سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

بلوتوث بازی در مترو ممنوع می شود

پنج شنبه 86 اسفند 16 ساعت 11:0 صبح
شنیده شده است به زودی شرکت مترو با کار گذاشتن دستگاههای مخصوص امواج بلوتوث را در واگن های مترو کور خواهد کرد. دلیل این مسئله حجم عظیم مبادله بولوتوث های مستهجن و غیراخلاقی که هر روز در واگن های متروی تهران انجام می شود. عنوان می شود این مبادله به صورت یک ناهنجاری اجتماعی درآمده است . از زمان دقیق نصب این دستگاههای مخصوص اطلاعی در دست نیست ولی احتمالا از تعطیلات نوروزی این دستگاهها فعال خواهند شد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


عضو مجمع روحانیون مبارز گفت:«متاسفانه باید بگوییم با ادامه سیاست‌های اصولگرایان دیگر لازم نیست که به افغانستان برویم زیرا کشور خودمان در حال تبدیل شدن به افغانستان است».

حجت‌الاسلام اسدا... کیان ارثی، عضو مجمع روحانیون مبارز  گفت: «الویت اصلاح‌طلبان در مجلس هشتم این است که جایگاه واقعی مجلس را به آن برگردانیم و بتوانیم از استعدادهای کشور به طور مطلوب استفاده کنیم».

وی افزود:‌«با این همه امکانات و منابعی که کشور ما دارد، نباید مردم ما یک زندگی کسل کننده داشته باشند و ما امیدواریم اگر وارد مجلس شدیم، بتوانیم به صورت مطلوب از این منابع بهره‌برداری کنیم تا مردم یک زندگی آرام و آسوده داشته باشند».

کیان ارثی اظهار داشت: «اگر سیاست‌های دولت و مجلس اصولگرا همچنان در کشور ادامه یابد، وضعیت کشور ما همچون مثلی می‌شود که ما قبلا برای افغانستان ترسیم می کردیم به عنوان یک کشور عقب افتاده و متاسفانه باید بگوییم با ادامه این سیاست‌ها دیگر لازم نیست که به افغانستان برویم زیرا کشور خودمان در حال تبدیل شدن به افغانستان است».

وی در مقایسه عملکرد مجلس ششم و هفتم گفت: «در مقایسه عملکرد این دو مجلس به نظر اکثر کارشناسان، مجلس هفتم بسیار ضعیف‌تر از مجلس ششم بود. مجلس ششم ظرفیت‌های فراوانی داشت اما بنا به دلایلی نتوانست از ظرفیت‌هایش استفاده کند».

عضو مجمع روحانیون مبارز با اشاره به صیانت از آرای داوطلبان گفت:«برای صیانت و حفاظت از آراء باید به خداوند متوسل بشویم زیرا با این مسئولان اجرایی و نظارت و نیروهای غیبی، فقط خداوند می‌تواند امید ما باشد».

وی درباره ترکیب احتمالی مجلس هشتم اظهار داشت: «ما پیش‌بینی می‌کنیم همانطور که روند انتخابات از ابتدا مهندسی شده است ترکیب آن هم به صورت مهندسی شده، چیده شده است و اگر اصلاح‌طلبان خیلی هنر کنند تنها می‌توانند یک اقلیت در مجلس هشتم تشکیل بدهند».


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


4هزار گل‌سرخ، جریمه شوهر خسیس

پنج شنبه 86 اسفند 16 ساعت 7:0 صبح
یک دادگاه خانواده در ایران به شوهری دستور داده مهریه زنش را که 124 هزار شاخه گل سرخ است، تهیه کند و به او بپردازد. این زن به دادگاه گفته که به خاطر "خساست زیاد" همسرش تصمیم گرفته او را تنبیه کند و مهریه اش را به اجرا بگذارد. 
این زن، به نام هنگامه به دادگاه گفت که همسرش به اندازه ای خسیس است که حتی حاضر نیست پول یک فنجان قهوه را پرداخت کند.
دادگاه با صدور قرار تامین، حکم به توقیف یکی از املاک شوهر هنگامه به ارزش 60 میلیون تومان داده و این ملک تا زمانی که او 124 هزار شاخه گل سرخ را فراهم نکند در توقیف باقی می ماند.
بنا به قوانین ایران زن می تواند مهریه خود را در هر زمان از زندگی مشترک با همسرش یا هنگام طلاق به اجرا بگذارد و خواستار پرداخت آن شود.
مهریه، دارایی زن محسوب می شود و او مختار است به هر گونه که می خواهد آن را مصرف کند. تعیین مهریه برای معتبر بودن هر عقدنامه ای لازم است.

"دوستان میلیاردر"
بنا به گزارش روزنامه اعتماد، هنگامه بعد از 10 سال زندگی مشترک با همسرش شاهین خواستار پرداخت مهریه کامل خود (124 هزار شاخه گل سرخ)، شده است.
هنگامه می گوید: "کمی پس از این که ما به عقد یکدیگر درآمدیم من متوجه یک خصوصیت خاص در شاهین شدم. او به شدت مرد خسیسی است و این مسئله برای من که همیشه زندگی راحت و مرفهی داشتم قابل تحمل نبود و برای همین پس از ده سال به این فکر افتادم که او را تنبیه کنم و مهریه ام را به اجرا بگذارم."
او در ادامه گفت: "خساست شاهین به حدی است که وقتی با هم به رستوران یا کافی شاپ می رویم او حتی حاضر نیست پول قهوه ای که می خورم بپردازد و فقط پول خوراکی های خودش را پرداخت می کند. بنابراین شاهین باید 124 هزار شاخه گل سرخ مهریه من را که حق طبیعی من است به من بدهد."
شاهین به دادگاه گفته است که او فقط استطاعت خرید پنج گل سرخ در روز را دارد: "این حرف ها به خاطر رفت و آمد هنگامه با دوستان میلیاردرش است و دوستانش او را تحریک کرده اند تا مهریه اش را به اجرا بگذارد. به هر حال من توان تهیه این مقدار گل را ندارم و فقط قادرم روزی پنج شاخه گل به او بدهم تا به حقش برسد."
اما قاضی دادگاه تقاضای شاهین را رد کرده و تا تهیه کامل مهریه دستور توقیف یکی از املاک او را صادر کرده است.
در ایران معمولا سکه طلا یا ملک به عنوان مهریه زن تعیین می شود و در سال های اخیر شمار زیادی از شوهران به خاطر عدم پرداخت مهریه به همسرشان راهی زندان شده اند.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


سخنرانی خاتمی در جمع محذوفان اصلاح‌طلب

پنج شنبه 86 اسفند 16 ساعت 4:0 صبح
نامزدهای اصلاح طلبی که رد صلاحیت شده اند روز پنجشنبه 16 اسفند در تهران گرد هم می‌آیند.

به گزارش بهارستان ایران نامزدهای محذوف درنشستی که ساعت 9 صبح در مسجد امیرالمومنین واقع در بلوار مرزداران تشکیل می شود شرکت می کنند در این گردهمایی که به دعوت ستاد ائتلاف اصلاح طلبان برگزار می شود سید محمد خاتمی سخنرانی خواهد کرد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


شرکت در انتخابات ، یک وظیفه ملی است

پنج شنبه 86 اسفند 16 ساعت 2:0 صبح

 

شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است و ما با قرار دادن این لوگو در وبلاگمان ، دیگران را برای شرکت در انتخابات ترغیب می کنیم . چرا منتخب شما ، برگزیده نشود ؟ به ما بپیوندید ...
برای پیوستن به این حرکت جمعی وبلاگ نویسان ، کافیست کد زیر هر لوگو را در تگ BODY قالب وبلاگ کپی کنید تا این لوگو در گوشه وبلاگ شما نمایش داده شود.
دریافت کدها در این لینک

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


انتخاب دایی اشتباه بود

پنج شنبه 86 اسفند 16 ساعت 12:18 صبح
رییس اسبق فدراسیون فوتبال ایران، انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی را به دلیل زود هنگام خواندن حضورش در این پست؛ اشتباه خواند و تاکید کرد که نباید مسوولان فوتبال کشور برای سرپوش گذاشتن به ایرادات مدیریتی و اجرایی خود اسطوره‌ها را این‌گونه بسوزانند.
محسن صفایی فراهانی اظهار کرد: پیش از این بارها اعلام کردم که اعتقادم برای فوتبال ملی، حضور یک سرمربی قدرتمند خارجی است. اکنون نیز معتقدم تحت هر شرایطی حضور یک مربی خارجی صاحب نام می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند. قطعا اگر از یک مربی بزرگ استفاده می‌کردیم شرایط فوتبال ملی و حتی باشگاهی ایران تحت تاثیر این انتخاب تغییر می‌کرد.
وی افزود: این یک اعتقاد و ایده‌ی ذاتی است که همیشه و در تمام شرایط مدیریتی‌ام در فوتبال و یا خارج از آن به آن اعتقاد داشته‌ام. در شرایطی که گزینه‌های داخلی برای فوتبال ایران مطرح شد، معتقد بودم که این انتخاب فارغ از هر اسم یا عنوانی می‌تواند روند رو به رشد فوتبال ایران را به تاخیر بیندازد.
صفایی فراهانی با اشاره به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: علی دایی اسطوره و پیشینه‌ی فوتبال ایران است. پس از چهل سال فوتبال توانسته‌ایم یک اسطوره به نام "علی دایی" را به جهانیان معرفی کنیم. نباید در این میان به گونه‌ای رفتار شود که از این اسطوره استفاده نکرده، او را بسوزانیم.
وی گفت: ‌دایی افتخار ایران و آسیاست. او باید در یک شرایط بهتر و مناسب‌تر هدایت تیم ملی ایران را بر عهده می‌گرفت. معتقدم حضور فعلی دایی در راس کادر فنی تیم ملی یک اشتباه است و این اشتباه را نیز مدیرانی مرتکب شده‌اند که به دلیل ضعف‌های خود خواهان سرپوش گذاشتن بر روی آن هستند.
رییس اسبق فدراسیون فوتبال افزود: علی دایی می‌تواند کمک موثری برای فوتبال ایران باشد، معتقدم فدراسیون فوتبال پیش از انتخاب دایی به عنوان سرمربی تیم ملی، باید وی را برای مدتی به یکی از مطرح‌ترین تیم‌های خارجی اعزام می‌کرد تا او در کنار بزرگ‌ترین مربیان فوتبال دنیا تجربیات خود را افزایش می‌داد.
وی افزود: دایی همیشه نشان داده که مستعد و با تجربه عمل می‌کند. او در حال حاضر نیز دارای تجربیات گران‌بهایی در عرصه بازی‌گری و مربی‌گری است. در زمانی که در فدراسیون فوتبال حضور داشتم او را آدمی منضبط و کاردان یافتم. او فوتبالیستی است که زیر بار هر حرفی نمی رود و طبیعی است که این رفتار نیز در جامعه کنونی ما طرفدار چندانی ندارد و قطعا بدخواهان زیادی منتظر کوچک‌ترین لغزش دایی هستند.
صفایی فراهانی گفت: نباید شرایط را به گونه‌ای فراهم می‌کردیم تا لغزش احتمالی دایی در آینده، تیم ملی و او را به حاشیه براند. دایی اسطوره‌ی فوتبال ایران است و شکستن این اسطوره‌ها در هر مقطع زمانی؛ دانسته یا نادانسته طبعات فراوانی برای فوتبال ایران و حتی آسیا به همراه خواهد داشت. خیلی‌ها از دایی خوششان نمی‌آید و قطعا این روند آسیب پذیری شرایط آینده فوتبال ملی و شخص علی دایی را بیشتر خواهد کرد.
صفایی فراهانی اظهار کرد: به هر حال آنچه که نباید اتفاق می‌آفتاد، رخ داده است. در حال حاضر باید تنها با سرمربی جدید تیم ملی همکاری کنیم تا در آینده تاسف‌ نخوریم. سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال باید تمام تلاش خود را برای کمک و موفقیت به علی دایی و تیم ملی انجام دهند.
وی با رد هر گونه تاثیرگذاری در انتخاب "دایی" یا هر گزینه‌ی دیگری برای سرمربی‌گری تیم ملی گفت: شخصا پس از پایان فعالیت کمیته‌ی انتقالی هیچ تماسی با مسوولان فدراسیون فوتبال نداشته‌ام و آنها نیز کمتر به سراغ من آمدند و حتی در جریان تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های آنان نیز نبوده‌ام.
صفایی فراهانی در پایان به علی دایی توصیه کرد که در هدایت تیم ملی از بهترین و نام‌آورترین مربیان خارجی استفاده کند.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


اینجا ایستگاه آخر فقر است!

پنج شنبه 86 اسفند 16 ساعت 12:16 صبح
«میمه اصفهان، خیابان دکتر شریعتی، کوچه ... ، پلاک ...!»
اینجا، ایستگاه آخر فقر است؛ کوچکترین مکث من و تو، مساوی مرگ دیگری است؛ از پنجره کوپه قطاری که سواری و می‌گذری، خوب نگاه کن؛ می‌توانی آنهایی را که برای چشمان تو دست تکان می‌دهند تا از ایستگاه آخر برشان داری را به آنی شماره کنی! نکند اگر عبور کردیم و ماندند؛ آنجا، زیر آن سقف سیمانی ظاهرا آرام اما بی‌قرار و مضطرب، اتفاق هولناکی رخ دهد در وحشتی که فقر به راه انداخته؛ و من دلم ناگهان می‌ریزد ...!
یک حادثه، یک بیماری، یک بیکاری، یک تنگدستی، یک شرمندگی، یک ...، اتفاقی ساده نیستند که خیلی ساده از کنار آن بگذریم، هرچند که خیلی ساده می‌توانند دامن من، تو او یا هر کس دیگری را بگیرند.
و روزگار این صفحه را پیش روی خانواده‌ای باز کرد:
مشکلات زندگی از سه سال پیش آغاز شد؛ بیماری قلبی، مادر را راهی بیمارستان کرد و پس‌انداز خانواده از بین رفت.
هنوز مدتی از ترخیصش از بیمارستان قلب نگذشته بود که به دلیل زمین خوردگی، دوباره راهی بیمارستان و این بار گرفتار دیسک کمر شد و عمل جراحی پرهزینه‌ای را روی دست خانواده گذاشت.

در برو بیاهای پدر به خانه‌ و بیمارستان، تنها محل درآمدشان که مغازه کوچک لب جاده بود، مورد دستبرد دزدان قرار گرفت و همه چیز به یغما رفت. حالا مادر از بیمارستان مرخص و او که زمانی قالیبافی چیره‌دست بود، خانه‌نشین شد.

یک سال بعد، حادثه‌ای دیگر طعم فقر را به گونه‌ای دیگر به خانواده چشاند و پسرشان در سانحه تصادفی که در مسیر دانشگاه رخ داد، آسیب دید و راهی بیمارستان شد و باز هم هزینه درمان بود که مثل عفریت سیاه چشم از این خانواده برنداشت.

دیگر چیزی برای فروش در خانه باقی نمانده بود؛ پدر، چاره‌ای جز استقراض از آشنایان و روی آوردن به وامهای بانکی نداشت.
خانه هم به فروش رفت تا دیون پرداخت نشده ادا شود و دو اتاق کوچک خانه پدری سرپناه این خانواده شد.

هر طور بود، پسر از حادثه تصادف جان سالم به در برد و او که باید به یاری پدر می‌شتافت تا خانواده از مرگ حتمی و گرسنگی و فقر نجات یابد، مجبور به ترک رشته تحصیلی خود در دانشگاه شد و ادامه تحصیل در پیام نور را برگزید، تا صبح تا شب برای درآمد روزی فقط 4 هزار تومان به قدر جان دادن کار کند.»

و پدردرمانده این گونه نوشت:
«خواهرم! شاید دردی بالاتر از شرمندگی پدر در برابر خانواده نباشد. چیزی جز پوست و استخوان از من باقی نمانده و سنم بالا رفته است؛ حاضرم چشمانم و کلیه‌ام را هم ببخشم؛ اما خانواده‌ام را نجات دهم! کابوس آوارگی زن و فرزندم تا نیمه‌های شب پلکهایم را رها نمی‌کند؛ طلبکارها هجوم آورده‌اند؛ ضامن‌های بانکی، خط و نشان می‌کشند و من شرمنده پسرم هستم که شب و روزش را نمی‌فهمد و از چشمان طلبکاران پنهان می‌شود؛ دخترم که اشک چشمهایش را هنگام نماز فراموش نمی‌کنم؛ او که جزو نفرات برتر المپیاد ریاضی در حوزه استانی و قبول‌شدگان المپیاد ریاضی در تهران بود، اما به خاطر دست‌های خالی نتوانستم کتاب‌های درسی مورد نیازش را فراهم کنم؛ او شاگرد اول کلاس درس مقطع تحصیلی خود و نایب قهرمان رشته دومیدانی شده است.
پاهای همسرم که باید هر 15 روز به دکتر معالجش مراجعه می‌کرد، اما ممکن نشد، حالا سیاه شده است. بگویید که چه چیزی به من آرامش می‌دهد، وقتی که شبح مرگ خانواده‌ات را رها نمی‌کند!
خواهرم! خسته‌ام، خسته از این زندگی که خستگی در آن حد و مرزی ندارد. من که یک روز بیکاری را ننگ و عار می‌دانستم و در طول سال، نه به مسافرت راضی می‌شدم و نه تعطیلی، یک سال است که دنبال کار می‌دوم اما دریغ و دریغ...!»
و این دردنامه «علی ...» 48 ساله‌ای است که مثل شیر زخم‌خورده، شرمندگی پدرانه را به دور از چشم فرزندانش، با گریه برایمان توصیف کرد...!

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


رانت‌خوار سیاسی

چهارشنبه 86 اسفند 15 ساعت 7:15 عصر

پدیده ای که امسال برای اولین بار شاهد آن بودیم و بی سابقه بود این مسئله است که به ما اعلام کردند ثبت نام نکنید و این موضوع را براحتی در ملاقات های خصوصی مطرح می کردند، حتی با ایجاد رعب و وحشت ساختگی خیلی از نیروها را ترساندند چون معتقد بودند رد صلاحیت هزینه گزافی برایشان دارد و البته ما هرکاری کردیم نتوانستیم این افراد را راضی کنیم که ثبت نام کنند
در نظرسنجی که صورت گرفته بیش از 90% مردم از وضعیت اقتصادی دوران اصلاحات راضی تر از وضعیت کنونی بوده اند
تا قبل از انتخابات اخیر وقتی می خواستند جمهوری اسلامی را مثال بزنند می گفتند مانند پرنده ای با دو بال(راست و چپ) است اما امروز تشبیه به اتوبوسی می کنند که یک راننده دارد و مردم هم به مثابه سرنشینان آن موظف به سکوتند، چون حواس راننده پرت می شود پس باید خفه شوند و هیچ اعتراضی نکنند
بالا رفتن قیمت نفت باعث نجات دولت احمدی نژاد و اصولگراها شده است و به جرات می توانم بگویم که اگر قیمت نفت 8 دلار بود ما بدبخت شده بودیم
تاج زاده ریس ستاد انتخابات اصلاح طلبان افزود:شورای نگهبان هیچ وقت تا این اندازه در 29 سال گذشته شرمنده عملکرد خود نبوده تا در صدد جبران اشتباهات اینگونه برآید و این اولین باراست که تائید صلاحیت یک خبر خوش شناخته می شود
در کشور ما که سرمایه های بزرگی در حال فراموش شدن هستند که نباید الگوی خاتمی همین الگوی فراموش شدن باشد و در نتیجه می بینیم که امروز پایگاه اجتماعی ما حفظ شده است و سفرهای داخلی و خارجی ایشان تاثیر گذار بوده است
اگر حکومت از برآورده کردن همه یا مقداری از آن خواسته مردم عاجز بماند جامعه به سمت آشوب می‌رود و اینجاست که حکومت دست به ایجاد اختناق و استفاده از زور برای سرکوب مردم می‌زند، حال می تواند استفاده از حزب پادگانی باشد یا ارتش یا بسته کردن فضای سیاسی .کسانی که در برابر ردصلاحیت رقیب سیاسی سکوت می‌کنند مصداق بارز رانت‌خوار سیاسی بوده و از رانت‌خوار اقتصادی خطرناکترند


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


لیست 30نفره اعتمادملی درتهران

چهارشنبه 86 اسفند 15 ساعت 1:30 عصر
مسعود سلطانی فر از نهایی شدن لیست 30 نفره حزب اعتماد ملی در حوزه انتخابیه تهران خبر داد.
سلطانی فر رئیس ستاد اجرایی انتخابات حزب اعتماد ملی در گفتگو یی با اعلام این خبر افراد قرار گرفته در این لیست را به این شرح معرفی کرد :
1- حجت الاسلام منتجب نیا
2- اسحاق جهانگیری
3- فاطمه کروبی
4- مسعود سلطانی فر
5- اسماعیل گرامی مقدم
6- ابوالفضل شکوری
7-جواد اطاعت
8- الیاس حضرتی
9- وحید محمودی
10- ابراهیم اصغرزاده
11- محمد قمی
12- حجت الاسلام اسدالله کیان ارثی
13- حجت الاسلام مجید انصاری
14- اعظم سقطی
15- نجمه گودرزی
16- سید کامل تقوی نژاد
17- محمدرضا راه چمنی
18- حسن عابدی جعفری
19- علیرضا رحیمی
20- رضا طلایی نیک
21- اختر درخشنده
22- مهدی رسول پناه
23- سید محمد صدر
24- عباسعلی زالی
25- نجفقلی حبیبی
26- بهزاد قره یاضی
27- الهه راستگو
28- سلمان صفوی
29- آرش حبیبی
30 - عادل آذر

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


زمان آغاز تبلیغات انتخابات مجلس

چهارشنبه 86 اسفند 15 ساعت 1:29 عصر
ستاد انتخابات کشو با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالیت تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از دقایق اولیه روز پنجشنبه هفته جاری آغاز و تا ساعت ‌8 صبح روز پنجشنبه ‌23 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
متن اطلاعیه شماره ‌11 ستاد انتخابات کشور به این شرح است: به اطلاع عموم مردم شریف و آگاه میهن اسلامی می‌رساند در اجرای ماده ‌56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین ماده ‌40 آئین نامه اجرایی قانون، فعالیت تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از دقایق اولیه روز پنجشنبه مورخ ‌16 /‌12 /‌86 شروع و تا ساعت ‌8 صبح پنجشنبه مورخ ‌23 /‌12 /‌86 یعنی بیست و چهار ساعت قبل از شروع اخذ رای ادامه خواهد داشت.
انتظار می‌رود نامزدهای انتخاباتی در چارچوب قانون انتخابات و با رعایت دستورالعمل تبلیغات انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی فعالیت تبلیغاتی خویش را همواره با در نظر داشتن اخلاق تبلیغات انتخاباتی ارائه فرمایند تا ان‌شاءالله با حضور ملت غیور و فهیم کشور عزیزمان در روز جمعه مورخ ‌24 اسفند در پای صندوق‌های رای شاهد خلق حماسه بزرگ دیگری باشیم.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<   <<   16   17   18   19   20   >>   >