سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
عبدالواحد موسوی لاری گفت: اصلاح طلبان تجربه تلخ انتخابات گذشته را با شرکت چند کاندیدا دارند و به همین دلیل روی کاندیداتوری خاتمی یا موسوی به اجماع می رسند.

حجت الاسلام موسوی لاری  در شیراز با اشاره به مسئله عدم اعلام کاندیداتوری خاتمی اظهار داشت: از روز اول قرار نبود خاتمی تا قبل از دهه فجر حضور یا عدم حضور خود را اعلام کند و این مسائل و صحبتها فقط یک جنگ روانی محسوب شده که از طرف منتقدان عنوان می شود و به طور یقین اعلام حضور یا عدم حضور خاتمی در ایام دهه فجر صورت خواهد گرفت.

وی در مورد میرحسین موسوی نیز بیان کرد: وی یک چهره قابل قبول در جامعه بوده و مردم خاطرات خوبی از او دارند، در عین حال خاتمی اولویت حضور اصلاح طلبان در انتخابات است و حمایتهای مردم نیز چنین نظری را تایید می کند در هر صورت اگر خاتمی حضور یافت موسوی نیز از وی حمایت می کند و اگر میرحسین موسوی اعلام حضور کرد خاتمی او را مورد حمایت قرار می دهد ولی به طور یقین اصلاح طلبان روی یکی از این دو نفر به نتیجه خواهند رسید.

موسوی لاری اظهار داشت: اجماع اصلاح طلبان در انتخابات آتی یک ضرورت است و به طور حتم باید از شکست انتخابات دور نهم درس گرفت و با چندین کاندیدا وارد این عرصه نشد.

وی با اشاره به فضای انتخابات موجود نیز بیان کرد: فضای انتخاباتی در کشور هنوز به شکل مناسبی به وجود نیامده و در عین حال هنوز هم برای ایجاد چنین فضایی دیر نشده زیرا همیشه انتخابات به صورت جدی از دهه فجر شروع می شود در عین حال اصلاح طلبان و اصول گرایان به صورت جدی به انتخابات نگاه می کنند و هر دو گروه تمامی سعی و تلاش خود را برای برنده شدن در این انتخابات انجام خواهند داد.

عضو مجمع روحانیون مبارز با اشاره به وضعیت اصولگرایان گفت: به نظر من در این جبهه وضعیت عادی نیست و اعضای این طیف نیز سعی می کنند طوری رفتار کنند که شرایط موجود به همگی آنها نسبت داده نشود تا بتوانند در آینده از خودشان دفاع کنند و در چنین شرایطی سعی می کنند خودشان را چند پاره نشان دهند. 


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


ونزوئلا سفیر رژیم صهیونیستی را اخراج کرد

چهارشنبه 87 دی 18 ساعت 3:41 عصر
خبرگزاری فرانسه از کاراکاس ، دولت ونزوئلا روز سه شنبه سفیر رژیم صهیونیستی را اخراج کرد.   

وزارت خارجه ونزوئلا طی بیانیه ای اعلام کرد ، در اعتراض به حملات نظامی اسراییل علیه منطقه نوار غزه ، دولت ونزوئلا فرمان اخراج سفیر اسراییل را از کاراکاس صادر کرد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


القاعده کسی را برای ترور بکام ندارد

چهارشنبه 87 دی 18 ساعت 12:55 صبح
روزنامه دیلی استار مدعی شد گروه تروریستی القاعده تاکنون موفق نشده است کسی را بیابد که ماموریت ترور دیوید بکام، هافبک تیم ملی فوتبال انگلیس را برعهده بگیرد.

 بکام که به عنوان بازیکن قرضی به باشگاه آث میلان ایتالیا ملحق شده است، از مدت‌ها قبل هدف گروه القاعده قرار دارد.

تیم میلان از هفته گذشته اردوی میان فصل خود را در دبی بر پا کرده و همزمان، به خاطر حضور بکام در این تیم، تدابیر شدید امنیتی برای مراقبت از او در نظر گرفته شده است.

گفته می‌شد نقش جدیدی که بکام بر روی بدن خود خالکوبی کرده، خشم گروه القاعده را برانگیخته است، این نقش، متنی از انجیل به همراه طرح یک بال است.

نیروهای امنیتی براین باورند که هافبک سابق باشگاه منچستریونایتد نباید نگرانی بابت حمله القاعده داشته باشد چون او در بین مسلمانان و غیر مسلمانان آنقدر محبوب است که کسی داوطلب کشتنش نیست.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


وزیر محترم رفاه و تامین اجتماعی هفته گذشته در جمع روسای بهزیستی جمله‌ای فرموده‌اند که بیان آن از سوی یک وزیر جمهوری اسلامی آنهم در آستانه سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی،‌ مایه تاسف و خجالت است و چه بسا اگر یک روزنامه‌نگار چنین حرفی می‌زد، رسانه آن با اخطار و تعقیب مواجه و خود روزنامه‌نگار توسط مقامات قضایی برای ادای توضیحات احضار می‌شد.

بنابرگزارش خبرگزاری موج، عبدالله مصری فرموده‌اند: "طرح تحول اقتصادی ساختار شکنی در مقابل 30 سال تصمیمات نادرست اقتصادی است".

ظاهرا این روزها ادعاهای واهی و‌ ارایه آمارهای اغراق آمیز به رویه‌ای عادی تبدیل شده است و دیگر کسی نمی‌پرسد چگونه ممکن است که در یک جلسه چندساعته دولت، صدها مصوبه تصویب شود یا چگونه رییس‌جمهور برای تهیه لایحه بودجه 87 صدها ساعت وقت گذاشته‌اند یا 30 هزار ساعت وقت صرف شده برای تهیه طرح تحول اقتصادی چه زمانی و توسط چه کسانی صرف شده است؟!

فرمایش اخیر وزیر رفاه در دفاع از طرح تحول اقتصادی نه تنها حاوی اغراق و گزافه‌گویی‌های متعارف است،‌ بلکه به طور غیرمستقیم حاوی ادعاهای خطرناک و نادرستی است که قطعا وزیر محترم قصد بیان آن را نداشته‌اند و صرفا هیجان و دستپاچگی برای دفاع از لایحه تحول اقتصادی،‌ ایشان را به بیان چنین جمله و مفهوم دروغی وادار کرده است.

چنانچه وزیر محترم رفاه،‌ جمله نقل شده از ایشان توسط خبرگزاری موج را تکذیب نکنند، می‌توان چنین برداشت کرد که از نظر وزیر اقتصاد،‌ اولا تصمیمات اقتصادی 30 سال گذشته (بعد از انقلاب) نادرست بوده است و ثانیا تصمیمات اقتصادی پیش از این 30 سال (قبل از انقلاب) درست بوده است و گرنه وزیر اقتصاد مبدا اتخاذ تصمیمات نادرست را از 30 سال پیش نمی‌گذاشت.

درست است که در دولت‌ها و مجلس‌های مختلف بعد از انقلاب تصمیم‌های اقتصادی بعضا نادرستی هم اتخاذ شده و در مقاطعی هم مسیر اقتصادی کشور نادرست و اشتباه ریل گذاری شده،‌ اما خیلی بی‌انصافی و کج فهمی است که برای دفاع از یک لایحه دولت نهم، همه دست‌آوردهای اقتصادی بعد از انقلاب نادیده گرفته شده و حتی تصمیمات اقتصادی قبل از انقلاب تلویحا درست معرفی شود.

جمهوری اسلامی در 30 سال حیات خود از نظر اقتصادی عملکردی افتخارآمیز در توسعه زیرساخت‌ها، محرومیت‌زدایی،‌خودباوری دانشمندان و فناوران ایرانی، کاهش فاصله طبقاتی، گسترش مردمسالاری و ... داشته و دست‌آوردهای آن هرگز با رژیم فاسد، خودباخته ودست‌نشانده پهلوی قابل مقایسه نیست.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان با جمعی از مردم استان های خراسان رضوی،شمالی و جنوبی دیدار و گفتگو کرد اما بازهم در واکنش به درخواست مهمانان برای حضور در انتخابات جواب مثبت نداد.
 خاتمی در این دیدار که در نمازخانه دفتر سید حسن خمینی در جماران برگزار شد ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) برای اصلاح دوران خودش بود بیان داشت:ما هم افتخار می کنیم که راه همان امام را ادامه می دهیم.
رئیس بنیاد باران در عین حال تاکید کرد: اصولگرای واقعی ما هستیم چون اصولگرایی فقط به شعار و حرف نیست بلکه به معنای پیرو راه امام بودن است و امام به دنبال دموکراسی واقعی بود.
وی درخصوص نزدیک شدن به ایام انتخابات نسبت به مخدوش شدن فضای کشور هشدار داد و گفت: نباید فضای کشور به سمت یک جناح و گروه خاص سوق داده شود که این اتفاق، مغایر آرمان های امام است.
در آغاز این دیدار 6 نفر از گروه مهمانان که از خراسان برای دیدار با خاتمی آمده بودند با انتقاد از سیاست های دولت نهم و با اشاره به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم خواستار حضور خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری شدند که خاتمی در این رابطه گفت: روی شخص خاصی اصرار نداشته باشید و مطمئن باشید هرکس که بیاید نماینده این فکر خواهد بود و هدف اصلی ما ارتقاء شأن ایران و ایرانیان در عرصه بین المللی است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


هشدار پرسپولیسى ها به قطبى

پنج شنبه 87 دی 12 ساعت 7:29 عصر
باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت ??? هزار دلار، به مدیربرنامه هاى قطبى هشدار داد. اگرچه افشین قطبى در مورد پرداخت بخشى از مبلغ قراردادش به مسؤولان باشگاه پرسپولیس قول داده بود اما تا امروز خبرى از پرداخت این پول نشده و همین موضوع باعث شد مسؤولان باشگاه پرسپولیس به مدیر برنامه هاى قطبى هشدار دهند تا او هرچه سریعتر نسبت به پرداخت ??? هزار دلار اقدامات لازم را انجام دهد. در همین رابطه مهدى حاجى باقر مدیر برنامه هاى قطبى مى گوید: این پول در ایران است اما بنا بر دلایلى هنوز به حساب باشگاه پرسپولیس ریخته نشده تا روز شنبه ??? هزار دلار را به حساب باشگاه واریز و فیش آن را تحویل مدیرعامل پرسپولیس خواهم داد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


تاکنون دولت به نظرات مراجع توجه نکرده است

چهارشنبه 87 آبان 29 ساعت 10:0 صبح
یک نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف نسبت به اهانت صورت گرفته به کلام‌‏الله مجید در یکی از مراسم‌‏های برگزار شده از سوی سازمان میراث فرهنگی و جهانگردی، اظهار داشت: ادامه حضور مشایی در این منصب به مصلحت کشور نیست.

علی مطهری در پاسخ به اینکه مجلس در این زمینه چه اقداماتی انجام خواهد داد؟ اظهار داشت: مجلس هیچ نظارتی بر معاونان رئیس‌‏جمهور ندارد و معاونان دولت نیز خود را ملزم به پاسخگویی به مجلس نمی‌‏دانند.آقای احمدی‌‏نژاد نیز تاکنون هیچ ترتیب اثری نسبت به اعلام نارضایتی نمایندگان از عملکرد رئیس سازمان میراث فرهنگی نداده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به ابراز نارضایتی شدید مراجع عظام تقلید به ویژه آیات عظام مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی نسبت به اهانت صورت گرفته به کلام الله مجید تصریح کرد: متاسفانه تاکنون دولت به نظرات مراجع در این زمینه توجهی نکرده است و مراجع صرفاً می‌‏توانند از دولت انتقاد کنند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<   <<   6   7