سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

کری خوانی دومربی پرسپولیس و استقلال

جمعه 87 مهر 12 ساعت 2:0 عصر
سرمربی تیم استقلال تهران گفت: باور دارم داربی شصت و پنجم یکی از بهترین داربی‌های استقلال و پرسپولیس شود.
قلعه‌نویی در حاشیه‌ی تمرین امروز تیم استقلال گفت: با شناختی که از تفکرات خودم و افشین قطبی دارم معتقدم بازی روز جمعه میان استقلال و پرسپولیس یکی از زیباترین داربی‌های تهران خواهد شد. در هر صورت ما برای پیروزی به میدان می‌رویم و امیدوارم بتوانیم علاوه بر بازی زیبا نتیجه را نیز به دست آوریم.
وی درباره‌ی نتیجه تساوی در چند بازی اخیر این دو تیم نیز گفت: بدون تردید ما برای مساوی به میدان نخواهیم رفت تنها هدف ما کسب سه امتیاز و ارائه یک بازی زیبا است.
امیر قلعه‌نویی در اشاره به بازی تیم استقلال مقابل راه‌آهن تصریح کرد: در هفته‌های ابتدایی ما به مراتب بهتر از بازی مقابل راه‌آهن کار می‌کردیم اما، نتیجه نمی‌گرفتیم و در واقع در آن بازی‌ها حق استقلال شکست نبود.
قلعه‌نویی درباره‌ی شایعه درگیری لفظی‌اش با سیاوش اکبرپور نیز گفت: تمامی این حرف‌ها نتیجه‌ی سالم کار کردن است، استقلال حاشیه ندارد اما عده‌ای می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند هیچ مشکلی وجود ندارد و اکبرپور نیز دارد در کنار سایر بازیکنان تمریناتش را انجام می‌دهد. روزی که ما شکست می‌خوریم صدها حرف در می‌آورند و روزی هم که پیروز می‌شویم حاشیه‌های دیگری ساخته می‌شود.
قلعه‌نویی درباره وضعیت مجتبی جباری نیز گفت: ما معتقدیم هم مجتبی جباری و هم تمامی بازیکنان باید مطالبات خود را دریافت کنند، مبالغی نیز به تیم تزریق شده است اما، در هر صورت باید به فکر تیم نیز باشیم به عنوان نمونه سیاوش اکبرپور از پول خودش به یک بازیکن دیگر داد و از این مسائل در تیم استقلال زیاد است. بازیکنان باید صبور باشند تا با انسجام و همدلی کار را پیش ببریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: استقلال و قلعه‌نویی را به خوبی می‌شناسم و برای بازی داربی برنامه‌های ویژه دارم.
افشین قطبی پس از تمرین روز دوشنبه تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: هدف ما در بازی داربی گل نخوردن، گل زدن و کسب پیروزی است. ما امسال پرسپولیس قدرتمندی را در اختیار داریم و تاکنون نشان داده‌ایم از تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر بهتر هستیم. آمار پرسپولیس در موقعیت‌های گل و کنترل بازی از تیم‌های دیگر بهتر است و اکنون نیز با آمادگی کامل برای رویارویی با تیم استقلال آماده می‌شویم.
وی درباره‌ی شناختش از شرایط تیم استقلال نیز به خبرنگاران گفت: در فوتبال مدرن هیچ مساله‌ی پنهانی وجود ندارد. چرا که تمام مربیان و آنالیزورها فوتبال حریفان‌شان را به دقت زیرنظر می‌گیرند. من هم در این زمینه از تیم استقلال و تفکرات قلعه‌نویی شناخت لازم را دارم و به خوبی می‌دانم که آنها چطور بازی خواهند کرد. اگر فردی از این تیم تمرین ما را نگاه کند و شرایط فنی بازیکنان ما را بسنجد هیچ مشکلی برای‌مان نخواهد بود. زیرا معتقدم سرعت فوتبال و دقت در کنترل بازی چیزی نیست که آنالیزهای حریفان بتواند آن را خنثی کنند.
قطبی افزود: همه می‌دانند که برزیل، میلان و آرسنال چه طور بازی می‌کنند اما، مهم سازماندهی، سرعت و دقت فوتبال آنهاست که باعث موفقیت‌شان می‌شود. ما نیز چنین تفکراتی را در تیم پرسپولیس با نفرات خوبی که در اختیار داریم، پیاده کرده‌ایم و هیچ نگرانی از بابت آنالیز حریف نداریم. پرسپولیس براثر شرایط تاکنون هفت امتیاز از دست داده که تلاش ما این است که با پیروزی بر استقلال استارت خوبی برای جبران این امتیازات داشته باشیم. مهم قهرمانی در پایان فصل است و اکنون که چندین تیم بالای سر پرسپولیس هستند، اهمیت چندانی برای ما ندارد.
افشین قطبی هم‌چنین درباره‌ی شرایط بازی علی کریمی در پرسپولیس تصریح کرد: کریمی بازیکن با کیفیت و بین‌المللی است. تاکنون مردم و هواداران او را به تبحرش در بازی با توپ می‌شناختند اما، من در بازی با پگاه از کیفیت فوتبال کریمی در بازی بدون توپ لذت بردم. او در بازی بدون توپ نشان داد که یک فوتبالیست کاملا بین‌المللی است و حتی مهمترین تاثیر را در گل اول ما داشت. امیدوارم بتوانیم از کریمی در بازی با توپ و بدون توپ او بهترین استفاده‌ها را داشته باشیم.
قطبی در پایان درباره‌ی شرایط حضور نیکبخت در بازی داربی با توجه به قرار گرفتنش در ترکیب ذخیره‌ها حین تمرینات خاطرنشان کرد: نیکبخت با آمادگی کامل تمرین می‌کند. حضور او در ترکیب ذخیره‌ها چندان مهم نیست چرا که شاید ما از او به عنوان تک مهاجم در بازی پیش‌رو یا بازی‌های آینده استفاده کنیم. بنابراین به این مساله توجهی نکنید چرا که دست مربیان هنگام بازی رو خواهد شد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]