سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
در این دیدار، در مورد موضوع انتخابات ریاست جمهوری دهم و مسائل حاشیه‌ای آن بحث و تبادل نظر شد.

حمیدرضا کاتوزیان نماینده تهران با اعلام این خبر، در پاسخ به اینکه در این جلسه مشخصاَ‌ به بررسی چه مواردی پرداخته شد و آیا ادعای برخی نامزدها در مورد تقلب و تخلف درانتخابات نیز مورد بررسی قرار گرفت یا نه؟، اظهار داشت: پس از جمع‌بندی اعضای هیات ویژه بررسی‌کننده مسائل اخیر، در مورد اینکه چه بخش از مسائل مطرح شده قابل انتشار به شکل علنی است، اظهارنظر خواهیم کرد. این موارد در قالب گزارشی در جلسات غیرعلنی یا علنی مجلس قرائت خواهد شد و به اطلاع نمایندگان و عموم مجلس خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اعضای این هیات همچنان مشغول بازدید از مناطق مختلف تهران که مورد هجوم اخلال‌گران و آشوب‌گرها بوده است، هستند؛ ادامه داد: شخصاَ‌ بازدیدی از برخی مناطق مسکونی تخریب‌شده در میدان سرو سعاد‌ت‌آباد داشتم و آقای عباس‌پور رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز از کوی دانشگاه بار دیگر بازدید کردند.

کاتوزیان که ابعاد حمله به کوی دانشگاه تهران در هفته گذشته را فجیع‌تر از حادثه 18 تیر سال 78 می‌دانست، تاکید کرد: این هیات به دنبال برخورد قانونی با اخلال‌گران حوادث اخیر است و در پی شناسایی عوامل خودسر در ایجاد این اغتشاشات می‌باشد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]