سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

جلوی فحشا را بگیرید !

جمعه 86 خرداد 25 ساعت 12:0 صبح

آقای احمدی‌نژاد! مانع ترویج فحشا، قمار و مشروب در دولت عدالت‌طلب شوید

جمعی از طلاب و فضلای بسیجی حوزه علمیه قم با ارسال نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور، از عملکرد وزارت ارشاد در حوزه سینما به شدت انتقاد کردند. در متن این نامه آمده است:

ریاست محترم جمهور، برادر ارزشی، جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد
سلام علیکم
در ایام شهادت الگوی عفاف و شهیده راه ولایت، با دلی پر از خون، باید مصیبتی دیگر را نیز تحمل کنیم و قطعا باور این مصیبت که معاصی کبیره به سادگی از سوی دستگاه‌های رسمی دولتی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به ناصواب عنوان اسلام را همراه خود ساخته، ترویج می‌شود، بسیار سخت است.

برای عموم مردم، متدینین و حوزه‌های علمیه سخت است که تبلیغ و ترویج بزرگ‌ترین گناهان با مجوز دولتی انجام شود و در ام‌القرای جهان اسلام و قلب جهان تشیع، شاهد تبلیغ فحشا، قمار و مشروب با امضای مجوز وزارت ارشاد دولتی باشیم که با شعار ارزش‌گرایی و ترویج مهدویت به قدرت رسیده است.

اکنون دل شکسته کسانی با شما سخن می‌گوید که به رغم محرومیت و فقر مادی، بضاعت ناچیزشان را تقدیم ستادهای انتخاباتی شما کردند تا دولتی عدالت‌طلب، سکان مدیریت کشور را در دست گیرد و از ترویج لاابالی‌گری و فساد اخلاقی ممانعت به عمل آید اما افسوس! آنچه در دوران عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد دولت شما به خصوص در حوزه سینما رخ داده، آنچنان جسارت و گستاخی به محضر احکام مقدس شرع روا کرده که در دوران دولت‌‌های قبل و حتی دوران وزیر اسبق ارشاد که پیشتاز حرمت‌شکنی در حوزه فرهنگ بود، جرأت چنین اقداماتی نبود.

برادر دینی، آقای احمدی‌نژاد!
دردمندانه از شما می‌پرسیم: آیا به خود اجازه می‌دهید خانواده متدین و متشرع خود را به تماشای آثار مستهجن و پر از معصیت در این هفته‌ها و در ایام سوگواری مادر سادات، صدیقه طاهره(س) که با مجوز وزارت ارشاد شما در سینماهای جمهوری اسلامی نمایش داده می‌شود و تبلیغات آن از صداوسیما پخش می‌شود، ببرید؟ با اعتقادی که به دیانت و اخلاص شما داریم، مطمئنیم حاضر نخواهید شد همسر و فرزندان شما تبلیغ زنا، قماربازی و مشروب‌خواری را به نظاره بنشینند، اما چرا وقتی اجازه حضور این معاصی را در حریم مقدس خانواده خود نمی‌دهید، در برابر صدور مجوز آن برای ساخته شدن و نمایش این آثار در صدها سینما و تکثیر میلیون‌ها لوح فشرده آن که به ادعای تولیدکنندگان این آثار از نسخه بازبینی وزارت ارشاد تکثیر شده است، سکوت کرده‌اید؟

رئیس‌جمهور بسیجی ایران
آیا باور کنیم که در دولت شما، مجوز ساخت و اجازه نمایش فیلمی به شمار می‌آید که «تله»ای است برای هر دختر و پسر مسلمان، که به تحریک شهوات و ترغیب آنان به فحشا بپردازد؟
آیا باور می‌کنید که در این فیلم، علنا از رابطه نامشروع هم‌زمان قهرمان فیلم با حداقل هفت دختر سخن گفته می‌شود و این قهرمان تا پایان فیلم نیز هیچ‌گونه ابراز ندامت و شرمندگی از ولنگاری جنسی خود نمی‌کند؟

آیا می‌دانید در همین فیلم که مورد تأیید‌ وزارت ارشاد شما بوده، علنا قمار و مشروبات الکلی ترویج می‌شود و سازندگان فیلم عامدانه در ترویج آن می‌کوشند، چراکه در همین فیلم به همراه ذکر پیاپی همراه با خوشی از مشروب و قمار، مواد مخدر تقبیح می‌شود.

اگر با چشمان خود ندیده بودیم، باور نمی‌کردیم در جمهوری اسلامی فیلمی ساخته شود که در آن ازدواج به عنوان قفس نمایش داده شده و متدینین غیرکراواتی، پیرمردهایی نشان داده شوند که در کهولت سن و با وجود زن و فرزند به دنبال هوسرانی از نوع «ازدواج» باشند و قهرمانان فیلم که تصویری مثبت از آنان پخش می‌شود، به دنبال فحشا و زنا!

در کنار این فیلم، «نقاب» اثر دیگری از وزارت ارشاد مجوز نمایش دارد که علنا به دفاع از زنان متأهلی که به شوهران خود خیانت کرده و مرتکب معصیت اکبر زنای محصنه شده‌اند، می‌پردازد و آنان را قربانیان بی‌گناه نشان می‌دهد و... .
و اگر بنا باشد به این‌گونه آثار بپردازیم، شمارشان فراوان است، اما به عنوان برادران شما که به فراگیری علوم دینی اشتغال دارند، به شما این مسئله شرعی را یادآور می‌شویم که تبلیغ و اشاعه منکر، حرام است و فراهم کردن آن نیز ارزباب ایجاد مقدمه حرام، حرام است و قطعا دولت شما در این معصیت شریک است.

مصرانه از شما می‌خواهیم با برخورد قاطع و فوری با مسئولان این معاصی کبیره، پیش از فرا رسیدن سالروز شهادت صدیقه طاهره(س) مرهمی بر قلب متدینین گذارده و از شرمندگی حوزه‌های علمیه مسلمین در برابر ساحت مقدسه حضرت زهرا(س) که به حق شهیده راه عصمت، عفاف و ولایت بود، بکاهید.
توفیقات شما را از درگاه الهی خواستاریم

جمعی از طلاب و فضلای بسیجی حوزه علمیه قم
27 جمادی‌الاول سال 1428 هجری قمری
23 خرداد سال 1386 هجری شمسی


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]