سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

عدم حضور خاتمی در انتخابات شایعه است

دوشنبه 87 مهر 29 ساعت 9:0 عصر
دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب با رد برخی اخبار منتشره مبنی بر اعلام قریب الوقوع خاتمی برای عدم حضور در انتخابات آینده،گفت: انتشار این‌‏گونه اخبار در جهت منفعل کردن خاتمی است ولی با توجه به اخبار موثقی که موجود است خاتمی برای حضور در انتخابات آمادگی کامل دارد.

محمد سلامتی با اشاره به جایگاه خاتمی در عرصه بین الملل،گفت: در همه کشورها عرف بر این است که شخصیت‌‏های ملی و بین‌‏المللی خودشان را تکریم می‌‏کنند و از آنها به عنوان سرمایه‌‏های ارزشمند به نحو مطلوب در جهت منافع ملی استفاده می‌‏شود.

وی افزود: عقلانیت حکم می‌‏کند از هدر رفتن سرمایه‌‏های بی‌‏بدیل کشور جلوگیری شود.

سلامتی با بیان اینکه در کشور ما استفاده از سرمایه‌‏های ملی و بین‌‏المللی به نحو احسن صورت نمی‌‏گیرد، اظهار داشت: درکشور ما به جای استفاده ازظرفیت‌‏های اشخاصی مانند خاتمی و هاشمی به تخریب و مقابله با افکار آنها می‌‏پردازند که زیبنده نظام ما نیست.

وی تاکید کرد: خاتمی در معادلات بین المللی می‌‏تواند تاثیرگذار باشد به گونه‌‏ای که توانسته بدون حضور در قدرت چهره‌‏های شاخص بین المللی را به ایران بیاورد و این برای کشور ما که در حال حاضر در عرصه بین الملل با چالش‌‏هایی رو به رو است امتیاز بسیار خوبی محسوب می‌‏شود.

دبیر کل سازمان مجاهدین در بخش دیگری از این گفت وگو در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اعلام قریب الوقوع خاتمی مبنی بر عدم حضور در انتخابات،گفت: انتشار این‌‏گونه اخبار که با اهداف خاصی دنبال می‌‏شود برای منفعل کردن خاتمی است ولی تا آنجا که من اطلاع دارم تمایل خاتمی برای حضور در انتخابات هر روز بیشتر می‌‏شود و این امید در بدنه اصلاحات وجود دارد که وی به انبوه درخواست‌‏ها برای حضور در انتخابات جواب مثبت دهد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]