سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

افشای دومین دروغ بزرگ

یکشنبه 86 خرداد 20 ساعت 12:0 صبح

با انتقال مؤسسه فرهنگ و توسعه ایران به سازمان تبلیغات اسلامی، دومین دروغ بزرگ منتشره از سوی برخی مقامات و رسانه‌های دولتی در این هفته افشا شد.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، حسین صفار هرندی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در ده مصاحبه تلویزیونی و ده‌ها اظهارنظر مطبوعاتی، با حمله و اتهام‌سازی علیه دستگاه قضائی، قصد جلوگیری از اجرای حکم قضائی، مبنی بر گرفتن مؤسسه صدها میلیارد تومانی فرهنگ و توسعه ایران از وزارت ارشاد را داشت، هم‌اکنون با افشا شدن اتهامات کذبی که وی نسبت به دستگاه قضائی منتشر کرده بود، سکوت کرده است.

شاخه دانشجویی و سایت‌های وابسته به این گروه که با انتساب اکاذیب به مقامات عالی‌رتبه نظام، قصد انجام جنگ روانی و سوءاستفاده از جایگاه ولایت با هدف عقب نشاندن دستگاه قضائی برای گرفتن اموال را داشتند، هم‌اکنون با شکست سناریوی جنگ روانی خود و ناکامی در تصاحب اموال، دچار بحران شده‌اند.

اتهامات بی‌اساس و کذب به قضات پرونده، دیوان عدالت اداری و آیت‌الله شاهرودی، در حالی از سوی عوامل رسانه‌ای این گروه نسبت داده شد که پس از بررسی حکم مذکور در شعبه تجدیدنظر توسط سه تن از قضات عالی‌رتبه، حکم انحلال مؤسسه یادشده و انتقال اموال آن به یکی از نهادهای فرهنگی وابسته به رهبری تأیید شده است.

گفته می‌شود بازرسی کل کشور نیز در گزارش مشروحی، به تخلفات گسترده و فعالیت‌های غیرقانونی مؤسسه مذکور در سال‌های 1369ـ1384 اشاره کرده و اصولا ساختار این مؤسسه را که به حیات خلوت وزارت ارشاد تبدیل شده و با استفاده از مصون بودن از نظارت و ذیحسابی در این مؤسسه از اموال آن استفاده می‌کردند، غیرقانونی دانسته است.

پس از آن، مدیرعامل منصوب صفار هرندی نیز با ارسال گزارشی به دیوان عدالت اداری، بخشی از تخلفات دوره جدید در مدیریت این مؤسسه را افشا کرده بود و سرانجام با انتقال مؤسسه به سازمان تبلیغات اسلامی، پس از یک سال جنجال خبری و رسانه‌ای، کذب بودن این ادعاها مشخص شد، اما گویا مسئولان اتهام‌زننده، قصد توضیح درباره ادعاهایشان را ندارند.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]