سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

گروکشی در بازداشت محمد مایلی کهن

یکشنبه 87 آبان 12 ساعت 7:4 عصر
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: در صورت صرف‌نظر مجید جلالی از شکایتش ما نیز شکایت خود از مایلی‌کهن را پس می‌گیریم.

شهرام شفیع‌زاده درباره‌ی ماجرای شکایت این باشگاه از محمد مایلی‌کهن و بازداشت او اظهار کرد: چندی پیش مجید جلالی از باشگاه استقلال اهواز شکایت کرد که در آن زمان من به دادگاه احضار شدم و به من گفته شد که یا قرار کفالت بگذارم و یا راهی بازداشتگاه می‌شوم. ضمن آنکه من ساعت یک بعدازظهر به دادگاه احضار شده بودم و با هزاران دردسر توانستم قرار کفالت تهیه کنم واگرنه در آن روز من به بازداشتگاه می‌رفتم.

وی افزود: پس از آن نیز از مجید جلالی خواستیم تا در این پرونده رضایت دهد و در مقابل ما نیز در پرونده‌ی شکایت از مایلی کهن رضایت دهیم. اکنون باید از مطبوعات پرسید اگر در آن زمان جلالی من را به زندان می‌فرستاد آیا کسی به هواخواهی من بلند می‌شد یا نه؟ باشگاه استقلال اهواز هفت سال است که از جیب خود هزینه می‌کند و تاکنون هیچ کسی به حمایت از این تیم بلند نشده است.

شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: در هر صورت تصور می‌کنم قاضی دادگاه نیز از مایلی‌کهن قرار کفالت خواسته است و به دلیل آنکه او نتوانسته قرار کفالت تهیه کند، بازداشت شده است. ما پیش از این نیز به مجید جلالی گفته بودیم که اگر در پرونده‌ی شکایتش از باشگاه استقلال اهواز رضایت دهد، ما نیز در پرونده‌ی مایلی کهن رضایت می‌دهیم و از یک سال پیش این کار را از جلالی خواسته بودیم تا ماجرا به خوبی و خوشی تمام شود. ضمن آن که جلالی از باشگاه در کمیته‌ی انضباطی نیز شکایت کرد و ما به دنبال این شکایت دو میلیون تومان به جلالی پرداخت کردیم و تسویه حساب کامل با این مربی را انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز درباره‌ی شکایت مجید جلالی از این باشگاه نیز گفت: این پرونده نیز همچنان در جریان است و ما امیدواریم با رضایت مجید جلالی این ماجرا خاتمه یابد چرا که ما نیز در این صورت شکایت خود را از مایلی کهن پس می‌گیریم.

شفیع‌زاده درباره‌ی بازداشت شدن مایلی‌کهن که از پیشکسوتان و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران است و همچنین ناپسندبودن این کار نیز  گفت: چرا نباید این کار را انجام می‌دادیم؟ مایلی‌کهن حرف‌های بسیار زشتی را علیه باشگاه استقلال اهواز به کار برده است. هر چند که یک ماه پیش گفتیم انجام چنین کارهایی صورت خوشی ندارد اما، با توجه به اینکه مجید جلالی همچنان بر شکایتش اصرار می‌کند، ما نیز مجبور شدیم این کار را انجام دهیم.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]