سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

محدودیت های نظارت کاندیداها

جمعه 86 اسفند 24 ساعت 4:22 عصر
جبهه مشارکت ایران اسلامی در خصوص نگرانیهای این حزب از شیوه نظارت بر انتخابات و محدودیتهای موجود در زمینه اعمال نظارت کاندیداها و احزاب اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:
همانگونه که مردم شریف تهران مطلعند در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی مجریان و ناظران انتخابات یکدست و همگی منتسب به یک جناح سیاسی هستند.
این مسأله نگرانی‌های جدی درباره سلامت فرایندهای اخذ و شمارش و اعلام نتایج آرا میان جریان‌های سیاسی منتقد دولت و نامزدهای مستقل ایجاد کرده است.
متأسفانه روز گذشته هیأت نظارت شورای نگهبان در شهر تهران با عدم صدور کارت‌ شناسایی برای حدود 2500 ناظر معرفی شده از سوی نامزدهای ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان که به منظور نظارت بر روند برگزاری و شمارش و اعلام نتایج انتخابات در شهر تهران رسماً معرفی شده بودند، این نگرانی‌ها را دو چندان کرده و عملاً در روند نظارت مردمی بر انتخابات و برابری حقوقی همه نامزدها اختلال به وجود آورده است.
جبهه‌مشارکت‌ایران‌اسلامی با اعلام نگرانی جدی در این زمینه، محدودیت‌های به وجود آمده در مسیر نظارت را خلاف نص قانون و موجب گسترش نگرانی‌های سیاسی و حقوقی در زمینه عدم سلامت انتخابات قلمداد می‌کند.
جبهه‌مشارکت‌ایران‌اسلامی
24/12/1386

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


راز سلامتی پیر زن بوکسور

پنج شنبه 86 اسفند 23 ساعت 8:0 عصر
پیرزن 100 ساله ای در شهر منچستر انگلستان معتقد است راز سلامتی وی در پرداختن به ورزش مشتزنی (بوکس) است.
به نقل از «سان» خانم «مولی ریوز» هفته ای یک مرتبه دستکشهای مشتزنی خود را به دست کرده و تمرین می کند تا همیشه سالم و آماده مسابقه باشد.

این خانم ورزشکار برخلاف هم سن و سالان خود بسیار فعال بوده و به تنهایی به تمامی کشورهای اروپا سفر کرده است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


جمعه به یاران خاتمی رأی می‌دهیم

پنج شنبه 86 اسفند 23 ساعت 6:0 عصر

دوستان و عزیزانی که روز جمعه در تهران به یاران خاتمی رأی می‌دهید
1- از نمونه تکمیل شده برگه رأی ضمیمه برای سهولت اخذ رأی استفاده کنید
2- لینک این مطلب که حاوی برگ رأی تکمیل شده است را سریعاً برای همه دوستان و آشنایان خود بفرستید
3- حتی الامکان از این برگه تکمیل شده حداقل 10 نسخه پرینت بگیرید و به دوستان، همسایگان و آشنایانتان بدهید
جمعه 24 اسفند همه ما به یاران خاتمی رأی می دهیم
به امید فردایی بهتر برای ایران


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


تأیید صلاحیت کلانتری 48 ساعت قبل از انتخابات!

پنج شنبه 86 اسفند 23 ساعت 5:0 عصر
صلاحیت دکتر عیسی کلانتری در آخرین لحظات تأیید شد، اما وی از ادامه حضور در صحنه انتخابات انصراف داد.
شورای نگهبان بیستم اسفندماه از طریق تماس تلفنی تأیید صلاحیت دکتر کلانتری را به وی ابلاغ نمود.
با این حال دکتر کلانتری وزیر سابق کشاورزی با توجه به عملکرد شورای نگهبان طی نامه‌ای انصراف خود را از نامزدی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.
گفتنی است، کلانتری پیش از این در نامه سرگشاده ای اعتراض خود را نسبت به ردصلاحیت اش خطاب به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان اعلام کرده بود.
متن کامل نامه دومین نامه دکتر کلانتری خطاب به آیت الله جنتی به این شرح است:
«به نام خدا
حضرت آیت اله جنتی
دبیر شورای محترم نگهبان
با سلام،
از اینکه اعضای شورای محترم نگهبان در بازنگری‌هایشان لطف کرده التزام اینجانب را به اسلام عزیز و صلاحیت نامزدی‌ام را چهل و هشت ساعت قبل از انتخابات توسط پیام‌های تلفنی مکرر به منزل، دفتر کار و تلفن همراه اعلام کرده‌اند سپاسگزارم.
جناب آقای جنتی! در طول سه هفته گذشته که با ردّ صلاحیت شما مواجه بودم به یاری خداوند متعال و همت مردم ایران عزیز به ویژه کشاورزان بزرگوار و اهالی شریف تهران بزرگ و هموطنان آذری پیش از تایید شورای نگهبان با هزاران تماس از طرق مختلف این حقیر را مورد لطف و تایید خود قرار دادند و مهمتر اینکه در این مدت برخی از مراجع عظام التزام اینجانب را به اسلام یادآوری فرموده‌اند.
لازم به یادآوری می‌دانم شورای نگهبان که یکی از ارکان اصلی انقلاب می‌باشد، نباید اجازه دهد فرزندان انقلاب توسط برخی عوامل اجرایی آن شورا که در راستای یک جریان خاص سیاسی عمل می‌کنند و معلوم نیست آنان خود چگونه صلاحیت تایید یا تکذیب را حاصل نموده‌اند که مخالفین خود را به استناد عدم التزام به اسلام به قربانگاه می فرستند و قربانی می‌کنند. جناب آقای جنتی اگر جستجو گر خوبی باشید حتما دوستان بیشتری برای حفظ انقلاب و نظام مقدس ج.ا.ا در بین ردّ صلاحیت شدگان خواهید یافت تا در بین تایید شدگان آن شورای محترم .
عالی جناب، ملاحظه دارید یکی از اموری که روزگار در افشای آن سخت تعصب دارد جرم
بیگناه است و همانطور که حضرت امام حسین می فرمایند ممکن است برای مدتی حقیقت پنهان بماند اما باطل هرگز پیروز نمی‌شود. اینجانب اعتقاد دارم در برابر این گروه باید صبر کرد و تصمیم بی اشتباه زمانه را به نظاره نشست. بی‌شک شما هم با من هم عقیده هستید که رفع ظلم از بیگناه نه تنها فعل زمانه بلکه از سنت‌های غیر قابل تغییر الهی است.
اینجانب ضمن احترام به عقاید و رفتارهای معقول سیاسیون متعادل و اعلام وفاداری و عشق به آرمان‌های انقلاب اسلامی خمینی بزرگ به علت ضیق وقت بدین وسیله انصراف خود را از نامزدی نمایندگی مجلس هشتم اعلام می‌دارم. با آرزوی موفقیت برای نظام جمهوری اسلامی ایران.
عیسی کلانتری»

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


اینترنت روزجمعه قطع نمیشود

پنج شنبه 86 اسفند 23 ساعت 4:8 عصر
شایعه قطع شدنِ اینترنت در روز انتخابات تکذیب شد.
به گزارش شبکه خبر ، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، اعلام  برخی مطبوعات و سایت ها مبنی بر قطع اینترنت در روز 24 اسفند به علت برگزاری بخشی از انتخابات بصورت رایانه ای و برای جلوگیری از هرگونه اختلال در شبکه ، را تکذیب کرد.لذا تمامی کاربرین و مشتکرین می توانند همچون گذشته از اینترنت بهره مند گردند...

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


اعلام فهرست 30 نفره تیم ملی فوتبال ایران

پنج شنبه 86 اسفند 23 ساعت 4:0 عصر
پس از تساوی «سایپا» مقابل «الکویت»، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان حاضر در اردوی ملی‌پوشان را اعلام کرد. 
علی دایی پس از پایان دیدار سایپا مقابل الکویت، فهرست سی نفره تیم ملی را برای حضور در اردوی این تیم و بازی برابر تیم ملی کویت اعلام کرد.
این در حالی است که در ترکیب ملی‌پوشان ایران نام مهره‌هایی چون مهدوی‌کیا، کاظمیان، طالب‌لو و نصرتی دیده نمی‌شود.
اسامی سی بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال به این شرح است.
1ـ سید مهدی رحمتی 2ـ حسن رودباریان 3ـ میثاق معمارزاده 4ـ سید جلال حسینی 5ـ هادی عقیلی 6ـ امیر حسین صادقی 7ـ حنیف عمران‌زاده 8ـ محسن بنگر 9ـ حسین کعبی 10ـ مجید غلام نژاد 11ـ پژمان نوری 12ـ ستار زارع 13ـ سید هاشم بیک زاده 14ـ آندارانیک تیموریان 15ـ ابراهیم صادقی 16ـ عباس آقایی 17ـ ایمان مبعلی 18ـ میلاد می‌داودی 19ـ رضا خالقی فر 20ـ وحید امرایی 21ـ علیرضا واحدی نیکبخت 22ـ میلاد زنیدپور 23ـ مهرزاد معدنچی 24ـ علی کریمی 25ـ مجتبی جباری 26ـ مسعود شجاعی 27ـ وحید هاشمیان 28ـ محسن خلیلی 29ـ علیرضا عباسفرد 30ـ مازیار زارع
تیم ملی ایران دوم فروردین 87 در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی بحرین صف‌آرایی می‌کند. ملی‌پوشان ایران در ششمین روز از سال جدید و در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 رو در روی تیم ملی فوتبال کویت قرار می‌گیرند.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


در اثر حمله گروههایی فشار در یکی از میادین مرکزی تهران یکی از اعضای ستاد جوانان اصلاح طلب و از اعضای فعال شاخه جوانان جبهه مشارکت راهی بیمارستان شد.

در این ضرب و شتم این عضو شاخه جوانان جبهه مشارکت از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و راهی بیمارستان گردید.

براساس گزارشهای دریافتی اقدامات درمانی همچنان برای بهبود وی در حال انجام است.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


اوج گیری تخریب‌ها در حوزه انتخابیه اردکان

پنج شنبه 86 اسفند 23 ساعت 2:0 عصر

رقبای انتخاباتی مهندس محمدرضا تابش همزمان با نزدیک شدن به ساعات پایانی تبلیغات انتخاباتی شایعه سازی و تخریب علیه وی را به اوج خود رسانده اند.

طبق گزارش های رسیده از اردکان، تخریب ها علیه تابش تا آنجا پیش رفته که پخش شایعه جعلی بودن حمایت "سید محمد خاتمی" از وی باعث شده تا ستاد تبلیغاتی او نسبت به چاپ اصل دست خط رییس جمهور سابق کشور و توزیع آن میان مردم اقدام کند!!.

همچنین یکی از رقبای انتخاباتی تابش ضمن نامگذاری فیلم تبلبغاتی خود دقیقا به نام فیلمی که تحت عنوان "وعده دیدار" ، 4 روز پیش از سوی جمعی از هنرمندان اردکان تهیه و تکثیر شده بود سعی دربازی با افکار عمومی دارد.
جالب آنکه وی در این فیلم بارها از "خدمات خود به شهروندان و شهرستان اردکان" در سالهای اخیر سخن می گوید در حالیکه وی در طول سالهای گذشته شغلی کاملا غیر مرتبط با اردکان و اردکانی ها در تهران داشته است.
اکثر مردم ، خصوصا جوانان در پی یافتن پاسخ به این پرسشند که خدمات گسترده ای که وی به آنها ارایه کرده چه بوده است؟!.

در اقدامی تعجب برانگیز کاندیدای رقیب تابش دعوت از وزیر راه وترابری به اردکان و هماهنگی های صورت گرفته با وی جهت صدور دستوراصلاح محورهای مواصلاتی اردکان را که توسط نماینده مردم در ماههای گذشته انجام شده را در کمال ناباوری به خود نسبت داده است. 
چنگ روانی رقبای تابش بر علیه او که درشعارهای انتخاباتی آنها بر محور تنوع طلبی مردم وانتخاب نماینده ای به غیر از تابش که سابقه دو دوره نمایندگی طی 8 سال گذشته را در کارنامه خود دارد ساماندهی شده بود ، نتیجه معکوس داده و مردم این روزها در اردکان بر لزوم رای دادن به تابش برای سومین بار متوالی به جهت اتمام کارهای نیمه تمام راه اندازی شده از سوی او خصوصا در بخش صنعت اردکان تاکید دارند.
این گزارش می افزاید یکی از کاندیداهای انتخاباتی اردکان که همواره از عدم تعلق فکری خود به هیچ یک از گروههای سیاسی کشور سخن می گوید،روز گذشته میتینگ انتخاباتی خود را با دعوت از یکی چهره های سرشناس اصولگرایان پایتخت و سخنرانی او به نفع خودش برگزار کرده است که این امر موجب تعجب شهروندان اردکان وحتی هواداران وی نیز شده است.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


همراه شو عزیز

پنج شنبه 86 اسفند 23 ساعت 1:0 عصر
سلام... یک بار دیگر موعد انتخابات رسید. برای هشتمین بار ملت برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی پای صندوق­های رأی می­روند. «مجلس شورای اسلامی از نمایندگان ملت که به طور مستقیم و با رأی ملت انتخاب می­شوند تشکیل می­گردد که یکی از مهمترین ارکان حکومت بشمار میرود.»امروزه بیش از هر روز دیگری ایران سربلند ما به رای من و تو نیاز دارد.همه باهم گذشته از هر مسلئه و بدور از هرقهری با انتخابات باید حماسه ی دیگری شکل دهیم برای فردای بهترمان...چرا که شرایط و اوضاع حاکم بر حال مردم و خویش را یکایک ما درک میکنیم و باید همراه شویم برای رهایی از مشکلاتِ بحرانی حاکم بر جامعه ی خویش. یاد سخن دوستی افتادم که در وبلاگ خود گفته: اگر از شرایطی که در سه سال گذشته دولت نهم آقای احمدی نژاد و مجلس هفتم به ریاست آقای عادل راضی هستید ، منطقی است که به فهرست اصولگرایان و حامیان دولت رای دهید و اگر راضی نیستیم ، به حرمت هشت سال تلاش آقای خاتمی و دولت اصلاحات و آقای کروبی و مجلس ششم رای میدهیم. به حرمت آزادی و خون شهدا و ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی به خواست صدها کاندیدای رد صلاحیت شده در همین انتخابات به خواست صدها کاندیدای رد صلاحیت شده و دوباره تایید شده به خواست بسیاری از فرهیختگان ،هنرمندان ،متخصصان ، دلسوزان ، خدمتگزاران و دانشجویان و اساتید و کارگران و معلمان و روحانیون و فعالین بخش خصوصی و موسسات غیر دولتی به اصلاح طلبان ایران رای میدهیم.

و جز خدا حامی و فریادرسی نیست

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


آمار دروغ های بوش

پنج شنبه 86 اسفند 23 ساعت 12:0 عصر
سنا از کمیته اطلاعات سنای آمریکا پس از چهار سال تحقیق به زودی گزارش مفصلی را منتشر می کند که در آن از ادعاهای دولت بوش برای آغاز جنگ در عراق انتقاد شده است     سنای امریکا در این گزارش ، ادعای بوش را برای حمله به عراق غیر واقعی دانسته است.

روزنامه لس آنجلس تایمز با بررسی این گزارش که به زودی ارائه می شود ، تاکید کرده است در این گزارش به سیاست های بوش درباره عراق انتقاد شده است .

 به نوشته این روزنامه ، در این گزارش اسنادی وجود دارد که نشان می دهد کاخ سفید با وجود داشتن اطلاعات کامل از وضع نظامی عراق برای حمله به این کشور به دروغ پرونده سازی کرده است .

 روزنامه لس آنجلس تایمز ادامه داد، در این سند که با تاخیرهای بسیار منتشر می شود نادرست بودن ده ها مورد از اظهارات پیش از جنگ بوش و دیگر مقامات دولتی امریکا درباره زرادخانه سلاح های کشتار جمعی عراق و تلاش این کشور برای دستیابی به تسلیحات هسته ای به اثبات می رسد.

 

یکی از مقامات رسمی کنگره که از این گزارش خبر دارد به لس آنجلس تایمز گفته است از اسناد این گزارش هیچ کس خوشحال نخواهد شد.  


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<      1   2   3   4   5   >>   >