سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

سوءاستفاده مسئولان وزارت ارشاد

شنبه 86 خرداد 26 ساعت 12:0 صبح

معاون مطبوعاتی و سرپرست معاونت حقوقی امور مجلس وزارت ارشاد در تداوم سوءاستفاده مسئولان این وزارتخانه از جایگاه دفتر رهبر انقلاب، مدعی مخالفت رهبر انقلاب با واگذاری مؤسسه فرهنگ و توسعه ایران شد!

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، علیرضا ملکیان در اظهاراتی شگفت‌انگیز، با سست، شبهه‌ناک و مسئله‌دار خواندن احکام قضائی صادرشده در این پرونده، مدعی شد که دفتر رهبر انقلاب با احکام مذکور مخالف بوده و به آنها تمکین نمی‌کند!

مسئولان وزارت ارشاد که به رغم تخلفات گسترده صورت‌گرفته طی دوره 1368 ـ 1385 در مؤسسه مذکور، بر تصاحب این مؤسسه و جلوگیری از اجرای حکم قضائی اصرار دارند، پیش از این در جلسات مختلف اظهارات کذبی را به رهبر انقلاب منتسب و در سایت‌های وابسته به خود منتشر کرده بودند که کذب بودن نقل قول این افراد مشخص شده است.

اکنون مسئولان وزارت ارشاد در اظهارات شگفت‌انگیز دیگری، مدعی مخالفت دفتر رهبر انقلاب با احکام قضائی قطعی صادر شده، گردیده‌اند.

این مسئولان که دو سال در دولت جدید مسئولیت مؤسسه مذکور را دارا بوده‌اند، با پولشویی خواندن فعالیت این مؤسسه، بر تصاحب اموال آن اصرار دارند، مدعی شده‌اند که دفتر مقام معظم رهبری قطعا به دنبال اجرای حکم قطعی صادرشده نخواهد بود!

این در حالی است که اخبار موثق، بی‌اساس بودن ادعاهای مسئولان وزارت ارشاد را در انتساب ادعاهای کذب به دفتر رهبر انقلاب اثبات می‌کند که در صورت اصرار مسئولان وزارت ارشاد بر این رویه بی‌سابقه و غیرقانونی، مدارک لازم از سوی «بازتاب» منتشر خواهد شد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]