سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

نقش بزرگان در انسجام اصلاحطلبان

سه شنبه 87 مهر 2 ساعت 2:0 صبح

سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران گفت: بزرگان و شخصیت‌های برجسته جبهه اصلاحات در افزایش ضریب انسجام و نیز نیل مجموعه به اجماع به کاندیدای واحد از طریق سازوکارهای دموکراتیک نقش بسیار مهمی دارند.

محسن آرمین افزود: جریان اصلاحات، جریانی متنوع و متکثر است و متشکل از احزاب و گروه‌هایی با سلایق متفاوت است که مشترکاتی این مجموعه را گردهم آورده و البته شخصیت‌هایی وجود دارند که دارای حوزه نفوذ و مورد پذیرش بیشتری از جانب بخش‌هایی از اصلاحات قرار دارند. وی افزود: طبعا با توجه به نفوذی که این شخصیت‌ها در بخش‌های مختلف اصلاحات دارند، می‌توانند نقش مهمی را در افزایش ضریب انسجام اصلاح‌طلبان ایفا کنند و در مقاطع مختلف در نیل جریان به وحدت‌نظر موثر واقع شوند و در طول سال‌های گذشته این واقعیت به صورت یک امر متعارف در میان اصلاح‌طلبان وجود داشته است. وی همچنین تاکید کرد: برخلاف اینکه از سوی برخی رسانه‌ها یا جریانات سعی می‌شود اختلافات جریان اصلاحات را عمیق جلوه دهند، در حال حاضر هیچ اختلاف قابل توجهی میان اصلاح‌طلبان وجود ندارد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


فرمانده پلیس راه کشور گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی کشته های ناشی از تصادفات در ایران با 17 درصد کاهش ، از حدود 27 هزار نفر در سال 85 به 22 هزار نفر در سال جاری رسیده است.
سرهنگ علیرضا اسماعیلی افزود: آمارها نشان می دهد در سال گذشته 31 هزار و 344 نفر در تصادفات کمتر از سال گذشته مجروح شدند که این رقم معادل 3/11 درصد کاهش مجروح بود.

وی با اشاره به اینکه وقوع تصادفات در کشورطی سال گذشته بیش از 17 درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: شدت تصادفات جرحی در کشور نیز در این مدت 2/22 درصد کاهش یافته است.

فرمانده پلیس راه کشور به میزان مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در هر 10 هزار وسیله نقلیه اشاره کرد و گفت: آمارها نشان می دهد میزان مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در هر 10 هزار دستگاه وسیله نقلیه در سال 85، حدود 5/31 نفر بوده که این رقم در سال 86 به 23 نفر کاهش یافت.

وی ادامه داد: همچنین تعداد مجروحان از 317 نفر در هر 10 هزار وسیله نقلیه در سال 85 به 245 نفر کاهش یافت. بدین ترتیب باید گفت که تعداد کشته ها به ازای هر 10 هزار وسیله نقلیه 5/8 نفر ( معادل 9/26 درصد) و تعداد مجروحین 72 نفر ( معادل 7/22 درصد) کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات در 100هزار نفر جمعیت از 39 کشته در سال 85 به 32 نفردر سال 86 معادل 9/17 درصد کاهش داشته است افزود: در این مدت همچنین تعداد مجروحان در هر 100 هزار نفر جمعیت با 6/12 درصد کاهش به 343 نفر رسید.

وی از برنامه های جدید پلیس برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی رانندگان ناوگان بار و مسافر خبر داد و تصریح کرد: این برنامه ها تدوین شده که به زودی با هماهنگی سازمان راهداری به اجرا در می آید که به این ترتیب پیش بینی می شود با اجرای آنها شاهد کاهش قابل توجه تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان ناوگان عمومی باشیم.فرمانده پلیس راه کشور با تاکید بر اینکه میانگین رشد خودرو در 3 سال گذشته نسبت به سه سال اول برنامه 5 ساله سوم توسعه کشور 180 درصد افزایش داشته است ، گفت: در برنامه 5 ساله توسعه میانگین رشد کشته های حوادث رانندگی سالانه 3/11 درصد و میانگین رشد مجروحان سالیانه 20 درصد بوده است که این میزان در برنامه 5 ساله چهارم توسعه از نظر تعداد مرگ و میر سالانه به 4- درصد و مجروحان به 5/1 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 9 میلیون خودرو و 7 میلیون موتورسیکلت فعال در کشور وجوددارد ،گفت: آمارها نشان می دهد علیرغم رشد سالانه 17 درصدی وسیله نقلیه اختلاف 5/15 درصدی تناسب راه با وسیله نقلیه ، طی 2 سال گذشته وضعیت رانندگی در ایران حدود 30 تا 40درصد بهبود یافته است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه روزانه 6/19 میلیون سفر به مسافت حداقل 100 کیلومتر در کشور انجام می شود ،گفت: آمارها نشان می دهد میزان سفر در کشور ما 7 برابر کشورهای توسعه یافته است.

وی در خصوص اقدامات جدید به منظور تشدید برخورد با رانندگان متخلف گفت: محرومیت رانندگان اتوبوس مقصر در حوادث رانندگی از 2 ماه به 5 سال افزایش یافته است.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


پیامک‏های منافقین از کجا بود؟

سه شنبه 87 مهر 2 ساعت 12:0 صبح

ارسال پیام‌‏های کوتاه گروهک‌‏های منافقین به مشترکان همراه اول ایرانی از کشورهای خارج انجام می‌‏شده است.

دکتر داوود زارعیان، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران  ضمن اشاره به ارسال پیامک‌‏های منافقین (این پیام‌‏ها عمدتاً حاوی تبریک ساگرد تاسیس این گروهک‌‏ها است) به برخی مشترکان همراه اول گفت: این پیامک‌‏ها از سوی SMS سنتر خارجی و از یک کشور خارجی بوده است که با کشور ایران قرارداد رومینگ داشته‌‏اند.

وی هرگونه دخالت SMS سنترهای ایرانی را در این موضوع رد کرد و گفت: با بررسی‌‏های انجام شده این پیام‌‏ها از سوی یک SMS سنتر یک کشور خارجی ارسال شده است و هیچ شرکت ایرانی هم در این موضوع دخیل نبوده است، همچنین که با اقدامات انجام شده به سرعت جلوی این امر گرفته شد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


انتقاد از مشی تخریب علیه اصلاح طلبان

دوشنبه 87 مهر 1 ساعت 11:0 عصر
جلسه شورای هماهنگی جبهه‌ اصلاحات به ریاست سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

«محمد سلامتی» رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه‌ی اصلاحات درباره‌ی این جلسه که در واقع آخرین جلسه‌ای بود که به ریاست سازمان متبوع وی برگزار می‌شد، گفت: در این جلسه ابتدا درباره ضرورت تهیه و تنظیم شعارهای اصلاح‌طلبان در جریان‌ دهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و نیز اولویت‌های برنامه‌های مورد نظر پس از انتخابات بحث و قرار شد در جلسات آینده نیز این موضوع پیگیری شود؛ چنان‌چه لازم شد برای این منظور نیز کمیته‌ای در شورا تشکیل شود.

وی ادامه داد: ‌موضوع دیگری که در جلسه مورد بحث قرار گرفت، طرح ساختار تصمیم‌گیری برای رسیدن به کاندیدای واحد بود که در حال حاضر در کارگروهی که با محوریت مجمع روحانیون مبارز تشکیل می‌شود، مورد بحث است؛ در واقع اعضا نظرات اصلاحی خود را در این زمینه مطرح کردند و قرار شد این نظرات به کارگروه منتقل شود.

سلامتی افزود: ضرورت نقد منصفانه و پرهیز از تخریب به منظور حفظ معیارهای ارزشی و تحکیم پایه‌های سالم‌سازی نظام اجتماعی جمهوری اسلامی ایران موضوع دیگری بود که در جلسه شورا محور بحث قرار گرفت و اعضا با توجه به تناسب نداشتن امکانات موجود در اختیار دو جناح سیاسی کشور تاکید کردند متاسفانه مصادیق بارز نبود برخورد منصفانه و تخریب

، مشی‌ای است که برخی رسانه‌ها در حالی که از بیت‌المال تغذیه می‌شوند و حتی برخی مسوولان در پیش گرفته‌اند. وی افزود: برخی با در اختیار داشتن بیشترین امکانات به هر شکل ممکن حتی با زیر سوال بردن تمامی دستاوردهای گذشته تضعیف و تخریب شخصیت‌ها و احزاب جناح مقابل خود هدفشان را پی‌گیری می‌کنند. در همین راستا اعضای شورای هماهنگی جبهه‌ی اصلاحات ابراز امیدواری کرد که از این پس به خاطر جلوگیری از تضعیف نظام باید از این گونه کارها جلوگیری شود.

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه‌ی اصلاحات ادامه داد: تعدیل تخریب و حرکت‌ها در جهت برخورد منصفانه و امکان استفاده درست اقشار و افکار عمومی از تفکرات موجود در جامعه موضوع دیگری بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و پیشنهاد شد در این راستا رسانه‌ی ملی برای مناظره‌ها و میزگردها با شرکت نمایندگان فکری جناح‌های مختلف برگزار کند تا از این طریق ضمن تعاطی افکار، همه‌ی اقشار جامعه رسانه‌ی مزبور را متعلق به خود بدانند.

سلامتی در پایان گفت: از جلسه‌ی آینده یعنی هفته‌ی اول مهرماه تا پایان آذرماه ریاست شورای هماهنگی جبهه‌ی اصلاحات با مجمع نیروهای خط امام و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای برگزار می‌شود.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


مالیات فروش و عوارض ایرانسل کاهش یافت

دوشنبه 87 مهر 1 ساعت 10:0 عصر
مبلغ مالیات فروش و عوارض محصولات ایرانسل از اول مهرماه سال 87 از شش به سه درصد کاهش می‌یابد.
پیرو قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، این شرکت با اتخاذ سیاست‌های جدید قیمت‌گذاری، مالیات فروش و عوارض محصولات خود را به سه درصد کاهش می‌دهد.
بر این اساس، نرخ‌های جدید برای مشترکان بیش از پیش مقرون به صرفه شده و هیچگونه هزینه اضافه برای آن‌ها در برنخواهد داشت به‌طوری که در پی اجرایی شدن این تغییرات، مشترکان می‌توانند با همان پنج هزار تومانی که پیش از این برای خریداری یک کارت شارژ 5 هزار تومانی می‌پرداختند، یک کارت شارژ 5 هزار تومانی با اعتبار مکالمه بیش‌تر یعنی 48 هزار و 544 ریال به جای 47 هزار و 170 ریال خریداری کنند.
بدین ترتیب اعتبار موجود در کارت شارژهای ایرانسل از یک مهرماه با احتساب 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای شارژهای 20، 50، 100 و 200 هزار ریالی به ترتیب 19.417، 48.544، 97.087و 194.175 ریال خواهد بود.
همچنین نرخ مالیات اعمال شده در صورتحساب سیم‌کارت‌های دایمی نیز از شش درصد به سه درصد کاهش می‌یابد. این تغییرات در سیستم های شارژ الکترونیکی (e-Charge) و شارژ رمزدار با خودپرداز (ATM) نیز اعمال خواهد شد.
بنا بر اعلام تغییرات مذکور مطابق با قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده اعمال شده و به هیچ وجه باعث بالا رفتن قیمت محصولات و خدمات ایرانسل از جمله خدمات شارژ مجدد، نرخ مکالمات و یا بهای سیم‌کارت‌های ایرانسل نخواهد شد.
به دنبال این تغییرات، بهای سیم‌کارت‌های دایمی نیز کاهش می‌یابد اما سیم‌کارت‌های اعتباری و پیام‌رسان ایرانسل همچنان با بهای تخفیفی جشنواره تابستان 87، از قرار 10 هزار تومان برای سیم‌کارت اعتباری و 5 هزار تومان برای سیم‌کارت پیام‌رسان ارایه خواهند شد.
بر اساس این گزارش با کاهش نرخ مالیات فروش و عوارض ایرانسل از اول مهرماه، تغییرات گفته شده به‌طور خودکار در سیستم ایرانسل اعمال می‌شود.
بدین ترتیب با توجه به این که اعتبار مکالمه نوشته شده برروی کارت شارژهای موجود در بازار مطابق نرخ‌های قبلی است اما اعتبار مکالمه واقعی آن‌ها پس از انجام عملیات شارژ توسط مشترک تا میزان گفته شده در سیستم ایرانسل افزایش داده می‌شود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


مجرمیت صاحب سگهای عامل مرگ دختر دانشجو

دوشنبه 87 مهر 1 ساعت 9:0 عصر

صاحب سگ‌هایی که دی ماه سال گذشته دختری دانشجو را قربانی حمله خود کردند، با تشخیص بازپرس جنایی تهران مجرم شناخته شد.

 ساعت 14 روز 18 دی ماه سال گذشته دختری دانشجو به نام فیروزه جلالی 23 ساله جهت عکسبرداری در فضاهای برف‌پوش از منزل‌شان واقع در شهرک غرب خارج شد اما با گذشت چندین ساعت از زمانی که بنا بود به خانه بازگردد، بازنگشت و به این ترتیب پدر و مادر این دختر جوان جهت یافتن وی به تکاپو افتادند.

با توجه به این‌که تماس‌ها با تلفن همراه این دختر ناموفق بود، ماموران آگاهی اقدام به ردیابی محدوده‌ی آنتن‌دهی تلفن همراه وی کرده و متوجه شدند «فیروزه» در محدوده‌ی خیابان ملاصدراست اما با توجه به گستردگی منطقه، یافتن او دشوار بود تا این‌که پدر و مادر این دختر به منزل یکی از آشنایان خود که در مجاورت یک باغ در آن محدوده قرار داشت مراجعه کردند و در داخل باغ به جست‌وجوی فرزندشان پرداختند.

نهایتا پس از گذشت چندین ساعت از ناپدید شدن «فیروزه»، جسد یخ‌زده و تکه تکه شده‌ی وی در انتهای باغ پیدا شد و به این ترتیب، ماموران کلانتری 134 شهرک غرب بلافاصله قاضی حسین روشن بازپرس کشیک قتل پایتخت را در جریان موضوع قرار دادند.

بازپرس بلافاصله پس از اطلاع یافتن از این حادثه به دلیل آنکه احتمال وقوع قتل وجود داشت به همراه عوامل تشخیص هویت در صحنه حضور یافت و مشاهده کرد که دختر جوان مورد حمله‌ی سگ‌های ولگرد قرار گرفته است.

وی افزود: شواهد موجود حکایت از آن دارد که قربانی این حادثه ابتدا مورد هجوم سگ‌ها قرار گرفته و در پی فرار از آنها به زمین خورده و در اثر شدت سرما یخ زده است، سپس سگ‌ها به وی حمله کرده و او را تکه تکه کرده‌اند.

با آغاز بررسی‌های پلیسی به دستور بازپرس جهت شناسایی صاحب سگ‌ها، روز 11 اسفندماه سال گذشته علی 53 ساله که به عنوان صاحب سگ‌ها شناسایی شده بود به شعبه سوم بازپرسی احضار شد اما در مقابل قاضی روشن اظهار کرد که سگها متعلق به وی نبوده‌اند.
جنایی نیز با توجه به ادله‌های آشکار مبنی بر تعلق سگ‌ها به این فرد از جمله آنکه در روز حادثه سگ‌ها به او و پسرش هیچ کاری نداشتند و مشخص بود که صاحب سگ‌ها هستند، برای روشن‌تر شدن موضوع و انجام تحقیقات تکمیلی برای علی قرار بازداشت صادر و پرونده را به مرجع انتظامی سپرد.

با انجام بازجویی‌های فنی و پلیسی، نهایتا این متهم مالکیت سگ‌ها را پذیرفت و به این امر اعتراف کرد.

این در حالی بود که پزشکی قانونی در اظهار نظر کارشناسی خود اعلام کرد فیروزه پس از مواجهه با حمله سگ‌ها دچار شوک شدید ناشی از ترس شده و متعاقب آن پس از افتادن روی زمین، یخ زده و طعمه سگ‌ها شده است.

با اخذ آخرین دفاعیات متهم، بازپرس ویژه قتل تهران برای علی به اتهام تسبیب در جنایت و کوتاهی در حفظ و نگهداری حیوانات وحشی خود قرار مجرمیت صادر و پرونده را جهت صدور کیفرخواست در اختیار دادیار اظهار نظر جنایی قرار داد.

قاضی روشن با بیان اینکه شهرداری در پاسخ به استعلام مربوط به وضعیت سگ‌های ولگرد موجود در منطقه وقوع حادثه اعلام کرده تا آن زمان حدود 3500 قلاده سگ ولگرد جمع‌آوری شده است، به ایسنا گفت: جمع‌آوری این تعداد سگ ولگرد نشان‌دهنده تلاش مسوولان شهری در این زمینه است اما به نظر می‌رسد که کافی نیست و باید تلاش بیشتری در جهت جمع‌آوری این سگها به عمل آید.

وی افزود: چند روز قبل حوالی سحر در محدوده پارک کوهسار در غرب تهران در حال عبور با خودرو بودم که ناگهان صدای داد و فریاد یک نوجوان و به دنبال آن صدای پارس چند سگ را شنیدم. به دلیل آنکه سابقه رسیدگی به پرونده فیروزه را داشتم، صدای سگ‌ها من را به یاد آن حادثه انداخت و بلافاصله به سمت صدا رفتم که مشاهده کردم حدود 15 سگ به دنبال پسری 14 ساله هستند و این نوجوان از ترس شدید در حال فرار است. وقتی چند سگ با نور چراغ‌های اتومبیل مواجه شدند از محل فرار کردند اما چند سگ دیگر پس از سوار شدن نوجوان به خودرو، همچنان به دنبال اتومبیل می‌دویدند.

بازپرس ویژه قتل تهران با بیان این‌که نوجوان 14 ساله برای خرید نان از منزل خارج و با حمله سگها مواجه شده بود، خطاب به مسوولان شهری اظهار کرد: لازم است مسئولان شهری تا پیش از شروع فصل سرما در راستای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد تدابیر لازم را صورت دهند تا شاهد تکرار حادثه تلخی که برای فیروزه به وقوع پیوست، نباشیم. در غیر این صورت اگر حادثه‌ای مشابه واقع شود، حسب مورد مسوول شهرداری منطقه وقوع حادثه یا صاحب چنین سگ‌هایی باید در مرجع قضایی پاسخگو باشند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


ساخت عجیب ترین ساعت جهان

دوشنبه 87 مهر 1 ساعت 8:0 عصر
مخترع معروف انگلیسی جان تیلور موفق به ساخت ساعتی عجیب و گران قیمت شده که دارای عقربه و عدد نبوده و با کمک تابش نور زمان را نشان می دهد.
عجیب ترین ساعت دنیا توسط فیزیکدان معروف پروفسور استفان هاوکینگ در دانشگاه کمبریج به نمایش گذاشته شده است.
این ساعت یک میلیون پوندی بر اساس طرحی از مخترع معروف جان تیلور که در 1950 ارائه شد و به کمک تیمی از مهندسان و متخصصان که به مدت هفت سال بر روی آن کار می کردند، ساخته شده است.
عجیب ترین ساعت جهان که "زمان خوار" نام گرفته است به هیچ گونه عقربه و یا رقم دیجیتالی مجهز نبوده و در عوض با استفاده از تابش نور از میان 60 شکاف که بر روی صفحه فولادی آن تعبیه شده اند، زمان را نشان می دهد. صفحه رویی این ساعت از طلای 24 عیار ساخته شده و 8 متخصص به مدت 5 سال برای قالب گیری و ساخت این صفحه وقت صرف کرده اند.
به گفته مخترع زمان خوار، زمان صحیح در این ساعت بزرگ تنها هر پنج دقیقه یک بار نمایش داده شده و در بقیه زمانها نور های ساتع شده از میان شکاف های ساعت جنبه تزئینی خواهد داشت.
به گفته پروفسور تیلور، این دستگاه به منظور احترام و تقدیر از ساعت ساز انگلیسی جان هریسون (کسی که در قرن 18 میلادی مشکل طول جغرافیایی را حل کرد و همچنین موفق به کشف سیستم "grasshopper escapement" سیستم کنترل قدم به قدم آزاد سازی انرژی ساعتها ی شماته دار شد) ساخته شده است و ماکت جانوری که بالای ساعت به صورت نمادین در حال بلعیدن ثانیه هاست، بر مبنای حرکت این سیستم حرکت می کند.
بر اساس گزارش Independence، دانشگاه کمبریج رسما اعلام کرد که این ساعت گرانبها توسط مخترع آن جان تیلور به این دانشگاه اهدا شده که برای بازدید عموم در دسترس خواهد بود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


همسر مامور سابق پلیس آمریکا که گفته می‌شود در ایران ناپدید شده است تقاضا کرد تا در حاشیه اجلاس سالانه سازمان ملل با رئیس‌جمهوری ایران دیدار کند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، "کریستین لوینسون" که گفته می‌شود، همسرش 18 ماه قبل در ایران ناپدید شده است دیروز یک‌شنبه اعلام کرد تقاضا کرده است با محمود احمدی‌نژاد در نیویورک دیدار کند.
وی گفت منتظر است هیئت ایرانی سازمان ملل پاسخ دهند که آیا می‌تواند با احمدی‌نژاد درباره پرونده همسرش دیدار کند، یا خیر.
لوینسون به خبرگزاری رویترز گفت: امیدوارم رئیس جمهور احمدی‌نژاد با ملاقات من موافقت کند و نگاهی به پرونده شوهرم بیندازد. وی قدرت دارد تا دستور اقداماتی را صادر کند.
"رابرت لوینسون" مامور سابق پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در مارس 2007 هنگامی که برای سفری کاری به جزیره کیش مسافرت کرده بود، ناپدید شد.
کریستین تصریح کرد که هنوز اطلاعات معتبری درباره محل رابرت یا اینکه ممکن است چه اتفاقی برای وی رخ داده باشد، ندارد.
وی که در ایالت فلوریدا زندگی می‌کند و برای این دیدار احتمالی دیروز وارد نیویورک شد گفت: با گذشت زمان، من به وضوح بیشتر و بیشتر نگران می‌شوم.
بر اساس گزارش‌های رسیده کریستین برای امروز دوشنبه قرار ملاقاتی با "زلمی خلیل‌زاد" سفیر آمریکا در سازمان ملل دارد و امیدوار است از نفوذ خلیل‌زاد برای دریافت اطلاعاتی درباره همسرش استفاده کند.
رابرت لوینسون 10 سال قبل از اف‌بی‌آی بازنشسته شد و به گفته همسرش وی قصد داشت برای تحقیق در زمینه سیگارهای تقلبی و قاچاق برای یکی از مشتریان، که احتمالا یک شرکت دخانیات بود، به کیش سفر کند.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


"سعد کمیل" داور داربی شصت و پنجم

دوشنبه 87 مهر 1 ساعت 6:0 عصر
"سعد کمیل" داور مشهور کویتی به عنوان داور داربی شصت و پنجم انتخاب شد و قرار است کمک‌داوران ایرانی وی را در قضاوت این دیدار همراهی کنند.

کمیل کویتی در حالی به عنوان داور دیدار استقلال و پرسپولیس انتخاب شد که پیش از این قرار بود تیمی ایرانی این بازی را قضاوت کند اما، به دلیل حاشیه‌هایی که مسایل داوری در چند هفته اخیر داشت، سازمان لیگ تصمیم گرفت تا داوری خارجی این بازی را قضاوت کند.

مسعود عنایت پیش از سفرش با "کمیل" گفت‌وگو و رضایت او را برای داوری بازی پرسپولیس و استقلال جلب کرد.

در حالی کمیل این بازی را قضاوت می‌کند که هنوز وضعیت کمک‌های او برای این دیدار مشخص نیست و کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال قصد دارد از کمک‌های ایرانی برای این بازی استفاده کند.

این در حالی است که علی کفاشیان هم موافقت ضمنی خود را برای حضور کمک داوران ایرانی در داربی شصت و پنجم اعلام کرده اما، نظر قطعی در این باره تا یک شنبه آینده اعلام خواهد شد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


طالب لو ؛ غایب بزرگ دربی ؟

دوشنبه 87 مهر 1 ساعت 5:0 عصر
نزدیکان باشگاه استقلال تهران از مصدومیت شدید دروازه بان این تیم و احتمال عدم حضور وی در دیدار مقابل پرسپولیس خبر دادند. 
 وحید طالب لو و مجتبی جباری از جمله بازیکنان غایب در جلسه تمرینی روز گذشته استقلال بودند و مسئولان باشگاه هیچ پاسخ شفافی در مورد علت غیبت آنها اعلام نکرند.

پس از بوجود آمدن ابهام در خصوص حاضر نشدن 2 بازیکن نامبرده، خبرها و شایعات زیادی در جلسه تمرینی شنیده شد و چند تن از نزدیکان باشگاه خبر دادند که وی از ناحیه دست به شدت مصدوم شده و بیش از 20 بخیه خورده است. به احتمال زیاد این دروازه بان به دلیل شدت جراحت در دیدارهای بعدی آبی پوشان برابر تیم های راه آهن و پرسپولیس به میدان نمی رود.

کادر پزشکی استقلال تهران هیچ اظهار نظری در این زمینه نکرده اند و به نظر می رسد مصدومیت دست طالب لو کاملاً جدی است. 


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<   <<   6   7   8   9      >