سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

اوج گیری تخریب‌ها در حوزه انتخابیه اردکان

پنج شنبه 86 اسفند 23 ساعت 2:0 عصر

رقبای انتخاباتی مهندس محمدرضا تابش همزمان با نزدیک شدن به ساعات پایانی تبلیغات انتخاباتی شایعه سازی و تخریب علیه وی را به اوج خود رسانده اند.

طبق گزارش های رسیده از اردکان، تخریب ها علیه تابش تا آنجا پیش رفته که پخش شایعه جعلی بودن حمایت "سید محمد خاتمی" از وی باعث شده تا ستاد تبلیغاتی او نسبت به چاپ اصل دست خط رییس جمهور سابق کشور و توزیع آن میان مردم اقدام کند!!.

همچنین یکی از رقبای انتخاباتی تابش ضمن نامگذاری فیلم تبلبغاتی خود دقیقا به نام فیلمی که تحت عنوان "وعده دیدار" ، 4 روز پیش از سوی جمعی از هنرمندان اردکان تهیه و تکثیر شده بود سعی دربازی با افکار عمومی دارد.
جالب آنکه وی در این فیلم بارها از "خدمات خود به شهروندان و شهرستان اردکان" در سالهای اخیر سخن می گوید در حالیکه وی در طول سالهای گذشته شغلی کاملا غیر مرتبط با اردکان و اردکانی ها در تهران داشته است.
اکثر مردم ، خصوصا جوانان در پی یافتن پاسخ به این پرسشند که خدمات گسترده ای که وی به آنها ارایه کرده چه بوده است؟!.

در اقدامی تعجب برانگیز کاندیدای رقیب تابش دعوت از وزیر راه وترابری به اردکان و هماهنگی های صورت گرفته با وی جهت صدور دستوراصلاح محورهای مواصلاتی اردکان را که توسط نماینده مردم در ماههای گذشته انجام شده را در کمال ناباوری به خود نسبت داده است. 
چنگ روانی رقبای تابش بر علیه او که درشعارهای انتخاباتی آنها بر محور تنوع طلبی مردم وانتخاب نماینده ای به غیر از تابش که سابقه دو دوره نمایندگی طی 8 سال گذشته را در کارنامه خود دارد ساماندهی شده بود ، نتیجه معکوس داده و مردم این روزها در اردکان بر لزوم رای دادن به تابش برای سومین بار متوالی به جهت اتمام کارهای نیمه تمام راه اندازی شده از سوی او خصوصا در بخش صنعت اردکان تاکید دارند.
این گزارش می افزاید یکی از کاندیداهای انتخاباتی اردکان که همواره از عدم تعلق فکری خود به هیچ یک از گروههای سیاسی کشور سخن می گوید،روز گذشته میتینگ انتخاباتی خود را با دعوت از یکی چهره های سرشناس اصولگرایان پایتخت و سخنرانی او به نفع خودش برگزار کرده است که این امر موجب تعجب شهروندان اردکان وحتی هواداران وی نیز شده است.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]