سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

دغدغه های خاتمی

یکشنبه 86 خرداد 27 ساعت 2:0 عصر

در دیدار اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح شد

تقویت جایگاه رهبری نظام از دغدغه‌های خاتمی است

 

خبرگزاری فارس: رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: تقویت جایگاه رهبری نظام و حمایت از شعارهای اصلاح‌طلبانه در چارچوب نظام از دغدغه‌های خاتمی است که در نشست اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عنوان کرد.

شهربانو امانی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در خصوص نشست اعضای این شورا با سید محمد خاتمی در جماران گفت: در این نشست، همه اعضا بر "ائتلاف" به عنوان تنها راهکار جبهه اصلاح‌طلبان برای شرکت در انتخابات مجلس هشتم تاکید کردند.
در خصوص سخنان خاتمی در این نشست گفت: در این نشست آقای خاتمی از تقویت جایگاه احزاب و نهادهای مدنی دفاع کرد و همچنین تاکید کرد که از جایگاه حقیقی و حقوقی‌ خود برای به سرانجام رساندن یک ائتلاف حداکثری به عنوان راهبرد اصلاح‌طلبان استفاده خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: دغدغه، نگرانی و تاکید اصلی خاتمی حول مسائلی چون تقویت نظام، دست‌یابی مردم به حقوق‌ قانونی و اساسی خود بود، وی همچنین بر حمایت از قدرتی که با رای مردم به سر کار می‌آید تاکید کرد.
امانی تقویت جایگاه رهبری نظام و حمایت از شعارهای اصلاح‌طلب در چارچوب نظام را از دیگر دغدغه‌های خاتمی در این نشست عنوان کرد.
شهربانو امانی در خصوص گزارش خود در این نشست نیز گفت: هدف شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلب کمک به پیروزی و به دست آوردن کرسی‌های بیشتر برای اصلاح‌طلبان است و برنامه‌راهبردی کنونی آن، دست یافتن به یک ائتلاف حداکثری است.
وی در خصوص علت غیبت نماینده‌ای از سوی حزب اعتماد ملی نیز گفت: حزب‌ اعتماد ملی هنوز عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نشده است و ما تنها از اعضا برای شرکت در این نشست دعوت به عمل آوردیم.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]