سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت:"پرچمدار اصلاحات" لفظی بود که در پاسخ به افرادی که می‌پرسیدند کروبی کجای اصلاحات است، بیان کردم. 
   مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی که پیش از ظهر امروز یکشنبه با حضور در خبرگزاری کانون دانش‌آموزی (پانا) با خبرنگاران دانش‌آموز گفتگو می‌کرد، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت سیاسی کشور گفت: اگر به پیشرفت و توسعه کشور امید داریم، شرکت در تصمیم‌گیری‌های سیاسی بسیار مهم و تأثیر گذار است.

وی تاکید کرد: قطعاً حضور گسترده مردم در انتخابات، موجب انتخاب افراد کاردان و شایسته می‌شود و با انتخاب چنین افرادی است که مجلسی قوی خواهیم داشت.

کروبی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد القابی همچون شیخ اصلاحات که به وی داده می‌شود، گفت: هیچگاه در طول عمر فعالیت‌های سیاسی خود به دنبال القاب و صفات نبوده و همواره خودم را یک سرباز ساده و در جهت خدمت به مردم دانسته‌ام.

دبیرکل حزب اعتماد ملی اضافه کرد: در طول جریان اصلاحات بارها اعلام کردم که محور نیستم و "شیخ اصلاحات" نیز لقبی بود که رسانه‌ها و مطبوعات به من داده‌اند اما من هیچ‌گاه از این لفظ استفاده نکردم.

وی در پاسخ به موضوع نامیدن خود به عنوان پرچمدار اصلاحات نیز گفت: لفظ پرچمدار اصلاحات، لفظی بود که خودم در پاسخ به افرادی که می‌پرسیدند کروبی کجای اصلاحات است، بیان کردم.

مهدی کروبی یادآور شد: برخی از افراد که هیچ فعالیت و تلاشی در راستای اصلاحات نداشتند، من را در حاشیه قرار دادند که در پاسخ به اینها خود را پرچمدار اصلاحات دانستم.

دبیرکل حزب اعتماد ملی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر جایگاه ولایت فقیه گفت: اگر کسی به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد داشته باشد باید به تمامی اصول قانون اساسی نیز پایبند بوده و از رهبری نیز به عنوان یک رکن قانون اساسی حمایت کند. 


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]