سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

دیدار رییس جمهور اتریش با سیدمحمدخاتمی

چهارشنبه 87 آبان 8 ساعت 7:50 عصر
 
 

 دیدار هاینز فیشر رئیس جمهوری اتریش در کاخ هافبورگ وین با سیدمحمد خاتمی،رئیس جمهوری سابق ایران .


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


قطبی: با نیکبخت واحدی درگیر نشدهام

دوشنبه 87 آبان 6 ساعت 7:1 عصر
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت‌: برای حاشیه‌سازانی که قبل از بازی با سپاهان قصد دارند مرا مقابل بازیکنان قرار دهند، متاسفم. 
 افشین قطبی  در مورد خبر درگیری لفظی با علیرضا نیکبخت واحدی در تمرین روز گذشته اظهار داشت:‌ با نیکبخت هیچ مشکلی ندارم و از اخباری که امروز منتشر شد متعجبم.

وی افزود: برخی می خواهند با حاشیه سازی قبل بازی با سپاهان مرا در مقابل بازیکنان قرار دهند.

قطبی تاکید کرد: تعامل بسیار خوبی با نیکبخت دارم، به همین دلیل حاشیه سازان مطمئن باشند که به در بسته خواهند خورد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


چندی پیش دو دانش آموز بوکانی با نفوذ به سایت شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی توانستند به تمامی اطلاعات موجود در آن دسترسی پیدا کنند‏.‏
بنا بر این گزارش این دو دانش آموز که در سال دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند،با همکاری و همفکری یکدیگر توانستند به سایت این شرکت نفوذ کنند‏ و هدف از اینکار خود را تنها آزمودن سطح توانایی خود برای ورود به این سایت اعلام نموده و تاکید کرده اند که در این عمل هیچ سوءاستفاده‌ای مدنظرشان نبوده است.
‏این دانش‌آموزان که اعلام کردند نفوذ خود به این سایت را به اطلاع مسوولان شرکت مخابرات آذربایجان غربی رسانده‌اند اظهارداشتند‏:‏ این سایت با توجه به مشکلات امنیتی که در طراحی آن وجود داشت، امکان نفوذ در آن را بسیار آسان کرده بود.‏
این دو دانش آموز بوکانی آمادگی خود را برای همکاری با شرکت مخابرات جهت رفع مشکلات امنیتی این سایت اعلام کردند‏.‏ پیش از این نیز یک جوان دانشجو در بوکان توانسته بود با نفوذ به سایت شرکت ایرانسل بدون پرداخت هزینه ازامکانات مکالمه رایگان برخوردارگردد‏.‏

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


هاشمی بر فراز برج میلاد(عکس)

جمعه 87 آبان 3 ساعت 2:0 صبح







نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


شکایت دولت از پورمحمدی

پنج شنبه 87 آبان 2 ساعت 10:0 عصر
دولت، به علت ارائه آمار غیر واقعی و نادرست از سوی مصطفی پورمحمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره عملکرد دولت،از وی به دادگاه شکایت کرد.

یک مقام آگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: وزیر سابق کشور و رییس سازمان بازرسی هفته پیش در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما با ارایه آماری ، عملکرد دولت در زمینه‌های مختلف از جمله برنامه ها و اقدامات اقتصادی را زیر سوال برد و با این اظهارات زمینه هجمه منتقدان و مخالفان علیه دولت را فراهم کرد که به این علت اظهارات ، دولت از مصطفی پورمحمدی به دادگاه شکایت کرده است.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


قتل به خاطر یک دروغ اینترنتی

پنج شنبه 87 آبان 2 ساعت 7:26 عصر

یک شهروند انگلیسی پس از اینکه فهمید همسرش در یکی از سایتهای اینترنتی خود را فردی مجرد معرفی کرده او را به قتل رساند و از سوی دادگاه به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش جهان، "وین فورستر" شهروند انگلیس 34 ساله طی اظهاراتی گفت: غافلگیر شدم هنگامیکه فهمیدم همسر 34 ساله‌ام "ایما" خود را در سایت اینترنتی face book یک زن مجرد معرفی کرده است. از همین رو از خشم فراوان از او انتقام گرفتم و او را کشتم.

"فورستر" در ادامه افزود: من یک راننده هستم. هنگامیکه به یک مأموریت چند روزه رفته بودم چنین اتفاقی افتاد. پس از بازگشت کار را تمام کردم.

گفتنی است دادگاه ابتدا جانی را به حبس ابد محکوم کرد اما پس از همکاری با دادگاه و اعتراف به جریمه قتل حکم وی به 14 سال زندان کاهش یافت.

شایان ذکر است "وین فورستر" همچنین به مشروبات الکلی و کوکائین اعتیاد شدیدی دارد و پیش از ارتکاب جنایت از هر دوی آن مصرف کرده بود.

در پایان گفتنی است قاتل، همسر خود را به همراه دو فرزند چند هفته پیش از وقوع جنایت طلاق داده بود.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


نسل جدید شناورهای جاسوسی در خلیج فارس

پنج شنبه 87 آبان 2 ساعت 5:0 عصر

پس از دستگیری موفقیت‌آمیز ملوانان انگلیسی توسط نیروهای ایرانی در سال گذشته، آمریکایی‌ها قصد دارند برای ورود به آب‌های خلیج فارس و جاسوسی، از نسل جدیدی از شناورهای بدون سرنشین استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار «تابناک» روی این قایق‌ها که فعلاً به صورت آزمایشی در آبهای عربستان و کویت مورد استفاده قرار می‌گیرند، آدمک‌هایی نصب شده است که از فاصله دور واقعی به نظر می‌رسند. هر یک از این شناورها دو موتور دارند که بیشتر برای فیلمبرداری و عکسبرداری از شناورهای موجود در آبهای منطقه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین این شناورها مجهز به دستگاه‌های فیلمبرداری و عکسبرداری هستند و به وسیله ناوهای موجود در منطقه هدایت می‌شوند و در صورت رهگیری و توقف، دیگر نیروهای نظامی دستگیر نمی‌شوند.

گفتنی است، این اقدام نیروهای آمریکایی پس از آن صورت می‌گیرد که مقامات ارشد این نیرو و فرماندهان انگلیسی عجز خود را از رویارویی با نیروهایی دریایی ایران و واکنش تند و سریع سربازان جمهوری اسلامی ابراز کرده و بدان اعتراف نموده‌اند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


هشیاری دختر دانشجو، دست صاحبخانه را رو کرد

پنج شنبه 87 آبان 2 ساعت 1:0 عصر
مرد صاحبخانه‌ای که اقدام به فیلمبرداری از خانه مستاجر خود می‌کرد، با هشیاری مستاجر و سرعت عمل ماموران پلیس دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان محلات در این خصوص اظهار کرد: در پی تماس دختر دانشجویی با مرکز پلیس 110 شهرستان محلات، مبنی‌بر جاسازی یک دستگاه دوربین فیلمبرداری در دیوارخانه وی، سریعا ماموران کلانتری 11 با هماهنگی مقام قضایی به منزل مورد نظر وارد و اقدام به تحقیقات و بررسی‌های لازم کردند. سرهنگ صحرایی افزود: در ادامه ماموران یک دستگاه دوربین فیلمبرداری که به طرز ماهرانه‌ای در دیوار خانه دانشجو جاسازی شده بود را کشف و مشخص شد که مرد صاحبخانه اقدام به فیلمبرداری از خانه دختر دانشجو می‌کرده است که صاحبخانه دستگیر و با تشکیل پرونده، تحقیقات در این باره ادامه دارد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


حمله تازه فاطمه رجبی به هاشمی و خاتمی

پنج شنبه 87 آبان 2 ساعت 9:0 صبح
فاطمه رجبی، همسر سخنگوی دولت، در تازه‌ترین سخنان خود که دیروز در نشست بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ایراد شد، بار دیگر دیپلماسی دولت‌های هاشمی و خاتمی را زیر سوال برد. وی با طرح ادعای «وجود دیپلماسی پنهان در زمان دولت سازندگی» گفت: در آن زمان گردش به سوی آمریکا را شاهد بودیم به‌طوری که حتی آقای مهاجرانی که مسوولیتی در دولت داشتند ضمن مقاله‌ای خبر از مذاکره مستقیم با آمریکا دادند که این برای مردم بسیار سخت بود به دلیل همین نبودن شفافیت و اطلاع‌رسانی بود که همه ما فکر کردیم دیگر کار از کار گذشته و رابطه با آمریکا برقرار می‌شود. اما یک دو روز بعد مقام معظم رهبری طی سخنرانی عمومی فرمودند کسانی که این حرف‌ها را می‌زند یا وابسته‌اند یا مرعوب. وی با طرح این ادعا که «دولت اصلاحات که شاهد بودیم با شعار شفافیت‌سازی روی کار آمدند نیز همین رویه را در پیش گرفتند»، بار دیگر ادعای تکراری درباره نامه خاتمی به آمریکا را تکرار کرد. وی همچنین گفت: در دولت اصلاحات بود که شاهد چراغ سبزهای پی‌درپی توسط تئوریسین‌های این جریان به آمریکا بودیم و حتی آقای خاتمی در اولین مصاحبه خود با کریستین امان‌پور،‌ آبراهام لینکن را «شهید» خواند.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


شکایت از قطبی

پنج شنبه 87 آبان 2 ساعت 2:0 صبح
حضور افشین قطبی در برنامه 90 بی‌شک به دلیل نتیجه‌گیری‌های نامناسب و دور از انتظار پرسپولیس در هفته‌های اخیر بود اما سرمربی پرسپولیس در حین گفت‌وگو با عادل فردوسی‌پور در مورد ماجرای «ابراهیم‌توره» به‌طور ناگهانی و احتمالا سهوی از عبارتی استفاده کرد که ممکن است برای او دردسرساز شود. او درباره احتمال بازگشت توره به ترکیب اصلی تیم گفت: «ابراهیم‌توره باید بره تو داگ‌هاوس (لانه سگ) تا دوباره خودش‌رو نشون بده...» این عبارت ظاهرا با ناراحتی مدیر برنامه‌های توره همراه شده و به همین خاطر او را برآن داشته که علیه سرمربی شکایت کند. به گفته مدیر برنامه‌های توره این عبارت نژادپرستانه است و باید قطبی در مورد آن توضیح دهد. قطبی پیش از این نیز به خاطر استفاده از کلمه «دیوانه» در مورد داور و مورد مشابه دیگری سوژه رسانه‌ها شده بود، اما این‌بار ظاهرا کار به محکمه و قاضی خواهد کشید.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<      1   2   3   4   5   >>   >