سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

پیگرد تاج‌زاده به اتهام توهین به احمدی‌نژاد

چهارشنبه 86 شهریور 28 ساعت 2:0 عصر
دستور پیگرد قضایی مصطفی تاج زاده به اتهام توهین به مراجع تقلید و رئیس‌جمهور از سوی مدعی‌العموم صادر شد. این در حالی است که وی توهین به مراجع تقلید را تکذیب کرده است.و به واقع در گفته های وی نیز توهینی مشاهده نشده.

بعد از انتشار سخنان مصطفی تاج‌زاده عضو مشترک سازمان مجاهدین انقلاب و حزب مشارکت که در آن مطالب به اتهام توهین علیه مراجع تقلید و رئیس‌جمهور وجود دارد، دادستان عمومی و انقلاب تهران به عنوان مدعی‌العموم دستور پیگرد قضایی وی را صادر کرده است.

در این باره شکایتی از سوی رئیس‌جمهور یا دولت به دستگاه قضایی ارائه نشده است، اما عدم طرح شکایت به منزله انصراف مدعی‌العموم از رسیدگی به توهین به مراجع تقلید و رئیس‌جمهور که طبق قانون جرم محسوب می‌شود، نیست.

چند روز پیش برخی سایت‌های خبری و روزنامه‌ها بخش‌هایی از سخنان مصطفی تاج‌زاده در جمع گروه‌های اصلاح‌طلب قزوین را منتشر کردند که بعدا از سوی او تکذیب شد.و البته در این بین سایت های جنجال برانگیزی چون رجانیوز به سرکردگی فاطمه رجبی که بارها به اصول ها و اعتقادات توهین کرده کاسه ی داغ تر از آش شده اند.این در حالی ست که چند ی پیش سایت رجا نیوز به ایت الله صانعی از مراجع بزرگ اسلام توهین کرد اما بدلیل نزدیکی این سایت به دولت نهم هیچ شکایت و یا پیگردقانونی صورت نگرفت...


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]