سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
در حالیکه طبق روال معمول دوره‌های گذشته انتخابات، خبرنگاران به طور دائم در وزارت کشور در حال انتقال اخبار به رسانه‌های خود بودند، دراین دوره در اقدامی بی سابقه و خارج از چارچوب ستاد انتخابات کشور خبرنگاران را از ساختمان وزارت کشور اخراج کرده است.

براساس اخبار دریافتی پس از پایان رای گیری ماموران وزارت کشور در ابتدا تمامی خبرنگاران را از ساختمان وزارت کشور بیرون کرده‌اند وبه آنها گفته اند که بروید و صبح باز گردید.

سپس بعد از لحظاتی خبرنگار خبرگزاری وابسته به جریان حاکم فارس و صداوسیما را دوباره به ساختمان وزارت کشور راه داده اند و سایر خبرنگاران همچنان پشت درب های وزارت کشور مانده اند.

این اقدام بی سابقه که تحلیلگران آن را عملی جهت دور نگاه داشتن نظارت رسانه ها از آمار واقعی و نتایج انتخابات می‌دانند، بسیار مشکوک ارزیابی شده است و برخی مسئولان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان آن را امری خلاف جریان همیشگی انتخابات و در جهت دست بردن در آراء‌ ملت از سوی مجریان می‌دانند.

عبدالله ناصری سخنگوی ائتلاف اصلاح طلبان نیز با هشدار نسبت به دخل و تصرف در آراء‌ ملت به مسولان ستاد انتخابات کشور و وزارت کشور هشدار داده بود.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]