سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

بهره برداری آزمایشی MMS همراه اول

یکشنبه 87 مهر 14 ساعت 2:0 عصر
معاون وزیر ارتباطات از بهره برداری مرحله آزمایشی خدمت ام ام اس اپراتوار اول، برای تعداد محدودی از مشترکان در تهران و کرج خبر داد.
وفا غفاریان با تاکید بر اینکه تدوین آیین نامه ام ام اس تلفن همراه نهایی شده است، گفت : با حل مسائل فنی امیدواریم که در دو ماه آینده این خدمت در اختیار همه مشترکان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر ام ام اس به صورت آزمایشی در تهران و کرج برای تعداد محدودی مشترک در حال خدمات دهی است ، افزود : پس از آزمایش این خدمت، سازمان تنظیم مقررات از تجهیزات نصب شده اپراتور اول بازدید خواهد کرد و در صورت تایید آن این خدمت به مشترکان عرضه می شود.
به گفته غفاریان، تجهیزات شبکه اپراتور دوم تلفن همراه برای بهره برداری سرویس ام ام اس تایید اولیه را گرفته است و به نظر می رسد این سرویس به زودی با تلاش این اپراتور ارائه شود.
ام ام اس یا پیام چند رسانه ای تلفن همراه ، امکان ارسال پیام های بدون محدودی در اندازه و در نوع محتوا را در قالب عکس ، صدا و تصویر برای مشترکان تلفن همراه فراهم می کند.
این خدمت از ابتدای سال گذشته در شورای عالی انقلاب فرهنگی و با درخواست وزارت ارتباطات به منظور جلوگیری از تبادل داده ها و اطلاعات مغایر با قانون ، شرع و اخلاق عمومی متوقف شد تا دستورالعمل و ساز وکار مشخصی برای صیانت از فضای شبکه های اطلاع رسانی و حقوق مشترکان در استفاده از این خدمت تدوین شود.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]