به آقای خاتمی و آینده‌ام به ائتلاف اصلاح‌طلبان رای می‌دهم.

اشاره: در پی تلاش گسترده مخالفان ائتلاف اصلاح‌طلبان مبنی بر کذب دانستن حمایت برخی از هنرمندان از فهرست کاندیداهای ائتلاف اصلاح‌طلبان باران کوثری در گفت‌وگو با روزنامه کارگزاران بار دیگر بر حمایت خود از لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان (یاران خاتمی) تاکید کرد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


نجفقلی حبیبی عضو شورای بازنگری قانون اساسی در گفت و گو با سایت بهارستان ایران خاطر نشان کرد: امیدوارم اصلاح طلبان با توجه به وضعیت پیش آمده بتوانند یک اقلیت قدرتمندی را به لحاظ کیفی در مجلس داشته باشند تا هم به مجلس که اکثریت هستند و هم به دولت در ارائه بهترین راه حل‌‌‌‌‌ها کمک کنند. همچنین تجربه، تدبیر و خردمندی خود را در به جریان انداختن امور کشور عرضه و خدمت قابل توجهی به جامعه کنند.
وی با اشاره به همسو بودن مجلس هفتم با دستگاه اجرایی، تصریح کرد: اگر ضعفی وجود دارد نباید بگوییم مجلس ضعیف بوده و دولت را مورد بازخواست قرار نداده است بلکه به علت همسو بودن دولت و مجلس بنابراین فکری غیر از این نداشتند؛ همچنین عملکرد مجلس هفتم نشان داد که صحیح نیست دستگاه اجرایی با قوه مقننه کاملاً یکسو باشد.
وی یکی از الویت‌‌‌‌های اهداف حضور خود را حرکت علمی معرفی کرد و افزود: توسعه علمی دانشگاهها را یکی از وظایف خود می دانم چون اگر دانشگاهها درست توسعه یابند، این توسعه در خدمت مردم خواهد بود و در صورتیکه مجلس وظایف خود را در اداره امور جامعه بر پایه معیارهای علمی انجام دهد، ‌می تواند موفق باشد. بنابراین حرکت علمی و قوانین و مقرراتی که به حرمت دانشگاه، منزلت دانشگاهیان، افزایش سطح بودجه های پژوهشی دانشگاه کمک کند، یکی از الویت های اهداف حضور بنده در مجلس است.
وی با اعتقاد بر اینکه باید از راه علم حرکت کرد، اظهار داشت: امروزه مدار توسعه در جهان بر علم است و هر اندازه علم و بنیه علمی کشور را ارتقاء ببخشیم قطعاً در تمام زمینه‌ها روش‌‌‌‌‌‌‌‌های علمی حاکم می شود همچنین باید تلاش کنیم که تدبیر و روش‌های علمی علاوه بر دانشگاهها مبنای عمل سایر دستگاهها در تنظیم برنامه‌ها و مقررات قرار گیرد.
وی با بیان اینکه « اگر تدبیرهای علمی در تنظیم قوانین راه یابند شاید بتوان قدم مثبتی برداشت» افزود: بکارگیری دانشگاه در تمام مسائل کشور از طریق مشاوره اساتید، تشکیل کمیته‌‌‌های فنی برای کمک به مجلس در حوزه‌های مختلف و... برای به وجود آمدن آسایش عمومی در جامعه است؛ همچنین شیوه‌های علمی برای حل معضلاتی چون گرانی، بیکاری، فقر وجود دارد که اگر تدبیر‌های علمی در تنظیم قوانین راه یابند شاید بتوان قدم مثبتی برداشت.
نماینده اسبق مجلس در خصوص عملکرد صدا و سیما در آستانه انتخابات گفت: هرچند ظاهراً اینگونه نشان می دهند که به کلیت انتخابات می پردازیم ولی متاسفانه بخش‌هایی از صدا و سیما به تخریب و جانبداری از جناح خاصی می پردازند؛ همچنین امیدوارم صدا و سیما در این روز‌های تبلیغات به تشویق مردم برای مشارکت بپردازد و اگر اخباری از جناح‌ها پخش می کند تعریضی نباشد و به طور دقیق واقعیت‌ها را بیان کند و با رعایت اصل بی طرفی بر روی مسائل کلی انتخابات کار کند.
وی در پایان با اشاره به رد صلاحیت‌های سخت و سنگین گفت: این رد صلاحیت‌ها به روحیه مردم برای حضور پرشور در انتخابات ضربه زد. با این وجود امیدوارم مردم به مسئولیت خود برای مشارکت در انتخابات بیشتر توجه کنند.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<   <<   6   7   8   9   10   >>   >