سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تمرین روز گذشته استقلال همچون روزهای اخیر با فضایی ناآرام همراه بود تا سرانجام این شرایط به درگیری میان اعضای تیم استقلال و جمعی از طرفداران این تیم، سیلی خوردن دو تن از اغتشاشگران در تمرین و انتقال بیژن کوشکی به بیمارستان بی‌‏انجامد.

 تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال در زمین ورزشگاه اکباتان تهران و از ساعت 15 آغاز شد. این تمرین در شرایطی آغاز شد که جمعی از طرفداران تیم استقلال همچون روزهای اخیر به جای تشویق بازیکنان تیم در آستانه دیدار حساس این تیم برابر پرسپولیس علیه مدیر عامل جدید و عضو جدید هیات مدیره ( علی انصاری ) شعارهایی را سردادند. این دسته از هواداران استقلال خواستار کناره‌‏گیری واعظی آشتیانی و بازگشت مجدد علی فتح اله زاده مدیر عامل کنار رفته این باشگاه بودند. اما این شعارها تا زمانی که موضوع مورد نظر هواداران استقلال متوجه سرپرست این تیم نبود تنها در حد شعار بود تا اینکه طرفداران استقلال شروع به سردادن شعار علیه علی نظری جویباری کردند. در این زمان محمود فکری مربی تیم استقلال که نسبت فامیلی هم با سرپرست استقلال دارد برابر این شعارها و اینکه هواداران استقلال خواستار خروج این فرد از کادر فنی تیم شدند تاب نیاورد و به سمت آنها رفت و با سرداده شدن شعار علیه وی درگیری لفظی میان فکری و هواداران آغاز شد. پس از این اقدام مربی استقلال وحید طالب لو، مهرداد پولادی ، علیرضا عباسفرد، سیاوش اکبرپور، پیروز قربانی و بیژن کوشکی نیز به حمایت از سرپرست تیم به این جمع اضافه شدند تا درگیری میان اعضای تیم استقلال و طرفداران این تیم به اوج خود برسد. درگیری تا آنجا ادامه یافت که بیژن کوشکی بر اثر شدت ضربات وارده بر صورت ، شکم و کمرش پس از پایان این غائله به بیمارستان منتقل شد.

در این حین امیر قلعه‌‏نویی با مشاهده چنین صحنه هایی خود به میان شلوغی رفت و خطاب به این دسته از طرفداران تیم گفت: " وا... که شما استقلالی نیستید که در این شرایط نظم و آرامش تیم مرا بر هم می‌‏زنید. اگر حرفی برای گفتن دارید آن را برای بعد از دربی بگذارید تا در مورد آن با هم صحبت کنیم."

سرمربی استقلال پس از ادای این سخنان که با فریاد توام بود دو تن از سرکرده‌‏های این تعداد از طرفداران تیمش را فراخواند و با زدن سیلی به صورت آنها حاضران در محل تمرین اعم از عکاس، خبرنگار و تمامی هواداران استقلال را به ترک محل تمرین استقلال وادار کرد.وی مدعی شد که قصد دارد در ادامه، تمرینات تاکتیکی را در دستور کار تیم قرار دهد و نمی‌‏خواهد هیچ خبرنگاری در آن مکان حضور داشته باشد.

بروز این اتفاقات در حاشیه آخرین و شاید حساسترین جلسه تمرینی استقلال باعث شد تا امیر قلعه نویی ضمن از دست دادن زمان قابل ملاحظه‌‏ای از تمرین عصر روز گذشته، پس از پایان این غائله که با مداخله حراست ورزشگاه اکباتان تمام شده بود شرایط حاکم بر تیم را برای ادامه تمرین مساعد دیده و پس از دقایقی صحبت کردن برای اعضای تیم تمرین را از سر بگیرد.

بر اساس این گزارش این قبیل اتفاقات در حاشیه تمرین استقلال از اوایل هفته جاری شروع شد و هواداران استقلال حتی با سردادن شعارهایی از رییس جمهور محمود احمدی نژاد خواستار رسیدگی به اوضاع بر هم ریخته تیم مورد علاقه شان داشته و برکناری هر چه زودتر واعظی آشتیانی را مطرح کرده بودند.

ادامه این گزارش حاکیست امیر قلعه نویی شب گذشته و پیش از حضور بازیکنان در سالن غذا خوری هتل المپیک در جلسه‌‏ای ویژه در ارتباط با اتفاقات عصر دیروز شرایط روحی تیمش را به حال اولیه بازگرداند و از آنها خواست تمام اتفاقات حاشیه تمرین را به دست فراموشی بسپارند.ضمن اینکه بیژن کوشکی نیز شب گذشته و پس از مداوای سرپایی به هتل محل اقامت استقلال بازگشت و شب را کنار هم تیمی‌‏هایش سپری کرد و مشکلی بابت مصدومیت یا ضرب و جرح نداشت.

ناگفته نماند دیدار شصت و پنجم دربی تهران از ساعت 15 فردا در زمین اصلی ورزشگاه آزادی به قضاوت سعد کمیل از کشور سوریه آغاز می‌‏شود.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]