سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

آذربایجان شرقی

بناب: رسولی صدیقی

سراب: مجید نصیرپور سردهانی

هشترود: محبوب حضرتی

میانه: سیدحسین هاشمی

مرند: سیروس سازدار

تبریز: دکتر مسعود پزشکیان

آذربایجان غربی

میاندوآب: دکتر محسن رائی

خوی: سیدابوالحسن موسوی

اردبیل

اردبیل: ولی آذروش، مالک رضایی

کرمی: نصیری

پارس‌آباد و بیله‌سوار: عباس‌ جهانگیرزاده

اصفهان

اردستان: دکتر احمد رمضانی

خمینی‌شهر: آقای اللهیاری

نائین: سید طباطبائی

نجف‌آباد: مجتبی طاهری

لنجان: آقای بزرگی

اصفهان: علی کردآبادی، مجتبی هاشمی

فریدن: شجاعی

ایلام

شیروان چرداول ایوان مهران: دکتر داریوش قنبری

بوشهر

بوشهر و دیلم و کناره: حسن قائدزاده

دشتستان: جهانشیر کدخداپور

دشتی: سیدمحمدمهدی پورفاطمی

دیر و کنگان: علی کرمی

تهران

چهارمحال و بختیاری

شهرکرد: نصرالله ترابی

لردکان: آقای علیپور

خراسان شمالی

بجنورد: شهریاری، مرتضی صادقی

خراسان رضوی

نیشابور: غلامحسین مظفری، خانم مطهره سخاوتی

قوچان: هادی شوشتری

کاشمر: محمدعلی خباز

مشهد: آقای آفریده، آقای امینی، آقای موهبتی

درگز: محمد دلاور

فریمان: آقای مهندس شریفی

خراسان جنوبی

خوزستان

رامهرمز: آقای بهمنی

ماهشهر: جلال درویش

شادکان: دکتر عیسی مقدمی‌زاده

آبادان: عبدالله کعبی

زنجان

زنجان و طارم: آقای دکتر سعداله نصیری، جمشید انصاری

سمنان

سمنان: کواکبیان

سیستان و بلوچستان

زاهدان: پیمان فروزش

فارس

آباده: علیرضا فرود

لامرد و مهر: سیدحبیب حسینی، لامرد

فسا: یحیی تهمتن

فیروزآباد: ابوذر کرمپور حقیقی

قم

قزوین

قزوین - آبیک: قدرت‌الله علیخانی

تاکستان: امیر طاهرخانی

کردستان

کرمان

کرمان وراور: محمدعلی کریمی، دکتر محمود جواد فدایی

رفسنجان: شیخ حسین هاشمیان

شهر بابک: جعفر رضازاده

بافت: محمدتقی بختیاری

سیرجان: حسین دعاگویی

بم: دکتر اصغر مکارم

جیرفت: آقای اسلام‌پناه

کهنوج: مختار وزیری

زرند: دکتر حسین امیری خانمکانی

کرمانشاه

کرمانشاه: هدایت‌الله فرهادی، دکتر جهانبخش امینی، جهانگیر کرمی

اسلام‌آباد: شهریار منصوری

کنگاور: حجت‌الله رستگار

کهگیلویه و بویراحمد

گچساران: غلامرضا تاگردون

بهمئی: لطیف رستاد

گلستان

گرگان: سیدسبحان حسینی، عبدالله میراکبری

علی‌آباد کتول: عین‌الله علاء

رامیان و آزادشر: غلامعلی کوهساری

گیلان

لرستان

خرم‌آباد: محمد بهاروند، نورمحمد فردی بیراموند

درود و ازنا: آقای غلامرضا عبدالوند

بروجرد: حسین ستاری

کوهدشت: آقای علی‌محمد سوری لکی

مازندران

ساری: علی اسدی، علی‌اصغر یوسف‌زاده

نوشهر - چالوس: آقای دکتر محسنی

قائم‌شهر: آقای بزرگ‌نیا، آقای ولی‌الله رعیت

بابل: محسن نریمان

مرکزی

خمین: آقای مقیمی

هرمزگان

میناب: دکتر علی‌ معلمی‌پور

بندرلنگه: آقای عبداله حسینی

بندرعباس - قشم و حاجی‌آباد: سیدمصطفی ذوالقدر

همدان

ملایر: عباس آریازند

اسدآباد: آقای خزایی

نهاوند: دکتر مهدی سنایی

بهار و کبودرآهنگ: علی یعقوبی

همدان: محمود نیلی، غلامحسین مجذوبی

یزد

اردکان: محمدرضا تابش

یزد: علی‌اکبر اولیاء

شهرستان‌های تهران

دماوند: محسن صفری

ساوجبلاغ: سیدعلی حسینی

اقلیت‌های دینی


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


فتوای جدید یک متفکر اسلامی به نام جمال البنا از کشور مصر در خصوص حلال بودن بوسه بین دختران و پسران جوان" در اماکن عمومی بحث و جدال گسترده ای را در بین مجامع علمی و دینی مصر ایجاد کرده است.

به گزارش العربیه؛ "البنا" درباره جواز حلیت بوسه بین دختران و پسران جوان در شبکه ماهواره ای الساعه با بیان این دلیل فتوا داد که، (بوسه بین دختران و پسرانی که با یکدیگر ازدواج نکرده اند) از سستی بشر است. در اسلام این مسئله ضمن "اشتباهات" وارد شده است. این اشتباهات، گناهان کوچکی هستند که با کارهای نیک از بین می روند.

وی همچنین به با اشاره به فتوای خود به العربیه گفت: به ما واجب است که نسبت به واقعیتی امکان تجاهل به ان در این عصر فعلی نیست شناخت پیدا کنیم. در واقعیت این عصر کنونی، بسیاری از دختران پسران جوان توانایی ازدواج را ندارند. این درحالی است که آنان در شرایطی هستند که بسیاری از عوامل خارجی که باعث تحریک غریزه جنسی می شود بر ایشان سایه گسترانده است. غریزه جنسی ای که خداوند در انسان بنا نهاده است.

وی مدعی شد: ما نباید این مشکل را دست کم بگیریم و کوچک بدانیم. فلا یکلف الله نفسا إلا وسعها، و این فتوا به معنای دعوت به فساد نیست. البنا همچنین بالا رفتن سن ازدواج، زیاد شدن مشکلات آن و بیکاری را از مسائلی عنوان کرد که باعث این گناهان کوچک مثل بوسه زدن است، می شود.

برخی از علمای الازهر البنا را متهم به انتشار فحشا از طریق این فتوا کرده و خواستار برگشت وی از این نظر شده اند. جمال قطب که یکی از بزرگان دانشگاه الازهر و رئیس سابق بخش فتوای این دانشگاه بوده است به شدت به البنا اعتراض کرده و گفت: این گفتار سبب نشر فحشا و مسائلی کنترل ناپذیری خواهد شد.

گفتنی است صدور فتاوی جنجال برانگیز از سوی مرکز الازهر که عمدتا با قصد سازگاری بین دین و دنیای جدید صورت می گیرد، اخیرا افزایش خاصی پیدا کرده است، بطور مثال اخیرا دکتر عزت عطیه استاد و رئیس بخش حدیث در دانشگاه الازهر گفته بود که برای جلوگیری از خلوت یک زن و یک مرد نامحرم در محل کار، "زن می تواند به همکار مرد خود شیر بدهد تا آنها باهم محرم شوند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


چاقو کشی انتخاباتی

یکشنبه 86 اسفند 19 ساعت 12:0 صبح
دادن وعده و وعید های آنچنانی، و بالا بردن سطح انتظارات توسط نمایندگان مجلس در شهرستانها در زمان تبلیغات دوره های گذشته باعث بروز مشکلاتی برای آنها هنگام تبلیغات برای دوره جدید میشود. به طوری که مجبور به روی آوردن به اقدامات غیرمنطقی برای لاپوشانی عدم توانائی خود میشوند.

اخبار رسیده از حوزه انتخابیه مراغه در آذربایجان شرقی حاکی است طرفداران یکی از کاندیداها که سابقه نمایندگی مجلس را دارا می باشد در جلسات سخنرانی این کاندیدا اقدام به ضرب و شتم سوال کنندگان در مورد عملکرد گذشته این نماینده می نمایند. تکرار این حادثه دربیش از  2 جلسه باعث تقویت  این ذهنیت شده است که نباید از کاندیداها و نمایندگان دوره های قبل در مورد وعده هایشان پاسخ خواست.

به گزارش خبرنگار آیناینوز، در یکی از این جلسات مسئول تیم فوتبال "ورجوی" و مسئول باشگاه "معبد مهر" به عنوان نماینده مردم و جوانان از کاندیدای مورد نظر در مورد وعده 6 سال پیش ایشان  در مورد احداث ورزشگاه بزرگ ورزشی، استان شدن مراغه!! و ... سوال میکند که ایشان درپاسخ گفتند این جلسه سخنرانی است و نه پرسش و پاسخ و هر کسی سوال دارد میتواند جلسه را ترک نماید. پس ازاین پاسخ، اشخاص سوال کننده به صورت مسالمت آمیز اقدام به ترک جلسه کردند اما نمی دانستند که در خارج جلسه حادثه شومی در انتظار آنها می باشد.

بلافاصله پس از هدایت سوال کنندگان به خارج از جلسه توسط کاندیدای مورد نظر، طرفداران ایشان در خارج از جلسه ضمن ایجاد درگیری فیزیکی اقدام به ضرب و جرح سوال کنندگان به ضرب چاقو نموده اند. در این زمینه پرونده ای هم در کلانتری محل تشکیل و مراتب در دست پیگیری می باشد . تداوم و تکرار این حادثه که تاکنون در بیش از 3 جلسه سخنرانی به همین شکل اتفاق افتاده است عدم برنامه ریزی قبلی و بهانه قرار دادن اشتباه و تندروری هواداران دوآتشه را از ذهن دور میکند.

به نظر می رسد تا زمانی که فرهنگ تحزب در جامعه نهادینه نشده و همچنان به غیر از شهرهای بزرگ در سایر حوزه های انتخابیه رای دادن نه به لیست ها و برنامه ها بلکه تنها به بزرگی و زیبائی وعده ها و وعید ها و یا ملاحظات فامیلی و  قبیله ای انجام میشود،  همچنان شاهد ناهنجاریهای اینچنینی خواهیم بود.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


پیروزی 50 درصدی اصلاح طلبان

شنبه 86 اسفند 18 ساعت 11:0 عصر
یک عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه اصلاح طلبان از شانس خوبی برای پیروزی در انتخابات 24 اسفند برخوردارند پیش بینی کرد جبهه اصلاحات بیش از 50 درصد آرا را به خود اختصاص خواهد داد.
محمد هاشمی عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی های انجام شده اگر شانس جبهه اصلاحات در انتخابات آتی بهتر از اصولگرایان نباشد، بدتر هم نیست.
وی با اشاره به موضوع تعیین صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس هشتم، افزود: در تهران برای اصلاح طلبان شرایط رقابتی برابر نیست اما با این حال می توان گفت که شانس اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم در تهران بیشتر از شهرستانهاست.
هاشمی ضمن اظهار بی اطلاعی از وضعیت لیست های اصلاح طلبان در شهرستانها، ادامه داد: اگر شرایط اصلاح طلبان در شهرستانها هم مشابه تهران باشد می توان گفت، اصلاح طلبان از وضعیت نسبتا خوبی در انتخابات برخوردارند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با اشاره به عملکرد اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم، تصریح کرد: اصولگرایان نیز خیلی منسجم وارد انتخابات نشدند در حالیکه توقع ما این بود که آنان منسجم تر وارد صحنه شوند و اکنون اصولگرایان نیز با چند لیست وارد عرصه انتخابات مجلس هشتم شده اند.
این عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: درهر حال نتیجه انتخابات آتی منوط به میزان مشارکت مردم و شرایط برگزاری انتخابات است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


اقتدارگریان در ارزویش بمانند

شنبه 86 اسفند 18 ساعت 10:0 عصر
بیانیه تحلیلی جبهه‌مشارکت‌ایران‌اسلامی::حذف اکثریت قاطع نامزدهای باتجربه، کارآمد، مؤمن و شجاع از جبهه اصلاحات، نشانه عزم حاکمیت یکدست برای حفظ قدرت به هر بها حتی به قیمت عبور از میراث گرانبهای امام راحل (قده) و خونبهای شهیدان و جانبازان و امید حق‌طلبان و آزادیخواهان است.
هرگز قرار نبود این نظام که جمهوریت و اسلامیت دو وجه جدا نشدنی آن است، با قرائتی اقتدارگرا و متحجرانه از دین مضمون مردمی و آزاد خود را از دست بدهد
قرار نبود در نظام جمهوری اسلامی برای ورود به خانه ملت در شجاعت و حق‌گویی را ببندند و راه تزویر و ریا را بگشایند، قرار نبود در نظام جمهوری اسلامی ‌ به عوض اینکه مردم رئوس حکومت را تعیین کنند حکومت نمایندگان مردم را تعیین کند
قرار نبود در نظام جمهوری اسلامی عدالت به پوستینی وارونه‌ و آزادی به عطیه‌ای حکومتی آن هم در محدوده‌ای تنگ و جناحی تبدیل شود
قرار نبود در جمهوری اسلامی، یخبندان سیاسی، زوال سرمایه اجتماعی، بی‌رونقی اقتصادی و بحران‌های اخلاقی به جای آن همه آرمان‌ها و دستاوردهای بزرگ دوران انقلاب و پس از آن بنشیند
در کشور از یک سو تفکری است که به رأی مردم ، به آگاهی مردم و به حق مردم برای تعیین سرنوشت اعتماد واهتمامی ندارد، در سوی دیگر تفکری است که میزان همه امور را رأی مردم می‌داند و مشروعیت حکومت را (حتی اگر صالح‌ترین انسان‌ها در رأس آن باشند) جز با اعمال رأی مردم محقق نمی‌داند
تفکری خود را قیم و شبان مردم می‌داند و برای مردمی که آن‌ها را به اندازه کافی بالغ نمی‌داند حداکثر حقی که قائل است تشخیص « اصلح » از میان «صالحانی» است که مدعیان اصولگرایی قبلاً آنان را برگزیده‌اند در حالی که تفکری نه تنها مردم را به حد کافی دارای شعور و آگاهی برای تشخیص افسد از اصلح، صالح از فاسد و فاسد از افسد می‌داند، بلکه انتخاب حاکمان را حق آنان می خواند
تفکر اول بیم آن دارد که اگر مردم در انتخابات آزاد باشند اول کسانی که باید عرصه قدرت را ترک کنند خود آن‌ها هستند، اما در سوی دیگر تفکری است که بیم ?ن دارد که اگر به مردم آزادی در انتخابات داده نشود نه تنها جمهوریت، بلکه اسلامیت و در حقیقت اساس جمهوری اسلامی به خطر خواهد افتاد
جبهه مشارکت حل مشکلات عدیده و طاقت‌فرسای جامعه امروز ایران را همانطور که در قانون اساسی تصریح شده است جز با مشارکت همه مردم ایران اعم از زن و مرد، پیر و جوان، ترک و بلوچ و لر و کرد و عرب و ترکمن، گرایش‌های متنوع سیاسی و اجتماعی، مذاهب و اقلیت‌های دینی،‌ هم‌اندیشان و دگراندیشان، حوزویان و دانشگاهیان، در چارچوب میثاق ملی مشترک که قانون اساسی است امکان پذیر نمی‌داند و تنها راه مشارکت واقعی را برگزاری انتخابات آزاد و سالم و انتخاب نمایندگان شجاع و آزاده می داند
ما افتخار می کنیم که به نام دین از آزادی و عدالت، از دموکراسی و حقوق بشر و از صلح و گفت و گو سخن گفتیم و با اندیشه اصلاحات، راه گشوده شده در انقلاب را برای اعتلای نام اسلام و ایران پیش بردیم
ما تحصن نمایندگان مجلس ششم را برگ زرینی در تاریخ سیاسی کشور می‌دانیم که از سر احساس مسؤولیت و شجاعت در برابر انحراف آشکاری که برای بی‌اثر کردن رأی ملت در شرف وقوع بود ایستادند و با صدای بلندی که در تاریخ شنیده می شود گفتند که مردمان نباید جمهوری اسلامی را به اعتبار رویه و اندیشه‌ای بشناسند که رأی مردم را زینتی برای تأیید خود و انتخابات را نمایشی از پیش تدارک شده می‌داند
کسانی در انتخابات مجلس هشتم کسانی به اتهام عدم التزام به اسلام و جمهوری اسلامی و قانون اساسی رد صلاحیت شده‌اند که سابقه آنان در مبارزه با نظام شاه و در دفاع از جمهوری اسلامی و قانون اساسی از مجموع سوابق رد کنندگانشان در شورای نگهبان و در نهادهای اجرایی بیشتر است
امروز کسانی رد صلاحیت شده‌اند که سلامت نفس و وارستگی و ثبات قدم آن‌ها از بسیاری از آنان که به مصلحت روز و منفعت قدرت سر از انقلابی‌گری و رادیکالیسم در آورده‌اند به مراتب بیشتر است . اکنون کسانی ردصلاحیت شده‌اند که حتی در پشت درهای بسته شورای نگهبان جز به صداقت و صراحت سخن نگفته‌اند و نخواسته‌اند از ایمان و اعتقادخود به امام و انقلاب و مردم و اصلاحات برگردند
کسانی رد صلاحیت شده‌اند که اگر در میدان رقابت‌های انتخاباتی حضور می‌یافتند به احتمال بسیار زیاد رأی اکثریت مردم را جلب می‌کردند و در درون خانه ملت صدای رسای مظلومیت و محرومیت مردم را انعکاس می‌دادند. کسانی رد صلاحیت شدند که چشم و گوش بسته مطیع هر فرمانی نبودند و «صلاح مملکت خویش را به خسروان» نمی‌سپردند
روح حاکم بر شورای نگهبان به نمایندگی از حاکمیت یکپارچه نمی خواهداجازه دهد تا کسانی وارد دایره قدرت شوند که توان فکری، شجاعت روحی و سلامت نفس در ایستادگی مقابل هرگونه تبعیض و خودکامگی و مقاومت در برابر برنامه‌های بر باد دهنده ایران را داشته باشند
علی‌رغم اینکه ما در این انتخابات با یک « فاجعه » روبرو هستیم و آن را در کمترین نسبت با مبانی جمهوری اسلامی می‌دانیم، اما عرصه سیاسی را رها نکرده‌ایم و همچون همه «ایران دوستان» و مؤمنان به انقلاب اسلامی می‌دانیم که نباید تکمیل کننده سناریوی اقتدارگرایانی شویم که اینک اصل انتخابات را در کشور هدف گرفته‌اند
ما در این انتخابات اساس را بر آن گذاشته‌ایم که در کنار خاتمی که نماد اندیشه و گفتمان و مشی اصلاحات است، با «ائتلاف حداکثری میان نیروهای اصلاح‌طلب» به حداقل‌های ممکن در سیاست اکتفا کنیم
ما می دانیم که رقیبان اقتدارگرای ما کمر به اجرای پروژه «متفرق کردن اصلاح‌طلبان و حذف درصد عظیمی از آن‌ها از انتخابات و سپس برخورد مرحله به مرحله با آنان» بسته اند. ما می بینیم که مجلس هشتم با اکثریتی از پیش معین طراحی شده است، در عین حال نمی‌خواهیم میدان را به رقیب اقتدارگرا واگذاریم تا با تشکیل مجلسی یکدست و یک‌صدا مراحل بعدی برنامه خود را به مرحله اجرا بگذارد
ما با تمام توان خود برای اینکه نگذاریم اقتدارگرایان به همه آرزوهای غیردموکراتیک خود برسند، از نامزد‌های معرفی شده توسط ائتلاف اصلاح طلبان (یاران خاتمی)حمایت می کنیم و از مردم عزیز، نجیب و شریف ایران می خواهیم تا در حوزه‌هایی که این ائتلاف کاندیدامعرفی کرده است حضوری پرشور داشته باشند و با حمایت از کاندیداهای اصلاح‌طلب آن حوزه و اعمال نظارت بر صندوق‌های رأی، وفاداری خود را به آرمان‌های امام و انقلاب و پیشبرد روند دموکراسی در ایران ابراز دارند
ما از مردم عزیز ایران می خواهیم هوشیارانه مراقب حرکات اختلاف افکنی باشند که از سوی اقتدارگرایان و گاه حتی به نام اصلاح‌طلبی انجام شده است و می‌شود . نام‌های غلط انداز، شعارهای انحرافی و چهره‌های با نقاب سبب نشوند تا کسانی با هجوم به اندیشه و گفتمان خاتمی و آرمان‌های روشن اصلاحات به مخالفان اصلاحات کمک کنند و در این شرایط دشوار سیاسی راه را به سوی حاکمیت یکپارچه تر اقتدارگرایان بگشایند

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


تورا فرا می‌خوانم، صدایت می‌زنم!

شنبه 86 اسفند 18 ساعت 3:24 عصر
کن، من ازدوردست‌ها ، یا نه ازهمین نزدیکی ، ازقلبم تو را فرامی‌خوانم ، می خواهم، نه، می خواهیم ترانه های کهن سرزمین دیرپایمان را، سرزمین همیشه سبزمان، سرزمین مادری مان رابا هم بخوانیم. 

گوش کن، چه صدایی است که ما را می خواند؟

                                    من، تو، او وما

مگرجزاین است که این سرزمین اهورایی با من، تو، او وبا ما بهارمی‌شود.

تورا به بهارستان قلبم دعوت می‌کنم.

خسته ای، می دانم. زخم بر تن درگوشه‌ای نشسته‌ای، می‌دانم. اما مگرما بهاررا تجربه نکرده‌ایم؟ مگررنگ سبزش را با هم بردرودیوارشهرمان، دیارمان، سرزمین مادری‌مان نقاشی نکرده‌‌ایم؟ 

زنگارگرفت؟ خاکسترشد؟ چه باک، چه غم! 

می‌زداییم همه زنگارها را. پاک می‌کنیم همه خاکستری‌ها را. می‌توانیم؛ اگردست هایمان را به هم بسپاریم، اگرگرمای دست هایمان را با هم تقسیم کنیم. من از بهارستان ایران، من از دیاردلیران تورا فرا می‌خوانم. 

گوش کن، صدایی می‌آید؛ ازخروش رودها، نجوای برگ درختان ورویش سبز جوانه‌ها.

گوش کن،صدا آشناست، صدا سبزاست، صدا صدای با هم بودن است؛ برای خواستن، برای توانستن. 

ما می توانیم 

گوش کن، بیا باهم باشیم این بهاراست که تورا صدا می زند، ما را وتورا به میهمانی می‌خواند، به میهمانی

امروز، فردا وفرداها 

گوش کن! این صدای سبز سرزمین مادری ماست

               اینجا ایران است

با من، تو، او وبرای ما ایران است


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


دست اندرکاران انتخابات هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آغاز فعالیت‌های تبلیغی، اقدامات عجیب دیگری را به نمایش گذارده‌اند.

به گزارش "نواندیش" از قزوین ، چند ساعت پس از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ستاد اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز، به ایوب رحیمی ، یکی از کاندیداهای اصلاح طلبان در این حوزه اعلام شده است که وی حق حضور در حوزه انتخابیه قزوین را ندارد و باید در حوزه انتخابیه بویین زهراو آوج در رقابت‌ها حضور یابد.

اتخاذ سیاست توام با نوسان و تنش برخی دست‌اندرکاران انتخابات در شرایطی است که به استناد سایت اطلاع‌رسانی وزارت کشور ، ایوب رحیمی کاندیدای حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز به شمار می‌آمد.

ایوب رحیمی در مهلت قانونی تقاضای تغییر حوزه انتخابیه خود به قزوین را ارائه کرده و با توجه به ورود نام وی در جمع نامزدهای حوزه انتخابیه قزوین از سوی سایت وزارت کشور که قاعدتا پس از موافقت هیات اجرایی و نظارت صورت گرفته بود، این انتقال قطعی شده بود. هرچند که با برخورد سیاسی صورت گرفته انتقال وی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

براساس شنیده های "نواندیش" احتمال دارد رحیمی- که با حضور در قزوین بعنوان نامزد دوم اصلاح طلبان در کنار قدرت الله علیخانی قرار گرفته بود - با توجه به عدم فرصت کافی برای حضور در حوزه پیشین از نامزدی انتخابات مجلس انصراف دهد


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


تاید صلاحیت پس از گذشت سه روز از تبلیغات

شنبه 86 اسفند 18 ساعت 12:0 عصر
یک عضو شورای مرکزی حزب همبستگی از تایید صلاحیت مهندس نریمان در حوزه انتخابیه بابل خبر داد.

به گفته مهندس کمالی ، مهندس نریمان سه روز پس از شروع تبلیغات قانونی کاندیداتورها تایید صلاحیت شده است.

  مهندس کمالی افزود: ناگفته ها بسیار و نامهربانی ها ی زیادی صورت گرفت که میبایست همه اینان را به حساب هزینه اصلاحات گذاشت.

این عضو شورای مرکزی همبستگی افزود:ما امیدوار بودیم در روزهای پایانی اعلام اسامی تایید شدگان نام دبیر کل حزب همبستگی جناب آقای مهندس احمدی از حوزه گرگان نیز جزو تاییدشدگان باشد.

  وی اضافه کرد مردم به یاران خاتمی و اصلاح طلبان اقبال بیشتری نشان میدهند باید تلاش کرد و با اجماع بر چهر ههای اصلاح طلب از تفرق آرا جلوگیری کرد .

وی گفت :در بسیاری از حوزه ها حامیان دولت نهم چون اقبال و شانس کمتری را احساس می کنندبعضا با نام مستقل وارد عرصه انتخابات شده اند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


اسامی 30 نامزد ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در تهران

 مجید انصاری

اسحاق جهانگیری

محمد صدر

اسدالله کیان ارثی

نجف قلی حبیبی

محمود دعایی

نرگس کریمی

محمد اشرفی اصفهانی

جواد اطاعت

کامل تقوی نژاد

سهیلا جلودارزاده

محمد جمشیدی گوهری

افشین حبیب زاده

الیاس حضرتی

حسن خلیل آبادی

الهه راستگو

علیرضا رحیمی

عباس علی زالی

ابوالفضل شکوری

حسن عابد جعفری

حبیب عجایبی

بهزاد قره یاضی

محمد قمی

طیبه گلپایگانی

علیرضا محجوب

وحید محمودی

سعید معید فر

فرح ناز مینایی پور

سید افصل موسوی
استان اردبیل
حوزه انتخابیه اردبیل:  ولی الله آذروش
حوزه انتخابیه خلخال : مهرانگیز مروتی
حوزه انتخابیه گرمی:ناصر نصیری
استان ایلام
حوزه انتخابیه ایلام شیروان ایوان : داریوش قنبری
 استان زنجان
حوزه انتخابیه زنجان  و طارم : دکتر نصیری - جمشید انصاری
استان قزوین
حوزه انتخابیه قزوین : قدرت الله علیخانی 
حوزه انتخابیه تاکستان : امیر طاهرخانی 
استان کرمان 
حوزه انتخابیه کرمان و راور : محمدعلی کریمی - دکتر محمود جوادفدایی 
حوزه انتخابیه رفسنجان : شیخ حسین هاشمیان 
حوزه انتخابیه شهر بابک : جعفر رضازاده
حوزه انتخابیه بافت: محمدتقی بختیاری
حوزه انتخابیه سیرجان : حسین دعاگویی
حوزه انتخابیه بم : دکتر اصغر مکارم
حوزه انتخابیه جیرفت : اسلام پناه
حوزه انتخابیه کهنوج : مختار وزیری
حوزه انتخابیه زرند : دکتر حسین امیری خامکانی
استان کهگیلویه و بویراحمد
حوزه انتخابیه گچساران : غلامرضا تاجگردون
استان یزد
حوزه انتخابیه اردکان : محمدرضا تایش

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


چند کاندیدای رد صلاحیت شده که ظاهراً هنوز رد شدن خود را باور نکرده‌اند، همزمان با آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی از روز گذشته ستادهای خود را فعال و حتی بیشتر از تائیدشدگان تبلیغ می‌کنند. 
    این افراد و برخی از طرفداران آن‌ها با برافراشتن پارچه نوشته‌های بزرگی بر سر در ستاد‌های به ظاهر انتخاباتی و نوشتن اسامی خود روی در و دیوار و اتومبیل‌ها و نیز توزیع تراکت، بروشور و کارت ویزیت وانمود می‌کنند، هیچ اتفاقی نیفتاده و در صحنه حضور دارند.

تبلیغات فریبنده این افراد در حالی است که یکی از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه از برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتی از جمله تبلیغات فریبنده خبر داد.
 این گونه تبلیغات قطعا مصداق بارز فریب کاری و تاثیر گذاری منفی در روند عادی انتخابات است و جرم محسوب می‌شود.
این عضو هیئت نظارت افزود: غیر از اسامی منتشر شده روز گذشته که در رسانه‌ها اعلام شد، هیچ شخص دیگری تائید نخواهد شد و اگر کسی که رد شده با هر هدفی تبلیغ انجام دهد، مجرم تلقی شده و بر اساس قوانین جاری کشور و قوانین تخلفات انتخاباتی با وی برخورد خواهد شد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<   <<   11   12   13   14   15   >>   >