سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
همسر مامور سابق پلیس آمریکا که گفته می‌شود در ایران ناپدید شده است تقاضا کرد تا در حاشیه اجلاس سالانه سازمان ملل با رئیس‌جمهوری ایران دیدار کند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، "کریستین لوینسون" که گفته می‌شود، همسرش 18 ماه قبل در ایران ناپدید شده است دیروز یک‌شنبه اعلام کرد تقاضا کرده است با محمود احمدی‌نژاد در نیویورک دیدار کند.
وی گفت منتظر است هیئت ایرانی سازمان ملل پاسخ دهند که آیا می‌تواند با احمدی‌نژاد درباره پرونده همسرش دیدار کند، یا خیر.
لوینسون به خبرگزاری رویترز گفت: امیدوارم رئیس جمهور احمدی‌نژاد با ملاقات من موافقت کند و نگاهی به پرونده شوهرم بیندازد. وی قدرت دارد تا دستور اقداماتی را صادر کند.
"رابرت لوینسون" مامور سابق پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در مارس 2007 هنگامی که برای سفری کاری به جزیره کیش مسافرت کرده بود، ناپدید شد.
کریستین تصریح کرد که هنوز اطلاعات معتبری درباره محل رابرت یا اینکه ممکن است چه اتفاقی برای وی رخ داده باشد، ندارد.
وی که در ایالت فلوریدا زندگی می‌کند و برای این دیدار احتمالی دیروز وارد نیویورک شد گفت: با گذشت زمان، من به وضوح بیشتر و بیشتر نگران می‌شوم.
بر اساس گزارش‌های رسیده کریستین برای امروز دوشنبه قرار ملاقاتی با "زلمی خلیل‌زاد" سفیر آمریکا در سازمان ملل دارد و امیدوار است از نفوذ خلیل‌زاد برای دریافت اطلاعاتی درباره همسرش استفاده کند.
رابرت لوینسون 10 سال قبل از اف‌بی‌آی بازنشسته شد و به گفته همسرش وی قصد داشت برای تحقیق در زمینه سیگارهای تقلبی و قاچاق برای یکی از مشتریان، که احتمالا یک شرکت دخانیات بود، به کیش سفر کند.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]