سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

صدور گذرنامه تمتع برای بانوان بدون رضایت همسر

چهارشنبه 86 شهریور 28 ساعت 8:0 عصر

معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی نیروی انتظامی ‌استان قزوین گفت: از این پس بانوان متاهل با ارایه گواهی سازمان حج و زیارت بدون رضایت همسر می‌توانند گذرنامه‌های عادی با مهر یک بار خروج به مقصد عربستان دریافت کنند. 
سرهنگ شعبانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانوانی که گذرنامه‌ قبلی آنها نیز دارای مهر خروج سبز است، درصورت تعویض نیازی به ارایه‌ رضایت مجدد از همسر نداشته و گذرنامه آنها با مهر سبز صادر می‌شود.
وی همچنین در خصوص دانش‌آموزان و دانشجویانی که دارای معافیت تحصیلی هستند گفت: این افراد نیز نیازی به ارایه موافقت کتبی معاونت وظیفه عمومی ‌جهت زیارت خانه خدا ندارند و ارایه نامه از محل تحصیل با امضا بالاترین مقام مسوول می‌تواند برای دریافت گذرنامه با مهر یکبار خروج به مقصد عربستان اقدام کنند.
سرهنگ شعبانی با اشاره به این که اعزام زائران خانه‌ خدا تنها با گذرنامه انفرادی صورت می‌گیرد افزود: گذرنامه باید مطابق شرایط صدور روادید عربستان در زمان اعزام 9 ماه اعتبار داشته باشد و گذرنامه‌های انفرادی قبلی نیز با اعتبار کافی قابل استفاده است.
معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی ‌استان، در این جلسه از راه‌اندازی دو ایستگاه پلیس در «امام‌زاده حسین» و ترمینال شهر قزوین خبر داد.
سرهنگ شعبانی علت راه‌اندازی این دو ایستگاه جدید را انجام خدمات‌رسانی به شهروندان و افزایش دسترسی مردم و هسته مرکزی شهری در ماه رمضان به پلیس شهر عنوان کرد.
گفتنی است، در حال حاضر سه ایستگاه پلیس در استان مستقر هستند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]