سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حجت الاسلام محمدتقی رهبر اظهار داشت: قرار بود نمایندگان روحانی مجلس درباره استیضاح وزیر کشور با علی کردان وزیر کشور و دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور دیدار داشته باشند اما کردان از این دیدار منصرف شد.

نماینده اصفهان اضافه کرد: از طرف ریاست جمهوری نیز تمایلی برای انجام این دیدار وجود نداشت و هماهنگی لازم به عمل نیامد به همین دلیل ما احساس کردیم رغبتی برای دیدار با روحانیون مجلس وجود ندارد.

وی ادامه داد: موضع روحانیون مجلس در رابطه با استیضاح کردان همان موضع اصولگرایان یعنی رای عدم اعتماد به کردان است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


گروکشی در بازداشت محمد مایلی کهن

یکشنبه 87 آبان 12 ساعت 7:4 عصر
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: در صورت صرف‌نظر مجید جلالی از شکایتش ما نیز شکایت خود از مایلی‌کهن را پس می‌گیریم.

شهرام شفیع‌زاده درباره‌ی ماجرای شکایت این باشگاه از محمد مایلی‌کهن و بازداشت او اظهار کرد: چندی پیش مجید جلالی از باشگاه استقلال اهواز شکایت کرد که در آن زمان من به دادگاه احضار شدم و به من گفته شد که یا قرار کفالت بگذارم و یا راهی بازداشتگاه می‌شوم. ضمن آنکه من ساعت یک بعدازظهر به دادگاه احضار شده بودم و با هزاران دردسر توانستم قرار کفالت تهیه کنم واگرنه در آن روز من به بازداشتگاه می‌رفتم.

وی افزود: پس از آن نیز از مجید جلالی خواستیم تا در این پرونده رضایت دهد و در مقابل ما نیز در پرونده‌ی شکایت از مایلی کهن رضایت دهیم. اکنون باید از مطبوعات پرسید اگر در آن زمان جلالی من را به زندان می‌فرستاد آیا کسی به هواخواهی من بلند می‌شد یا نه؟ باشگاه استقلال اهواز هفت سال است که از جیب خود هزینه می‌کند و تاکنون هیچ کسی به حمایت از این تیم بلند نشده است.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: در هر صورت تصور می‌کنم قاضی دادگاه نیز از مایلی‌کهن قرار کفالت خواسته است و به دلیل آنکه او نتوانسته قرار کفالت تهیه کند، بازداشت شده است. ما پیش از این نیز به مجید جلالی گفته بودیم که اگر در پرونده‌ی شکایتش از باشگاه استقلال اهواز رضایت دهد، ما نیز در پرونده‌ی مایلی کهن رضایت می‌دهیم و از یک سال پیش این کار را از جلالی خواسته بودیم تا ماجرا به خوبی و خوشی تمام شود. ضمن آن که جلالی از باشگاه در کمیته‌ی انضباطی نیز شکایت کرد و ما به دنبال این شکایت دو میلیون تومان به جلالی پرداخت کردیم و تسویه حساب کامل با این مربی را انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز درباره‌ی شکایت مجید جلالی از این باشگاه نیز گفت: این پرونده نیز همچنان در جریان است و ما امیدواریم با رضایت مجید جلالی این ماجرا خاتمه یابد چرا که ما نیز در این صورت شکایت خود را از مایلی کهن پس می‌گیریم.

شفیع‌زاده درباره‌ی بازداشت شدن مایلی‌کهن که از پیشکسوتان و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران است و همچنین ناپسندبودن این کار نیز  گفت: چرا نباید این کار را انجام می‌دادیم؟ مایلی‌کهن حرف‌های بسیار زشتی را علیه باشگاه استقلال اهواز به کار برده است. هر چند که یک ماه پیش گفتیم انجام چنین کارهایی صورت خوشی ندارد اما، با توجه به اینکه مجید جلالی همچنان بر شکایتش اصرار می‌کند، ما نیز مجبور شدیم این کار را انجام دهیم.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


اسامی اعضای هیات نظارت بر انتخابات

شنبه 87 آبان 11 ساعت 1:0 عصر

عباسعلی کدخدایی اظهار داشت: دبیر شورای نگهبان در نامه‌ای به وزیر کشور اسامی اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان  گفت:‌ دبیر شورای نگهبان در نامه‌ای به وزیر کشور اسامی اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، اولین میاندوره‌ای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.

وی ادامه داد: همچنین طبق زمانبندی اعضای هئیت نظارت استانی و شهرستانی در انتخابات‌ مذکور نیز اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش متن کامل نامه آیت‌الله احمد جنتی به علی کردان وزیر به این شرح است:

جناب آقای کردان
وزیر محترم کشور
سلام علیکم

در اجرای ماده 2 قانون نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اسامی اعضاء هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، اولین میاندوره ای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در جلسه مورخ 87/8/8 شورای نگهبان انتخاب گردیده اند به شرح زیر اعلام می شود:

1ـ حضرت آیت الله احمد جنتی.
2ـ جناب آقای محمدرضا علیزاده.
3ـ حضرت حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی.
4ـ حضرت حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک.
5ـ جناب آقای دکتر سید فضل الله موسوی.
6ـ جناب آقای دکتر عباسعلی کدخدایی.
7ـ جناب آقای محمدرضا میرشمسی.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


تجاوز شیخ قلابی به یک دختر بچه

جمعه 87 آبان 10 ساعت 5:0 عصر

منابع آگاه از الجزایر اعلام کردند اخیرا یکی از شیوخ نسبتا سرشناس این کشور طی اقدامی تعجب انگیز و تأسف بار، یک دختر بچه 13 ساله را مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

به گزارش شیعه آنلاین، در همین راستا صدها شهروند الجزایری خشمگین و معترض در منطقه "بوحنیفیه" در 400 کیلومتری پایتخت الجزایر که محل وقوع این جنایت بوده، دست به تظاهرات اعتراض آمیز زدند.

این تظاهر کنندگان خواستار مجازات شدید این شیخ که نامی از وی برده نشد، شدند.

از سوی دیگر پدر دختر بچه که "ب.علی" نام دارد در این باره گفت: دخترم از یک بیماری روحی رنج به همین دلیل من او را نزد این شیخ که گویا قلابی است و از شهرت بسیار زیادی در منطقه برخوردار است آوردم تا او را درمان کند. وی خواستار بقای چند ساعته دخترم "زینب" شد. من برای چند ساعت دخترم را نزد شیخ رها کردم و پس از بازگشت متوجه موضوع شدم. اکنون خواستار رسیدگی بسیار فوری و برخورد شدید با این فرد جانی هستم.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


لپ تاپ جدید بدون صفحه

جمعه 87 آبان 10 ساعت 9:0 صبح
قرار است که روی این لپ تاپ نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت با نام Windows 7 نصب شود .
   به تازگی شایعه ای منتشر شده است که بر اساس آن گفته می شود، شرکت ASUS در سه ماهه نخست سال 2009 لپ تاپی به بازار عرضه خواهد کرد که فقط شامل یک نمایشگر لمسی می شود و صفحه کلید سخت افزاری ندارد.

قرار است که روی این لپ تاپ نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت با نام Windows 7 نصب شود البته باید توجه داشت، لپ تاپی که صفحه کلید ندارد، نرم افزار ویژه ای می خواهد تا امکان استفاده از آن برای کاربران مهیا شود و یک صفحه کلید مجازی در اختیار کاربران قرار گیرد.

شرکت ASUS هنوز خبری را در مورد اندازه این لپ تاپ منتشر نکرده است و کارشناسان پیش بینی می کنند که این محصول از خانواده لپ تاپ های کوچک و سبک باشد.

با توجه به اینکه «استیو بالمر» مدیرعامل مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد Windows 7 سال 2010 وارد بازار می شود، این شایعه کمی غیرواقعی به نظر می رسد. البته ممکن است ASUS لپ تاپ جدید خود را به یکی از نسخه های آزمایشی این سیستم عامل مجهز کند. 


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای پیشگیری از تخلف‌ و خطاهایی که مخالف رویه دولت نهم آن هم در خانه امن ملت است، با مدیرکل دفتر دولت در مجلس برخورد کردم. 
 علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد اتفاقات پیش آمده در مورد اعطای چک‌های 5 میلیونی برای کمک به مساجد کشور به نمایندگان مجلس و حواشی مرتبط با آن، اظهار داشت: امروز صبح پس از مراجعه به مجلس متوجه شدم که آقای رسایی پیگیر اقدام غیراخلاقی یکی از کارکنان "دفتر دولت در مجلس" هست، بعد از اینکه در جریان قضیه قرار گرفتم از آنجایی که این روش و اقدام را بر خلاف رویه دولت محترم می‌دانستیم، ابتدا با فرد خاطی برخورد کردیم.

وی در این رابطه افزود: مسئله هم این است که یکی از این کارکنان در "دفتر دولت در مجلس" وقتی که در هنگام پرداخت چک کمک‌های 5 میلیونی برای مساجد حوزه‌های انتخابیه، هنگام اخذ رسید، امضای دو برگه را از دو نفر از نمایندگان گرفته که یکی از برگه‌ها مربوط به امضای پس گرفتن استیضاح بوده، این نمایندگان شکایت داشتند از اینکه اطلاع از موضوع نداشته‌اند و گرفتن این امضا را خلاف روش اخلاقی می‌دانستند.

زارعی اضافه کرد: با آقای رسایی، موضوع را که از دفتر ریاست جمهوری پیگیری کردیم، مشخص شد که جناب رئیس‌جمهور در جریان اهدای این کمک‌ها از طریق "دفتر دولت در مجلس"، آن هم در این شرایط قرار ندارند و قرار شد خودمان بیشتر موضوع را پیگیری کنیم، ابتدا پیگیری کردم که آیا دفتر ریاست جمهوری از این اقدام مطلع شده‌اند که اینگونه نبود، از دو نماینده درخواست کردیم که در حضور فرد خاطی، قضیه را تعریف کنند و بعد پیگیری‌ها هم نشان داد که این فرد دچار اشتباه شده و این کار خلاف و غیراخلاقی را انجام داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: ما تا اینجای مسئله پیش رفتیم، کماکان هم قضیه را دنبال می‌کنیم، جناب رئیس جمهور هم در سفر استانی هستند و به نحوی موضوع را حتماً به استحضار ایشان خواهیم رساند و پیگیری خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برخوردی با فرد خاطی داشته‌اید، اظهار داشت: بله من در واقع به دلیل اینکه روش فرد با روش دولت هیچ سازگاری ندارد و وی هم قبول کرد، در ابتدا که من با او برخورد کردم، بلافاصله عقب‌نشینی کرد، ولی اینکه الان ایشان رفته بیمارستان، صحت ندارد، با وی برخورد کردم برای پیشگیری از چنین خلاف و خطاهایی که مخالف رویه دولت نهم می‌باشد آن هم در خانه امن ملت.

زارعی در پاسخ به این سئوال که آیا نمایندگان به رسیدها و متن آن توجه نمی‌کرده‌اند، عنوان کرد: این رسید چک با کاغذ پشت سری که برای پس گرفتن استیضاح بوده، پشت سر هم گذاشته شده بوده، ‌فرض فرد خاطی هم بر این بوده که نماینده این دو تا را امضا می‌کند، اگر متوجه شد که مربوط به استیضاح است و دلش خواست که امضا نمی‌کند.

زارعی تصریح کرد: این کار در واقع یک نوع سوءاستفاده از اعتماد نماینده به "دفتر دولت در مجلس" بوده است که این کار هم در خصوص دو نفر اینطوری با خطا انجام شده، ولی این کمک‌‌های اهدایی به مساجد را تعداد بیشتری دریافت کرده‌اند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


هواداران تیم فوتبال استقلال  در محل تمرین این تیم علیه هافبک تیم پرسپولیس شعار دادند. 
   
تمرین امروز استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه با گرم کردن بازیکنان زیر نظر خداداد آغاز شد.
* قلعه‌‌نویی و جباری دیرتر از سایرین در محل تمرین حاضر شدند.
* فکری و بابازاده با 20 دقیقه تاخیر خود را به تمرین رساندند.
* پس از گرم کردن بازیکنان قلعه‌نویی دقایقی با آنها به صحبت پرداخت.
* اشکان نامداری تنها غایب استقلال بود.
* سعید بیات و اصغر نادعلی به طور اختصاصی به تمرین پرداختند که نادعلی بعد از 25 دقیقه تمرین، دستگردی را ترک کرد. این بازیکن فقط تا 12 روز دیگر همراه آبی‌پوشان تمرین خود را دنبال می کند و سپس بعد از دریافت رضایت‌نامه‌اش از این جمع جدا می شود.
* 60 نفر تماشاگر نظاره‌گر تمرینات آبی‌پوشان بودند. این هواداران در طول تمرین بارها علیه علیرضا نیکبخت واحدی شعار سر دادند. این بازیکن در مصاحبه ای اعلام کرده بود که برای آقای گلی به برهانی فکر نمی کند. آنها همچنین ضمن تشویق رضا عنایتی، علی سامره را نیز بارها مقابل چشمان قلعه‌نویی تشویق کردند.
* هاشم بیگ‌زاده به دلیل مصدومیت محل تمرین را زود ترک کرد.
* مهرداد پولادی با وجود حضور در دستگردی بااجازه از کادر فنی تمرین نکرد.
* هنوز تمرین به اتمام نرسیده بود که مجتبی جباری با اجازه از قلعه‌نویی محل تمرین را ترک کرد.
* خبرنگاران حاضر در دستگردی به تمیز نبودن جایگاه خبرنگاران معترض بودند؛ اما مدیر روابط عمومی این باشگاه امروز در محل تمرین حضور نداشت تا به اعتراض آنها پاسخ دهد.
قلعه‌نویی با متوجه شدن این قضیه از اطرافیان خواست جایگاه خبرنگاران را تمیز کرده تا خبرنگاران بتوانند گزارش خود را تهیه کنند.
از یک هفته پیش تا به حال قرار بود جایگاه خبرنگاران در این ورزشگاه تمیز شود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


سکته ناقص پرسپولیس در تمرین

پنج شنبه 87 آبان 9 ساعت 4:0 صبح
در حالی که بازیکنان پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی قصد حضور در تمرینات را نداشتند با وساطت افشین قطبی تمرین پرسپولیس صبح دیروز هم انجام شد.بازیکنان پرسپولیس برای انجام دومین جلسه تمرین خود پس از بازی با سپاهان در ورزشگاه راه آهن حاضر شدند اما به دلیل مشکلات مالی و پرداخت نشدن دستمزدشان قصد شرکت در تمرینات را نداشتند که با وساطت افشین قطبی حاضر شدند در تمرینات شرکت کنند. با وجود این شرایط مصطفوی گفت؛ «مشکلی برای پرداخت قراردادها وجود ندارد.» و در این خصوص مدعی شده است؛ «از جمع کل کادر پرسپولیس تنها بخش هایی از مبلغ قرارداد افشین پیروانی، پرویز کماسی و مارکو و همچنین پنج بازیکن تیم پرداخت نشده که به زودی این کار انجام می شود و مربیان و بازیکنان نیز مشکلی با این قضیه ندارند.» او سررسید موعد دوم قرارداد بازیکنان را در آینده یی نزدیک اعلام کرد؛ «در مقطع فعلی نوبت دوم پرداخت های بازیکنان سر رسیده که پیش از این موعد آمده ام بگویم مشکلی نیست و آنها از این بایت هیچ نگرانی نداشته باشند.»همچنین افشین قطبی سرمربی تیم پرسپولیس نیز در رابطه با پرداخت قرارداد بازیکنان و جلسه مصطفوی با اعضای تیم که 45 دقیقه به طول انجامید مسائل را متوجه مدیریت باشگاه پرسپولیس دانست.قطبی هم در ابتدای تمرین به صورت خصوصی 30 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و با توجه به صحبت هایش با داریوش مصطفوی به بازیکنان قول داد مشکلات مالی ظرف چند روز آینده حل شود و تنها خطاب به هیات مدیره پرسپولیس گفت؛ «وقتی تیمی قرار است حرفه یی بازی کند، باید مسائلی که مربوط به باشگاه و قراردادهای بازیکنان می شود نیز به طور حرفه یی باشد.» او معتقد است؛ «یک باشگاه حرفه یی مثل پرسپولیس باید در چارچوب قراردادهایش عمل کند و باعث به وجود آمدن مشکلات مختلف نشود.»داریوش مصطفوی هم این اظهارنظر قطبی را بی جواب نگذاشت؛ «بالاخره مربیان حرفه یی باید پیش از بروز هرگونه مشکلی به مدیریت باشگاه و دست اندرکاران امر هشدارهای لازم را بدهند تا مشکلاتی هر چند کوچک باعث به حاشیه رفتن تیم و نگرانی بازیکنان و هواداران نشود.»اما در تمرینات پرسپولیس علی کریمی به دلیل مصدومیت همچنان غایب بزرگ بود. ضمن آنکه ایوان پتروویچ هم با لباس شخصی در تمرینات حاضر شد و پس از دقایقی به دلایلی که نمی دانیم تمرین را ترک کرد.محمود خوردبین هم از دیگر غایبان تمرین پرسپولیس بود که به دلیل شرکت در همایش لیگ حرفه یی آسیا به مالزی سفر کرده است. داریوش مصطفوی هم با حضور در تمرینات پرسپولیس از آخرین وضعیت تیم مطلع شد و درباره آخرین وضعیت ابراهیم توره گفت؛ «ما شنیده ایم که او شب گذشته در تهران بوده ولی باید صبر کنیم تا او پا پیش بگذارد و مشکلات را بررسی و حل کنیم.»

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


تأکید بر جداسازی دختران و پسران در دانشگاه

چهارشنبه 87 آبان 8 ساعت 11:0 عصر
امام‌جمعه‌ اصفهان در دیدار با اساتید گروه معارف دانشگاه صنعتی اصفهان به شدت از اختلاط دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه‌ها انتقاد و اعلام کرده که «در حال حاضر زمینه‌ها خصوصا فضا و مکان نسبت به گذشته برای عملی کردن این امر (جداسازی دختران و پسران) فراهم است.»

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


مردم استان لرستان در حاشیه استقبال از احمدی نژاد خواستار تغییر صابری استاندارشان شدند.   

 مردم لرستان در ورزشگاه تختی شهر خرم آباد و در جریان صحبت های محمود احمدی نژاد رییس جمهور زمانی که صحبت از مشکلات استان لرستان می کرد خواستار برکناری صابری استاندار این استان شدند و یک صدا فریاد می زدنند : "استاندار را عوض کن".

همچنین وقتی صحبت از مشکل بیکاری در این استان توسط رییس جمهور شد بسیاری از جوانان حاضر در ورزشگاه این مشکل را در استان تایید و خواستار رسیدگی به این امر شدند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<      1   2   3   4   5   >>   >