سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

علی دایی، مترجم شد

شنبه 86 اسفند 25 ساعت 3:17 عصر
سرمربی تیم ملی فوتبال در جریان برگزاری جلسه تمرینی، نکات فنی فیرات را ترجمه کرد.دومین تمرین این تیم امروز ساعت 10 در کمپ تیم های ملی برگزار شد. بازیکنان به مدت یک ساعت و نیم زیر نظر کادر فنی تمرین را پیگیری کردند.
بازیکنان با انجام حرکات کششی و دویدن، بدن ها را گرم کرده و سپس علی دایی و محمد احمدزاده به مدت 5 دقیقه با بازیکنان صحبت کردند.
بازیکنان به دو دسته زرد و تقسیم شده و کار با توپ و برنامه های تاکتیکی را مرور کردند.
انگین فیرات، مربی آلمانی به عنوان دستیار علی دایی در این جلسه تیم را همراهی کرده و بازیکنان را هدایت کرد.
وی در بخشی از تمرین یک نکته تاکتیکی و فنی را به بازیکنان تیم ملی گوشزد کرد و علی دایی حرف های وی را ترجمه کرد.
عباس آقایی، هافبک ملی پوش پرسپولیس به دلیل مصدومیت زیر نظر پزشک دور زمین به صورت انفرادی دوید.
بازی در یک نیمه زمین، برنامه اصلی صبح تیم ملی بود که دو تیم زرد و مشکی در چهار نوبت 10 دقیقه‌ای بازی فشرده ای را برگزار کردند. علیرضا نیکبخت واحدی و محسن خلیلی از روی نقطه پنالتی و میلاد رنیدپور در جریان بازی گلزنی کردند.
در پایان این دیدار تیم زرد بازنده شد. به دستور فیرات، بازیکنان این تیم جریمه شدند و زیر نظر مربی آلمانی تمرین شنا را انجام دادند.
با سرد کردن بدن ها و دویدن دور زمین، تمرین ساعت 11:30 دقیقه به پایان رسید.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


نتایج استان ایلام

شنبه 86 اسفند 25 ساعت 3:5 عصر

نتایج قطعی در حوزه ی شمالی استان ایلام.حوزه ی ایلام شیروان چرداول.ایوان و مهران.که دو کرسی دارد.به دور دوم کشیده شد.داریوش قنبری عضو فراکسیون اقلیت مجلس هفتم با تمام مخالفت های که با ایشان شد به عنوان نفر دوم جمع چهارنفره یی که به دور دوم رفته اند شناخته شد.بسطامی مسول کمیته امداد و حامی دولت نفر سوم شد.امار به این ترتیب میباشد. در حوزه ی شمال استان که چهار نفر اول به دور دوم راه یافته اند:متین31349....داریوش قنبری26136...بسطامی...25410... در حوزه ی جنوب استان ایلام انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران . دره شهر . آبدانان به دور دوم کشیده شد فرماندار حوزه مرکزی دهلران گفت : نتایج قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به دور دوم کشیده شد. " علی عزتی " و " ماجد نظری " از بین ? ???نامزد نمایندگی در این حوزه انتخابیه به ترتیب با کسب ? ???هزار و ? ????و ? ???هزار و ? ????رای حایز بیشترین آرا شدند. عزتی نامزد اصلاح طلبان میباشد و نظری با سلایقی دوم خردادی...و عبد سبزی نفر سوم نامزد اصولگرایان حامی دولت بود شکست سنگیبی متحمل شد.

حوزه انتخابیه دهلران متشکل از شهرستانهای دهلران ، آبدانان و دره‌شهر است که ? ????هزار جمعیت واجد شرایط رای دارد.

1- علی عزتی ????? .?- ماجد نظری ?????.?- عبد سبزی ?????.?- اسفندیار حقی ?????.?- عیسی باقری ?????.?- لطیف نوروزی ????.?- غلامرضا مهدوی ???? .?- منصور امیدی ???? .?- حجت هادیزاده ????.??- هیوت قاسمی ????.??- اسد احسان زاده ????.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


پیروزی قاطع نامزد یاران خاتمی در مریوان

شنبه 86 اسفند 25 ساعت 4:0 صبح

اقبال محمدی نامزد یاران خاتمی در حوزه انتخابی مریوان وسروآباد به پیروزی قاطع در این شهر دست یافته است.

بنابه گزارش رسیده به سایت امروز مردم این شهر پس ازدریافت خبر نتایج نهایی آرا به خیابان ها آمده و پیروزی یکی از یاران خاتمی را جشن گرفته اند.
شایان ذکر است میزان مشارکت در این دوره انتخابات به سبب تایید یکی از نامزدهای ائتلاف اصلاح طلبان رشد چشمگیری داشته است.درانتخابات مجلس هفتم میزان مشارکت در این حوزه در حدود 13 درصد بوده است.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


در حالیکه طبق روال معمول دوره‌های گذشته انتخابات، خبرنگاران به طور دائم در وزارت کشور در حال انتقال اخبار به رسانه‌های خود بودند، دراین دوره در اقدامی بی سابقه و خارج از چارچوب ستاد انتخابات کشور خبرنگاران را از ساختمان وزارت کشور اخراج کرده است.

براساس اخبار دریافتی پس از پایان رای گیری ماموران وزارت کشور در ابتدا تمامی خبرنگاران را از ساختمان وزارت کشور بیرون کرده‌اند وبه آنها گفته اند که بروید و صبح باز گردید.

سپس بعد از لحظاتی خبرنگار خبرگزاری وابسته به جریان حاکم فارس و صداوسیما را دوباره به ساختمان وزارت کشور راه داده اند و سایر خبرنگاران همچنان پشت درب های وزارت کشور مانده اند.

این اقدام بی سابقه که تحلیلگران آن را عملی جهت دور نگاه داشتن نظارت رسانه ها از آمار واقعی و نتایج انتخابات می‌دانند، بسیار مشکوک ارزیابی شده است و برخی مسئولان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان آن را امری خلاف جریان همیشگی انتخابات و در جهت دست بردن در آراء‌ ملت از سوی مجریان می‌دانند.

عبدالله ناصری سخنگوی ائتلاف اصلاح طلبان نیز با هشدار نسبت به دخل و تصرف در آراء‌ ملت به مسولان ستاد انتخابات کشور و وزارت کشور هشدار داده بود.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


در حالی برخی از رسانه های اقتدارگرا همچون خبرگزاری فارس فضاسازی علیه اصلاح طلبان را برای ناکام نشان دادن آنها در انتخابات مجلس هشتم را آغاز کرده اند دو رسانه محافظه کار به وضعیت مناسب کاندیداهای اصلاح طلب اعتراف کرده اند.

به گزارش امروز، دو سایت خبری «الف» و «عصر ایران» در دو خبر جداگانه وضعیت اصلاح طلبان را مناسب ارزیابی کردند.
سایت خبری «الف» که تحت مدیریت احمد توکلی است در خبری با تیتر «بهبود نسبی وضع اصلاح‏طلبان در تهران در ساعات پایانی» نوشته است:« تا ظهر امروز در 21 استان کشور اصولگرایان پیشتاز بوده و در هشت استان رقابت تنگاتنگی بین اصولگرایان و اصلاح طلبان (ایلام، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، کرمان، سیستان و بلوچستان و گلستان) در حال انجام است و در دو استان غربی کرمانشاه و کردستان نامزدهای سایر جریانات جلوتر هستند.»

الف افزوده است:«بنابراین گزارش، در تهران نیز درحالیکه آرای اصولگرایان تا ساعات میانی بعد از ظهر در بیشتر مناطق در وضعیت مناسب قرار داشت، حضور رای دهندگان اصلاح طلب در ساعات پایانی رای گیری به ویژه در مناطق مرکزی به سمت شمال، وضع اصلاح طلبان را بهبود نسبی بخشیده است.»
عصر ایران نیز نوشته است:« امروز اکثر رأی دهندگان تهرانی ، به فهرست های شناخته شده اصلاح طلبان و اصولگرایان ونیز تلفیقی از چهره های مطرح هر دو جریان و مستقل ها رأی می دادند .....تا ظهر امروز ، اصولگرایان در بیشتر شعب رأی گیری ، نسبت به اصلاح طلبان جلوتر بوده اند ولی از بعد از ظهر که حوزه های غرب و شمال تهران فعال تر شده اند ، وضعیت کاندیداهای اصلاح طلبان تا حدی بهتر شده است.»
از سوی دیگر خبرگزاری فارس که در یک ماهه اخیر حملات خود را علیه اصلاح طلبان شدت بخشیده است از عصر امروز بعد از آنی که به آنها ثابت شد اصولگرایان «محبوب مطلق» مردم نیستند تلاش کردند با جریان سازی خبری و انجام برخی از مصاحبه ها و انتخاب تیترهایی همچون « سناریوی شکست خوردگان از قبل طراحی شده بود»، « تهدیدکنندگان به استعفا درک صحیحی از جامعه ندارند» و«درپی قوت گرفتن پیروزی اصولگرایان طراحی شد:سناریوی شکست خوردگان انتخابات مجلس هشتم» با هدایت افکار عمومی زمینه سازی را برای اعلام «شکست سنگین اصلاح طلبان» آغاز کنند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


از مجموع 102 کرسی قابل رقابت در شهرستان ها 50 در صد کرسی ها در اختیار اصلاح طلبان قرار گرفت.
آخرین اخبار دریافتی از سراسر کشور حاکی است اصلاح طلبان در حوزه های که امکان رقابت داشتند موفقیت نسبی به دست آورده اند.
بر اساس این گزارش در برخی حوزه ها نیز نامزدهای اصلاح طلب به دور دوم انتخابات راه یافته اند..
هنوز از نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه تهران گزارش دقیقی به دست نیامده است ، اما برخی پیش بینی ها حاکی از دو مرحله ای شدن انتخابات و توفیق نسبی اصلاح طلبان در این حوزه انتخابیه دارد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


درگیری های هدف دار

جمعه 86 اسفند 24 ساعت 11:0 عصر
از سطح شهر تهران خبر می رسد که عوامل نزدیک به اصولگرایان در برخی شعب اخذ رای که می دانند اصلاح طلبان حائز اکثریت مطلق آرا می شوندبا ایجاد درگیری قصد دارند شرایطی ایجاد کنند که منجر به ابطال آرای این صندوق ها شود . همچنین در شهرری نیز برخی نیروهای بسیج از رای دادن به فهرست اصلاح طلبان جلوگیری می کنند و با پخش فهرست جبهه متحد اصولگرایان قصد دارند مردم را مجبور به رای دادن به حامیان احمدی نژاد کنند.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


با وجود آن که تا ساعت 14 دیروز میزان مشارکت مردم در سراسر کشور ایده آل نبوده اما پیش بینی می شود که تا عصر بر میزان مشارکت مردم در حد قابل توجهی افزایش یابد.
گزارش رسیده از سراسر کشور حاکی است با توجه به رد صلاحیت های گسترده تکلیف برخی حوزه های انتخابیه از قبل تعیین شده و اصلاح طلبان امکان رقابت برابر در اکثریت حوزه ها را نداشتند اما در حوزه هایی که نامزدهای اصلاح طلب حضور دارند توانسته اند آرای قابل ملاحظه ای را به دست آورند.
در تهران نیز به رغم پاره ای تخلفات حامیان دولت ، فهرست انتخاباتی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان (یاران خاتمی) با اقبال گسترده مردم مواجه شده است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


درگیری اصولگرایان

جمعه 86 اسفند 24 ساعت 8:0 عصر
اعتراض حامیان فهرست اصولگرایان فراگیر به تخلفات حامیان جبهه متحد اصولگرایان منجر به بروز درگیری های جدی میان این دو گروه در برخی از حوزه‌ها و شعب اخذ رأی گیری شد.
به گزارش بهارستان ایران دامنه اختلاف میان اصولگرایان فراگیر که ائتلاف میان قالیباف، رضایی و لاریجانی شکل گرفته است با جبهه متحد اصولگرایان که توسط احمدی نژاد هدایت می‌شود به روز انتخابات و شعب رأی گیری کشیده شد.
بر اساس گزارش‌های دریافتی اعتراض ناظران انتخابی و حامیان فهرست اصولگرایان فراگیر به تخلفات گسترده حامیان احمدی نژاد و فهرست جبهه متحد اصولگرایان به ویژه در شعب رأی گیری جنوب تهران منجر به درگیری‌های تند لفظی میان دو طرف شد.
توزیع فهرست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان و هدایت مردم  برای رأی دادن به حامیان احمدی نژاد از جمله تخلفات آشکاری است که اعتراض رقبای  جبهه متحد اصولگرایان را برانگیخته است.       

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


بازداشت ناظران ستاد ائتلاف اصلاح طلبان

جمعه 86 اسفند 24 ساعت 7:47 عصر
اعتراض ناظران ستاد ائتلاف اصلاح طلبان به تخلفات انتخاباتی حامیان دولت در حاجی آباد بندر عباس منجر به دستگیری این ناظران شد. به گزارش بهارستان ایران یکی از ناظران بازداشت شده گرگین ، عضو شورای شهر است که به تخلفات فرمانداری معترض بود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]


<      1   2   3   4   5   >>   >