سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مدتی است بلوتوث‌هایی بین گوشی‌های همراه در سطح تهران و احیانا سایر شهرها با عنوان «سوتی های مصاحبه صدا و سیما با مردم حومه تهران» رد و بدل شده و می‌شود که در آن، مصاحبه شوندگانی حرف‌هایی را ناخواسته، سهوا و بدون منظور به زبان آورده که قابلیت پخش از تلویزیون را ندارد...   

اگرچه رسانه‌ها مخصوصا صداوسیما همیشه نگرانی خود را از رواج بلوتوث ها و سی دی های خانوادگی اقشار مختلف جامعه اعلام می کنند، اما این بار سازمان صداوسیما از واقعیت پنهان دیگری غافل شده است.

بنابر این گزارش، مدتی است بلوتوث هایی بین گوشی های همراه در سطح تهران و احیانا سایر شهرها با عنوان "سوتی های مصاحبه صدا و سیما با مردم حومه تهران" رد و بدل می شود.
در این بلوتوث ها، مصاحبه شوندگانی که در حال مصاحبه با خبرنگار برنامه "د. ا" شبکه تهران هستند حرفهایی را ناخواسته، سهوا و بدون منظور به زبان آورده اند که قابلیت پخش از تلویزیون را ندارد و ظاهرا این مصاحبه ها توسط فرد یا افرادی خاطی که به آنها دسترسی داشته، به بیرون منتقل شده است.

 این اقدام مجرمانه و هتک حرمت شهروندان از این حیث حائز اهمیت است که می تواند به اعتماد مردم به رسانه ملی خدشه وارد ساخته و اعتماد مردم به صدا و سیما را سلب کند. به گونه ای که شاید در آینده، خیلی ها حاضر نشوند با این رسانه مصاحبه ای انجام دهند.

اگر چه حق شکایت توسط این افراد و مدعی العموم از دست اندرکاران این برنامه که در مظان اتهام هستند به جای خود محفوظ است، ولی بیش از هر چیز، حرکت انقلابی ریاست صداوسیما در کشف و برخورد قاطع با خاطیان و توزیع کنندگان این بولوتوث در این سازمان، می تواند درس عبرتی برای دیگران و تفکیک موقعیت صدا و سیما از افراد خاطی باشد.

مصاحبه شوندگان بانوان محجبه، روحانی، پلیس و... را شامل می شود که جدا از بحث غیر اخلاقی و زشت بودن این حرکت و اینکه پخش این بولوتوث چه مشکلاتی را برای این افراد به ویژه بانوان در بین آشنایان آنان به وجود آورده و می آورد، یقینا این شائبه را تقویت خواهد کرد که عده ایی در این سازمان نه تنها از سلامت اخلاقی کافی برخوردار نبوده بلکه به انجام و ادامه چنین کارهایی ادامه خواهند داد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]