سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

شهادت ۵ مامور ناجا در آذربایجان‌غربی

چهارشنبه 86 خرداد 30 ساعت 12:0 صبح

پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای نیروی انتظامی شهرستان ماکو در میان حزن و اندوه مردم این شهرستان تشییع شد.

به گزارش ایسنا،، استوار دوم شهید "رسول علی نژاد" و استوار دوم شهید "بایرام اسد پور" جمعی هنگ مرزی شهرستان ماکو دو روز قبل توسط اشرار مسلح در منطقه بورالان ماکو به فیض شهادت نائل آمدند.

مردم شهرستان ماکو در مراسم تشییع با شکوه این شهدا با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار برخورد قاطع با اشرار شدند.

همچنین دو نفر از ماموران نیروی انتظامی در محورهای فرعی جاده مهاباد به سردشت در درگیری با افراد ناشناس به شهادت رسیدند.

در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مامورین نیروی انتظامی آذربایجان غربی در حال انجام عملیات در محورهای فرعی جاده مهاباد به سردشت بودند که افراد ناشناس به سوی ماموران تیراندازی کرده و دونفر به نام‌های گروهبان یکم "سعید باقری" و گروهبان یکم "حبیب چراغی" را به شهادت رساندند. همچنین دو نفر از سربازان وظیفه نیروی انتظامی نیز در این درگیری مجروح شده‌اند.

مسوول مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی این درگیری را تایید و اعلام کرد تحقیقات برای شناسایی عاملان درگیری و افراد ناشناس ادامه دارد.

در شهرستان پیرانشهر نیز پیکر گروهبان‌یکم شهید "حمید تقی‌پور" از کارکنان هنگ مرزی این شهرستان که بر اثر برخورد با تله انفجاری اشرار به شهادت رسیده بود، با حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان به سمت زادگاهش، نقده تشیع شد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]