سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

نتیجه تهدید روحانیون،ضربه به کشور است

سه شنبه 87 مهر 2 ساعت 11:0 عصر
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: «در خصوص اتهاماتی که به قشر روحانیت وارد شده، بنده به سهم خود، از حقم می‌گذرم و همه آن‌ها را می‌بخشم ولی ظلمی که به دین خدا و به انقلاب شده است خداوند باید بیامرزد». 
آیت الله مهدوی کنی در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در دانشگاه امام صادق (ع) اظهار داشت: «یکی از معانی قدر ارزیابی است، شب نوزدهم اختصاص به ارزیابی اعمال انسان‌ها دارد و در شب بیست و یکم این اعمال را جمع بندی می‌کنند که باعث می‌شود این شب به شب بسیار مهمی تبدیل شود». 
باید توجه داشت که در شب بیست و سوم این جمع بندی اعمال را به خدمت امام عصر می‌برند و در آن‌جا مقدرات بر اساس این ارزیابی‌ها تعیین می‌شود». 
وی تصریح کرد: «بیداری در شب‌های قدر برای تعیین سرنوشت و مورد رحمت خداوند قرار گرفتن بسیار مهم است».
آیت الله مهدوی کنی تاکید کرد: «در مملکت ما گرفتاری‌های بیشماری وجود دارد و کشور انقلابی نمی تواند گرفتاری نداشته باشد، من هیچ وقت نمی‌توانم کردار مسوولین را توجیه کنم زیرا خودم به هیچ عنوان به دنبال پست و مقام نبوده‌ام و ما در این رابطه باید به زندگی امام (ره) مراجعه کنیم».
وی خاطر نشان کرد: «امام خمینی (ره) به پای ولایت فقیه ایستاد و در مقابل بیگانگان تسلیم نشد و ملت ایران را سربلند کرد و این موضوع برای ایران بسیار ارزشمند است و هر کس که به امام و شهدا بی وفایی پیشه ساخت خداوند به گونه‌ای او را ذلیل کرد، قبل از انقلاب به ما اجازه هیچ گونه اظهار نظری را نمی‌دادند ولی در حال حاضر به این شکل نیست و این ها همگی از آثار انقلاب اسلامی است».
رییس دانشگاه امام صادق افزود: «امام خمینی (ره) را هیچ وقت نباید فراموش کرد. هر کس که حق امام را ادا نکند مسلما مورد لعن خداوند قرار می‌گیرد زیرا امام (ره) به گردن ملت و همه مسلمانان حق دارد. 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: «باید قدر تمامی شهدا و همچنین امام (ره) و مقام معظم رهبری را بدانیم. البته مسوولین نیز باید مشکلات کشور را حل کنند و شر دشمنان را از سر ملت ایران کم نمایند، باید مساله اشتغال و ازدواج جوانان را در اولویت قرار داد ولی هیچ وقت نباید معنویات را فدای مادیات کرد که این یک اصل است». 
آیت الله مهدوی کنی با بیان اینکه تهمت‌های بسیاری به روحانیون زده شده است، اظهار‌داشت: «تهمت‌هایی که به خیلی از روحانیون زده شده ضربه به انقلاب است و اگر شما تک‌تک روحانیون را تهدید کنید مطمئن باشید نتیجه آن ضربه به کشور خواهد بود، باید توجه داشت که این انقلاب به دست همین علما به شما رسیده است».

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]