سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکی از مراجع عظام تقلید قم گفت: مشکلات کنونی کشور با ارائه راهکارهای عملی امکانپذیر است و مشکلات با ارائه آمار و سخنرانی کردن حل نمی‌شود.
آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در خطبه‌های نماز عید فطر که در مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) قم برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه باید تقوا در همه امور مسلمین قابل مشاهده باشد، بیان داشت: امروز که کشور ما به نوعی در معرض هجوم غرب قرار گرفته است، تقوا می‌توانند مانند سدی محکم در برابر این هجمه‌ها ایستادگی کند.
وی اظهار داشت: در شرایط کنونی،‌ تهدیدهای خارجی، مفاسد اجتماعی و تورم کشور ما را تهدید می‌کند و برای اینکه مردم ایران اسلامی بتوانند در برابر این مشکلات ایستادگی کنند، ما به یک اتحاد و عزم ملی نیازمند هستیم.
این مرجع تقلید افزایش اعتیاد در جامعه را خطرناک توصیف کرد و گفت: تمدن‌هایی که در گذشته گرفتار مفاسد اجتماعی شده‌اند همه افول کرده‌اند و ما باید نسبت به این مهم توجه لازم را داشته باشیم.
وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم با مشکلات کنونی کشور مقابله کنیم به اتحاد همه‌جانبه نیاز داریم.
آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه حل مشکلات کشور با ارائه آمار و سخنرانی امکانپذیر نیست، گفت: اگر امروز شاهد هستیم که برخی از کشورهای خارجی بازارهای دنیا را به تسخیر خود در آورده‌اند به دلیل این است که به جای سخن گفتن،‌ همواره عمل کرده‌اند و این مسئله باعث موفقیت آنان شده است.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]