سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

انتقاد از مشی تخریب علیه اصلاح طلبان

دوشنبه 87 مهر 1 ساعت 11:0 عصر
جلسه شورای هماهنگی جبهه‌ اصلاحات به ریاست سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

«محمد سلامتی» رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه‌ی اصلاحات درباره‌ی این جلسه که در واقع آخرین جلسه‌ای بود که به ریاست سازمان متبوع وی برگزار می‌شد، گفت: در این جلسه ابتدا درباره ضرورت تهیه و تنظیم شعارهای اصلاح‌طلبان در جریان‌ دهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و نیز اولویت‌های برنامه‌های مورد نظر پس از انتخابات بحث و قرار شد در جلسات آینده نیز این موضوع پیگیری شود؛ چنان‌چه لازم شد برای این منظور نیز کمیته‌ای در شورا تشکیل شود.

وی ادامه داد: ‌موضوع دیگری که در جلسه مورد بحث قرار گرفت، طرح ساختار تصمیم‌گیری برای رسیدن به کاندیدای واحد بود که در حال حاضر در کارگروهی که با محوریت مجمع روحانیون مبارز تشکیل می‌شود، مورد بحث است؛ در واقع اعضا نظرات اصلاحی خود را در این زمینه مطرح کردند و قرار شد این نظرات به کارگروه منتقل شود.

سلامتی افزود: ضرورت نقد منصفانه و پرهیز از تخریب به منظور حفظ معیارهای ارزشی و تحکیم پایه‌های سالم‌سازی نظام اجتماعی جمهوری اسلامی ایران موضوع دیگری بود که در جلسه شورا محور بحث قرار گرفت و اعضا با توجه به تناسب نداشتن امکانات موجود در اختیار دو جناح سیاسی کشور تاکید کردند متاسفانه مصادیق بارز نبود برخورد منصفانه و تخریب

، مشی‌ای است که برخی رسانه‌ها در حالی که از بیت‌المال تغذیه می‌شوند و حتی برخی مسوولان در پیش گرفته‌اند. وی افزود: برخی با در اختیار داشتن بیشترین امکانات به هر شکل ممکن حتی با زیر سوال بردن تمامی دستاوردهای گذشته تضعیف و تخریب شخصیت‌ها و احزاب جناح مقابل خود هدفشان را پی‌گیری می‌کنند. در همین راستا اعضای شورای هماهنگی جبهه‌ی اصلاحات ابراز امیدواری کرد که از این پس به خاطر جلوگیری از تضعیف نظام باید از این گونه کارها جلوگیری شود.

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه‌ی اصلاحات ادامه داد: تعدیل تخریب و حرکت‌ها در جهت برخورد منصفانه و امکان استفاده درست اقشار و افکار عمومی از تفکرات موجود در جامعه موضوع دیگری بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و پیشنهاد شد در این راستا رسانه‌ی ملی برای مناظره‌ها و میزگردها با شرکت نمایندگان فکری جناح‌های مختلف برگزار کند تا از این طریق ضمن تعاطی افکار، همه‌ی اقشار جامعه رسانه‌ی مزبور را متعلق به خود بدانند.

سلامتی در پایان گفت: از جلسه‌ی آینده یعنی هفته‌ی اول مهرماه تا پایان آذرماه ریاست شورای هماهنگی جبهه‌ی اصلاحات با مجمع نیروهای خط امام و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای برگزار می‌شود.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]