سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

شکاف اصولگرایان

سه شنبه 87 مهر 9 ساعت 4:0 صبح
مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسی ضمن تکذیب محوریت دبیر کل تشکل متبوعش در شورای هماهنگی نیروهای انقلاب تصریح کرد: استفاده از عنوان شورای هماهنگی نیروهای انقلاب از لحاظ اخلاقی محل تردید است.
امیر مقدم  در پاسخ به سئوالی درمورد شایعه محوریت محمد رضا باهنر درشورای هماهنگی نیروهای انقلاب اظهارداشت: محوریت مهندس باهنر در شورای هماهنگی نیروهای انقلاب به شکلی که الان اعلام موجودیت کردند تکذیب می شود.

وی تصریح کرد: تنها دو جلسه ای که مهندس باهنر به عنوان تشکیلاتی در آن عضویت دارند و در جلسات شورای مرکزی آن به صورت منظم شرکت می کنند یکی جلسه جامعه اسلامی مهندسین است که وی به عنوان دبیر کل در آن حضور دارد و دیگر جلسه جبهه پیروان خط امام و رهبری که وی به عنوان نایب رئیس در آن جلسات شرکت می کنند.

مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین با بیان جایگاه و وزن سیاسی دبیرکل تشکل متبوعش در میان اصولگرایان خاطر نشان کرد: به همین دلیل وی همواره درمعرض ملاقات های چهره های اصولگرا و مورد مشورت شخصیت های عالی نظام قرار می گیرد.

مقدم ادامه داد: شورای هماهنگی نیروهای انقلاب مدلی از وحدت اصولگرایان برای پیشبرد مسئله انتخابات ریاست جمهوری در سال 76 بود که با حضور چهره های عالی رتبه سیاسی اصولگرا و حتی فراتر از آن به ریاست حجت الاسلام ناطق نوری و بسیاری از شخصیت های تاثیر گذار از جمله مهندس باهنر شکل گرفته بود.

وی بااشاره به اینکه ناطق نوری و باهنر در مصاحبه های متعددی اعلام کرده است فعالیت شورای هماهنگی نیروهای انقلاب از مدت ها پیش متوقف شده  ، گفت: با توجه به اینکه عنوان شورای هماهنگی نیروهای انقلاب با توجه به سابقه و پیشینه آن عملا فعالیتی ندارد و البته رسما هم منحل نشده است به نظر می رسد استفاده از این عنوان بدون هماهنگی با شورای مرکزی نیروهای انقلاب که هم اکنون به دلیل فعال نبودن جلساتی نیز ندارد حداقل به لحاظ اخلاقی محل تردید است.

مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین درباره اعلام موضع اخیر انتخاباتی این  شورا ادامه داد: در مورد طرح زود هنگام حمایت از کاندیداتوری آقای احمدی نژاد باید تصریح کنم که این مسئله باید برآیند رفتار همه اصولگرایان و برآمده از احساس مسئولیت باشد که نماد آن گام برداشتن در مسیر حداکثری و با تکیه بر خرد جمعی و با نگاه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باشد.

بر اساس این گزارش جلسه هفتگی شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین که شنبه شب ها برگزار می شود ، دیشب به دلیل تقارن با جلسه مشترک دولت و مجلس برگزار نشد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]