سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

یک جوان فلسطینی 13 صهیونیست مجروح کرد

چهارشنبه 87 مهر 3 ساعت 12:0 صبح
بر اثر حمله انتحاری یک مرد فلسطینی، 13 اسراییلی که بیشتر آنان سربازان صهیونیست بودند راهی بیمارستان شدند.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، شامگاه دوشنبه یک جوان فلسطینی با خودروی خود به میان جمعی از اسرائیلی‌ها که بیشتر آنان سرباز بودند رفته و آنان را مجروح کرد.

منابع پزشکی تایید کرده‌اند که از میان افراد این گروه که مشغول پیاده‌روی در میدان «تزاحال» واقع در نزدیکی دیوارهای 400 ساله شهر قدیمی اورشلیم و چندصد متری دروازه «یافا» بوده‌اند، 13 تن مجروح شده‌اند.

این منابع همچنین منابع خبر می‌دهند که حال یک زن از میان مجروحان این عملیات انتحاری وخیم است.
«آرون فرانکو» رئیس پلیس اورشلیم در این‌باره گفت: «تحقیقات درباره این عملیات آغاز شده است. فعلا می‌دانیم که این فلسطینی از ساکنان شرق بیت المقدس بوده است». 
وی ادامه داد: «ما مشغول بررسی هستیم که ببینیم آیا این شخص همکار و متحدی نیز در این عملیات داشته است یا خیر. شواهد این‌گونه نشان می‌دهد که این عملیاتی فردی و شخصی بوده است».
وی از ارائه جزییات بیشتر در این باره خودداری کرد.
این مقام نظامی امنیتی همچنین تصریح کرد که تدابیر امنیتی با نزدیک شدن یکی از اعیاد یهودیان در نیمه ماه اکتبر در اورشلیم که جمع زیادی از یهودیان را به این شهر می‌کشاند، تشدید خواهد شد. 
گفتنی است مرد فلسطینی انجام دهنده این عملیات درست پس از پایان این حمله و برخورد خودروی اش به دیوار به ضرب گلوله سربازان اسراییلی به شهادت رسید.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]