سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان با جمعی از مردم استان های خراسان رضوی،شمالی و جنوبی دیدار و گفتگو کرد اما بازهم در واکنش به درخواست مهمانان برای حضور در انتخابات جواب مثبت نداد.
 خاتمی در این دیدار که در نمازخانه دفتر سید حسن خمینی در جماران برگزار شد ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) برای اصلاح دوران خودش بود بیان داشت:ما هم افتخار می کنیم که راه همان امام را ادامه می دهیم.
رئیس بنیاد باران در عین حال تاکید کرد: اصولگرای واقعی ما هستیم چون اصولگرایی فقط به شعار و حرف نیست بلکه به معنای پیرو راه امام بودن است و امام به دنبال دموکراسی واقعی بود.
وی درخصوص نزدیک شدن به ایام انتخابات نسبت به مخدوش شدن فضای کشور هشدار داد و گفت: نباید فضای کشور به سمت یک جناح و گروه خاص سوق داده شود که این اتفاق، مغایر آرمان های امام است.
در آغاز این دیدار 6 نفر از گروه مهمانان که از خراسان برای دیدار با خاتمی آمده بودند با انتقاد از سیاست های دولت نهم و با اشاره به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم خواستار حضور خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری شدند که خاتمی در این رابطه گفت: روی شخص خاصی اصرار نداشته باشید و مطمئن باشید هرکس که بیاید نماینده این فکر خواهد بود و هدف اصلی ما ارتقاء شأن ایران و ایرانیان در عرصه بین المللی است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]