سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

میترا حجار به ایران بازگشت

چهارشنبه 87 آبان 1 ساعت 10:0 عصر
میترا حجار، بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش ایران را ترک کرده بود بازگشته و در حال حاضر در ایران بسر می‌برد. 
این بازیگر ایرانی اخیرا در سریال تلویزیونی آمریکایی به نام «اسمیت» بازی‌ کرده است.

او پیش از ترک ایران در فیلم‌های این ترانه عاشقانه نیست، زمستان است، بازنده، رازها، جنایت، ملاقات با طوطی، صورتی، فراری، رخساره، قارچ سمی، مزاحم، سگ کشی، شب های تهران، اعتراض، متولد ماه مهر، فریاد، غریبانه حضور داشت.

حجار در سال 84 ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و پس از حضور 3 ساله در محافل فرهنگی خارج از کشور توانست در یک قسمت از سریال تلویزیونی آمریکایی به نام «اسمیت» بازی کند.

وی در حال حاضر در ایران است و به نظر می‌رسد با توجه تجربه فضای خارج از کشور خواهان ادامه فعالیت هنری خود در ایران باشد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


مدتی است بلوتوث‌هایی بین گوشی‌های همراه در سطح تهران و احیانا سایر شهرها با عنوان «سوتی های مصاحبه صدا و سیما با مردم حومه تهران» رد و بدل شده و می‌شود که در آن، مصاحبه شوندگانی حرف‌هایی را ناخواسته، سهوا و بدون منظور به زبان آورده که قابلیت پخش از تلویزیون را ندارد...   

اگرچه رسانه‌ها مخصوصا صداوسیما همیشه نگرانی خود را از رواج بلوتوث ها و سی دی های خانوادگی اقشار مختلف جامعه اعلام می کنند، اما این بار سازمان صداوسیما از واقعیت پنهان دیگری غافل شده است.

بنابر این گزارش، مدتی است بلوتوث هایی بین گوشی های همراه در سطح تهران و احیانا سایر شهرها با عنوان "سوتی های مصاحبه صدا و سیما با مردم حومه تهران" رد و بدل می شود.
در این بلوتوث ها، مصاحبه شوندگانی که در حال مصاحبه با خبرنگار برنامه "د. ا" شبکه تهران هستند حرفهایی را ناخواسته، سهوا و بدون منظور به زبان آورده اند که قابلیت پخش از تلویزیون را ندارد و ظاهرا این مصاحبه ها توسط فرد یا افرادی خاطی که به آنها دسترسی داشته، به بیرون منتقل شده است.

 این اقدام مجرمانه و هتک حرمت شهروندان از این حیث حائز اهمیت است که می تواند به اعتماد مردم به رسانه ملی خدشه وارد ساخته و اعتماد مردم به صدا و سیما را سلب کند. به گونه ای که شاید در آینده، خیلی ها حاضر نشوند با این رسانه مصاحبه ای انجام دهند.

اگر چه حق شکایت توسط این افراد و مدعی العموم از دست اندرکاران این برنامه که در مظان اتهام هستند به جای خود محفوظ است، ولی بیش از هر چیز، حرکت انقلابی ریاست صداوسیما در کشف و برخورد قاطع با خاطیان و توزیع کنندگان این بولوتوث در این سازمان، می تواند درس عبرتی برای دیگران و تفکیک موقعیت صدا و سیما از افراد خاطی باشد.

مصاحبه شوندگان بانوان محجبه، روحانی، پلیس و... را شامل می شود که جدا از بحث غیر اخلاقی و زشت بودن این حرکت و اینکه پخش این بولوتوث چه مشکلاتی را برای این افراد به ویژه بانوان در بین آشنایان آنان به وجود آورده و می آورد، یقینا این شائبه را تقویت خواهد کرد که عده ایی در این سازمان نه تنها از سلامت اخلاقی کافی برخوردار نبوده بلکه به انجام و ادامه چنین کارهایی ادامه خواهند داد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


کاهش محبوبیت احمدی نژاد

سه شنبه 87 مهر 30 ساعت 1:0 صبح
بر اساس ادعای سایت البرز، طبق یک نظرسنجی انجام شده به وسیله مرکز پژوهش های مجلس، محمود احمدی نژاد در پایین ترین سطح مقبولیت از نظر افکار عمومی قرار دارد. این خبر در شرایطی از سوی سایت البرز (از سایت های حامی محافظه کاران) انتشار یافت که سایت رسمی مرکز پژوهش های مجلس یافته های این نظرسنجی را که حاوی مقایسه میزان محبوبیت احمدی نژاد و خاتمی نیز است، منتشر نکرده است. با این وجود یکی از کارمندان مرکز پژوهش های مجلس در گفت وگو با «سرمایه» اعلام کرد: «مرکز تاکنون نظرسنجی را اعلام نکرده است و نمی تواند در قبال خبری که ازآن بی اطلاع است چیزی را تکذیب کند.»

براساس این ادعا در نظرسنجی دیگری که به طور مشترک توسط وزارت ... و سازمان صدا و سیما انجام شده است 70 درصد از مردم ایران حاضرند در صورتی که سیدمحمد خاتمی نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شود به وی رای دهند و تنها 13 درصد از مردم دوباره به احمدی نژاد رای می دهند.

طبق ادعای سایت البرز این نظرسنجی که در تهران و شهرهای بزرگ انجام شده نشان می دهد احمدی نژاد با بحران محبوبیت میان مردم شهرهای مورد بررسی این نظرسنجی مواجه است.سایت خبری «تریبون» نیز با نقل این ادعا یادآور شده است: «این نظرسنجی که در تهران و شهرهای بزرگ انجام شده است نشان می دهد رئیس جمهوری ایران به شدت با بحران محبوبیت میان مردم شهرهای مورد بررسی این نظرسنجی مواجه است. بر اساس نتایج به دست آمده از این نظرسنجی 64 درصد پاسخ دهندگان به این پرسش که به نظر شما دولت احمدی نژاد چقدر دولت موفقی بوده اعلام کرده اند موفقیت دولت نهم زیر متوسط بوده است. بیش از 50 درصد پاسخ دهندگان هم دولت او را «ناموفق» و «بسیار ناموفق» دانسته اند.»

همچنین سایت خبری پارسینه نیز در مورد نظرسنجی مرکز پژوهش های مجلس نوشته است: «در بخش دیگری از این نظرسنجی 78 درصد پاسخ دهندگان نظارت مجلس هفتم بر دولت را «ضعیف» و «بسیار ضعیف» توصیف کرده اند. همچنین 83 درصد پاسخ دهندگان این نظرسنجی در پاسخ به این پرسش که آیا در دوره بعد انتخابات ریاست جمهوری به محمود احمدی نژاد رای خواهید داد، پاسخ منفی داده و اعلام کرده اند به رئیس جمهوری فعلی ایران دوباره رای نخواهند داد. در این نظرسنجی بیش از 40 هزار نفر از مردم طبقات مختلف اجتماعی با سطح تحصیلی زیر دیپلم تا دکترا شرکت داشته اند.»

انتشار این خبر در سایتی وابسته به محافظه کاران درحالی است که در هفته های اخیر رسانه های نزدیک به دولت سعی دارند محبوبیت محمود احمدی نژاد را بیشتر از پیش نشان دهند اما تازه ترین نظرسنجی که از سوی مرکز پژوهش های مجلس به صورت محرمانه انجام شده، نشان می دهد نه تنها احمدی نژاد دچار کاهش شدید محبوبیت و مقبولیت شده بلکه بسیاری از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعتقادی به موفقیت دولت وی نیز ندارند. ارائه نکردن اطلاعات مشخص و دقیق از یافته های نظرسنجی ها درباره احمدی نژاد، رخدادی تازه نیست کمااینکه رادیو جوان نیز در سالگرد روی کار آمدن دولت نهم، نظرسنجی را مبنی بر میزان محبوبیت رئیس جمهوری اجرا کرد که البته هرگز نتایج آن اعلام نشد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


عدم حضور خاتمی در انتخابات شایعه است

دوشنبه 87 مهر 29 ساعت 9:0 عصر
دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب با رد برخی اخبار منتشره مبنی بر اعلام قریب الوقوع خاتمی برای عدم حضور در انتخابات آینده،گفت: انتشار این‌‏گونه اخبار در جهت منفعل کردن خاتمی است ولی با توجه به اخبار موثقی که موجود است خاتمی برای حضور در انتخابات آمادگی کامل دارد.

محمد سلامتی با اشاره به جایگاه خاتمی در عرصه بین الملل،گفت: در همه کشورها عرف بر این است که شخصیت‌‏های ملی و بین‌‏المللی خودشان را تکریم می‌‏کنند و از آنها به عنوان سرمایه‌‏های ارزشمند به نحو مطلوب در جهت منافع ملی استفاده می‌‏شود.

وی افزود: عقلانیت حکم می‌‏کند از هدر رفتن سرمایه‌‏های بی‌‏بدیل کشور جلوگیری شود.

سلامتی با بیان اینکه در کشور ما استفاده از سرمایه‌‏های ملی و بین‌‏المللی به نحو احسن صورت نمی‌‏گیرد، اظهار داشت: درکشور ما به جای استفاده ازظرفیت‌‏های اشخاصی مانند خاتمی و هاشمی به تخریب و مقابله با افکار آنها می‌‏پردازند که زیبنده نظام ما نیست.

وی تاکید کرد: خاتمی در معادلات بین المللی می‌‏تواند تاثیرگذار باشد به گونه‌‏ای که توانسته بدون حضور در قدرت چهره‌‏های شاخص بین المللی را به ایران بیاورد و این برای کشور ما که در حال حاضر در عرصه بین الملل با چالش‌‏هایی رو به رو است امتیاز بسیار خوبی محسوب می‌‏شود.

دبیر کل سازمان مجاهدین در بخش دیگری از این گفت وگو در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اعلام قریب الوقوع خاتمی مبنی بر عدم حضور در انتخابات،گفت: انتشار این‌‏گونه اخبار که با اهداف خاصی دنبال می‌‏شود برای منفعل کردن خاتمی است ولی تا آنجا که من اطلاع دارم تمایل خاتمی برای حضور در انتخابات هر روز بیشتر می‌‏شود و این امید در بدنه اصلاحات وجود دارد که وی به انبوه درخواست‌‏ها برای حضور در انتخابات جواب مثبت دهد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


خاتمی قهرمان امید مردم بمان

دوشنبه 87 مهر 29 ساعت 2:45 عصر
مردم دوستدار خاتمی در حمایت از او در مراسم سالگرد آیت الله اشرف اصفهانی شعار می دادند:(خاتمی پاینده، رئیس‌ جمهور آینده) ، (خاتمی قهرمان، امید مردم بمان)،(صلی علی محمد امید ملت آمد )،(صلی علی محمد فرزند زهرا آمد )،(خاتمی خاتمی خدا نگهدار تو ) ،(خاتمی خاتمی حمایتت می کنیم)،(خاتمی قهرمان رییس جمهور آینده  )

 مراسم بیست و ششمین سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب در مسجد امیر المومنین بلوار مرزداران با حضور شخصیت های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی و قشر وسیعی از مردم برگزار شد.

حضور سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق کشورمان  این مراسم  را تحت تاثیر خود قرار داده بود و به هنگام ورود خاتمی به مسجد مردم شعار می دادند (صلی علی محمد امید ملت آمد ) و سپس برای او صلوات فرستادند .

همچنین زمانی که نوبت به خاتمی رسید که به ایراد سخنرانی بپردازد مردم مشتاق مقابل راه عبور او تجمع کردند  و شعار می دادند (صلی علی محمد فرزند زهرا آمد ) ( خاتمی پاینده رییس جمهور آینده ) و در ابتدای سخنانش نیز حدود پنج دقیقه مردم به دادن این شعار ها مشغول بودند که با اصرار  و تشکر خاتمی مردم سکوت کردند  و به سخنان او گوش فرا دادند.

در پایان سخنان خاتمی نیز مردم دوستدار سید محمد خاتمی در مقابل تریبون تجمع کردند و راه عبور خاتمی را سد کردند و شعار می دادند (خاتمی خاتمی خدا نگهدار تو ) (خاتمی خاتمی حمایتت می کنیم) و شرایط به طوری بود که  او برای خروج از مسجد چند بار عبایش افتاد و محافظانش به زحمت توانستند از میان مردم مشتاق ، خاتمی را از مسجد بیرون ببرند.

همچنین هنگامی که خاتمی از راهروهای مسجد برای خروج  عبور می کرد نیز مردم شعار می دادند (خاتمی قهرمان امید مردم بمان ) (خاتمی قهرمان رییس جمهور آینده  ) بعد از سر دادن این شعار ها مردم چندین بار برای کاندیداتوری خاتمی در انتخابات صلوات فرستادند و خاتمی از این جمعیت انبوه مردم  که زحمت محافظانش را بسیار زیاد کرده بود به سختی توانست سوار بر خودرو اش شود .


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


بهره برداری آزمایشی MMS همراه اول

یکشنبه 87 مهر 14 ساعت 2:0 عصر
معاون وزیر ارتباطات از بهره برداری مرحله آزمایشی خدمت ام ام اس اپراتوار اول، برای تعداد محدودی از مشترکان در تهران و کرج خبر داد.
وفا غفاریان با تاکید بر اینکه تدوین آیین نامه ام ام اس تلفن همراه نهایی شده است، گفت : با حل مسائل فنی امیدواریم که در دو ماه آینده این خدمت در اختیار همه مشترکان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر ام ام اس به صورت آزمایشی در تهران و کرج برای تعداد محدودی مشترک در حال خدمات دهی است ، افزود : پس از آزمایش این خدمت، سازمان تنظیم مقررات از تجهیزات نصب شده اپراتور اول بازدید خواهد کرد و در صورت تایید آن این خدمت به مشترکان عرضه می شود.
به گفته غفاریان، تجهیزات شبکه اپراتور دوم تلفن همراه برای بهره برداری سرویس ام ام اس تایید اولیه را گرفته است و به نظر می رسد این سرویس به زودی با تلاش این اپراتور ارائه شود.
ام ام اس یا پیام چند رسانه ای تلفن همراه ، امکان ارسال پیام های بدون محدودی در اندازه و در نوع محتوا را در قالب عکس ، صدا و تصویر برای مشترکان تلفن همراه فراهم می کند.
این خدمت از ابتدای سال گذشته در شورای عالی انقلاب فرهنگی و با درخواست وزارت ارتباطات به منظور جلوگیری از تبادل داده ها و اطلاعات مغایر با قانون ، شرع و اخلاق عمومی متوقف شد تا دستورالعمل و ساز وکار مشخصی برای صیانت از فضای شبکه های اطلاع رسانی و حقوق مشترکان در استفاده از این خدمت تدوین شود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


اقلیت مجلس سایت خبری تاسیس می‏کند

شنبه 87 مهر 13 ساعت 2:0 عصر
یک نماینده مجلس از تصمیم فراکسیون اقلیت برای راه اندازی سایت خبری تحلیلی مختص این فراکسیون خبر داد.

به گزارش الف، این نماینده اظهار داشت: در جلسه روز شنبه این فراکسیون، علاوه بر انتخاب روسای کمیته های سیاسی و طرح برنامه، درباره صدور قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل و نیز طرح تحول اقتصادی دولت و نحوه اجرای ان بحث و گفتگو شد.

وی ادامه داد: تصمیم فراکسیون برای راه اندازی پایگاه خبری تحلیلی، با کادری مجرب به زودی و در آینده نزدیک عملی خواهد.

وی افزود: درباره اینکه این پایگاه اطلاع رسانی با چه نامی آغاز به کار می کند و مسوولیت اداره آن به عهده چه کسی باشد هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


یکی از مراجع عظام تقلید قم گفت: مشکلات کنونی کشور با ارائه راهکارهای عملی امکانپذیر است و مشکلات با ارائه آمار و سخنرانی کردن حل نمی‌شود.
آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در خطبه‌های نماز عید فطر که در مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) قم برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه باید تقوا در همه امور مسلمین قابل مشاهده باشد، بیان داشت: امروز که کشور ما به نوعی در معرض هجوم غرب قرار گرفته است، تقوا می‌توانند مانند سدی محکم در برابر این هجمه‌ها ایستادگی کند.
وی اظهار داشت: در شرایط کنونی،‌ تهدیدهای خارجی، مفاسد اجتماعی و تورم کشور ما را تهدید می‌کند و برای اینکه مردم ایران اسلامی بتوانند در برابر این مشکلات ایستادگی کنند، ما به یک اتحاد و عزم ملی نیازمند هستیم.
این مرجع تقلید افزایش اعتیاد در جامعه را خطرناک توصیف کرد و گفت: تمدن‌هایی که در گذشته گرفتار مفاسد اجتماعی شده‌اند همه افول کرده‌اند و ما باید نسبت به این مهم توجه لازم را داشته باشیم.
وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم با مشکلات کنونی کشور مقابله کنیم به اتحاد همه‌جانبه نیاز داریم.
آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه حل مشکلات کشور با ارائه آمار و سخنرانی امکانپذیر نیست، گفت: اگر امروز شاهد هستیم که برخی از کشورهای خارجی بازارهای دنیا را به تسخیر خود در آورده‌اند به دلیل این است که به جای سخن گفتن،‌ همواره عمل کرده‌اند و این مسئله باعث موفقیت آنان شده است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


کری خوانی دومربی پرسپولیس و استقلال

جمعه 87 مهر 12 ساعت 2:0 عصر
سرمربی تیم استقلال تهران گفت: باور دارم داربی شصت و پنجم یکی از بهترین داربی‌های استقلال و پرسپولیس شود.
قلعه‌نویی در حاشیه‌ی تمرین امروز تیم استقلال گفت: با شناختی که از تفکرات خودم و افشین قطبی دارم معتقدم بازی روز جمعه میان استقلال و پرسپولیس یکی از زیباترین داربی‌های تهران خواهد شد. در هر صورت ما برای پیروزی به میدان می‌رویم و امیدوارم بتوانیم علاوه بر بازی زیبا نتیجه را نیز به دست آوریم.
وی درباره‌ی نتیجه تساوی در چند بازی اخیر این دو تیم نیز گفت: بدون تردید ما برای مساوی به میدان نخواهیم رفت تنها هدف ما کسب سه امتیاز و ارائه یک بازی زیبا است.
امیر قلعه‌نویی در اشاره به بازی تیم استقلال مقابل راه‌آهن تصریح کرد: در هفته‌های ابتدایی ما به مراتب بهتر از بازی مقابل راه‌آهن کار می‌کردیم اما، نتیجه نمی‌گرفتیم و در واقع در آن بازی‌ها حق استقلال شکست نبود.
قلعه‌نویی درباره‌ی شایعه درگیری لفظی‌اش با سیاوش اکبرپور نیز گفت: تمامی این حرف‌ها نتیجه‌ی سالم کار کردن است، استقلال حاشیه ندارد اما عده‌ای می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند هیچ مشکلی وجود ندارد و اکبرپور نیز دارد در کنار سایر بازیکنان تمریناتش را انجام می‌دهد. روزی که ما شکست می‌خوریم صدها حرف در می‌آورند و روزی هم که پیروز می‌شویم حاشیه‌های دیگری ساخته می‌شود.
قلعه‌نویی درباره وضعیت مجتبی جباری نیز گفت: ما معتقدیم هم مجتبی جباری و هم تمامی بازیکنان باید مطالبات خود را دریافت کنند، مبالغی نیز به تیم تزریق شده است اما، در هر صورت باید به فکر تیم نیز باشیم به عنوان نمونه سیاوش اکبرپور از پول خودش به یک بازیکن دیگر داد و از این مسائل در تیم استقلال زیاد است. بازیکنان باید صبور باشند تا با انسجام و همدلی کار را پیش ببریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: استقلال و قلعه‌نویی را به خوبی می‌شناسم و برای بازی داربی برنامه‌های ویژه دارم.
افشین قطبی پس از تمرین روز دوشنبه تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: هدف ما در بازی داربی گل نخوردن، گل زدن و کسب پیروزی است. ما امسال پرسپولیس قدرتمندی را در اختیار داریم و تاکنون نشان داده‌ایم از تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر بهتر هستیم. آمار پرسپولیس در موقعیت‌های گل و کنترل بازی از تیم‌های دیگر بهتر است و اکنون نیز با آمادگی کامل برای رویارویی با تیم استقلال آماده می‌شویم.
وی درباره‌ی شناختش از شرایط تیم استقلال نیز به خبرنگاران گفت: در فوتبال مدرن هیچ مساله‌ی پنهانی وجود ندارد. چرا که تمام مربیان و آنالیزورها فوتبال حریفان‌شان را به دقت زیرنظر می‌گیرند. من هم در این زمینه از تیم استقلال و تفکرات قلعه‌نویی شناخت لازم را دارم و به خوبی می‌دانم که آنها چطور بازی خواهند کرد. اگر فردی از این تیم تمرین ما را نگاه کند و شرایط فنی بازیکنان ما را بسنجد هیچ مشکلی برای‌مان نخواهد بود. زیرا معتقدم سرعت فوتبال و دقت در کنترل بازی چیزی نیست که آنالیزهای حریفان بتواند آن را خنثی کنند.
قطبی افزود: همه می‌دانند که برزیل، میلان و آرسنال چه طور بازی می‌کنند اما، مهم سازماندهی، سرعت و دقت فوتبال آنهاست که باعث موفقیت‌شان می‌شود. ما نیز چنین تفکراتی را در تیم پرسپولیس با نفرات خوبی که در اختیار داریم، پیاده کرده‌ایم و هیچ نگرانی از بابت آنالیز حریف نداریم. پرسپولیس براثر شرایط تاکنون هفت امتیاز از دست داده که تلاش ما این است که با پیروزی بر استقلال استارت خوبی برای جبران این امتیازات داشته باشیم. مهم قهرمانی در پایان فصل است و اکنون که چندین تیم بالای سر پرسپولیس هستند، اهمیت چندانی برای ما ندارد.
افشین قطبی هم‌چنین درباره‌ی شرایط بازی علی کریمی در پرسپولیس تصریح کرد: کریمی بازیکن با کیفیت و بین‌المللی است. تاکنون مردم و هواداران او را به تبحرش در بازی با توپ می‌شناختند اما، من در بازی با پگاه از کیفیت فوتبال کریمی در بازی بدون توپ لذت بردم. او در بازی بدون توپ نشان داد که یک فوتبالیست کاملا بین‌المللی است و حتی مهمترین تاثیر را در گل اول ما داشت. امیدوارم بتوانیم از کریمی در بازی با توپ و بدون توپ او بهترین استفاده‌ها را داشته باشیم.
قطبی در پایان درباره‌ی شرایط حضور نیکبخت در بازی داربی با توجه به قرار گرفتنش در ترکیب ذخیره‌ها حین تمرینات خاطرنشان کرد: نیکبخت با آمادگی کامل تمرین می‌کند. حضور او در ترکیب ذخیره‌ها چندان مهم نیست چرا که شاید ما از او به عنوان تک مهاجم در بازی پیش‌رو یا بازی‌های آینده استفاده کنیم. بنابراین به این مساله توجهی نکنید چرا که دست مربیان هنگام بازی رو خواهد شد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


آرزوی سیاسی خاتمی در عید سعید فطر

پنج شنبه 87 مهر 11 ساعت 10:0 عصر
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر در مصلای امام (ره) آرزوی سیاسی خود را در عید سعید فطر ، سلامت همه مسئولان و سربلندی روزافزون ملت ایران عنوان کرد.

رییس موسسه بین المللی گفتگوی فرهنگها و تمدنها در پاسخ به پرسشی درباره راه استفاده از دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان در عرصه های سیاسی گفت : نمی دانم که تهذیب نفس به دست آورده ایم یا نه ، امیدوارم خداوند همه مان را در آنچه مورد نظرش است موفق کند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<      1   2   3   4   5   >>   >