سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

اظهارات قطبی درخصوص دربی، مایلی کهن و مرزبان

یکشنبه 87 شهریور 31 ساعت 11:0 صبح
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: نباید به گذرنامه داور دربی نگاه کنیم، بلکه سوابق و حرفه ای بودن در این زمینه اهمیت دارد. 
 افشین قطبی پس از پایان تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاگردان من در دیدار مقابل پیام مشهد به خوبی بازی را کنترل کردند و خوشحالم که کریم باقری و علیرضا نیکبخت واحدی با گلزنی نشان دادند که در اوج آمادگی قرار دارند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم کار برای ما در مشهد سخت شد؛ اما خوشبختانه حرفه ای عمل کردیم. از نتیجه به دست آمده کاملا راضی هستم چون مشهدی ها فوتبالی را به نمایش گذاشتند که در شش هفته اول از آن غافل بودند.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت کریمی و احتمال حضور وی مقابل پگاه،‌ تصریح کرد: خوشبختانه ITC وی رسیده و خود نیز در آمادگی به سر می برد. امیدوارم بتواند خواسته های کادر فنی و هواداران را برآورده سازد.

وی در خصوص مشکل مهاجم برزیلی گفت: آقای مصطفوی باید در این زمینه پاسخگو باشد، چراکه من در باشگاه نیستیم تا کار دی کارمو را پیگیری کنم. امیدوارم با صدور مجوز،‌ بتوانم از وی نیز به زودی استفاده کنم.

قطبی با تاکید بر این نکته که هدف پرسپولیس از دیدار مقابل پگاه،‌ کسب پیروزی در آستانه دربی است، گفت: در شش بازی گذشته برتر از حریفان بودیم و خصوصیات تاکتیکی ما برای حضور در آسیا راضی کننده است. امیدوارم مقابل پگاه نیز نتیجه بگیریم.

وی در خصوص دربی شصت و پنجم تاکید کرد: بازی مقابل استقلال تهران همانطور که برای همه مردم حساس است برای من نیز اهمیت بالایی دارد؛ ولی باید به فکر کسب سه امتیاز مقابل پگاه باشیم و پس از آن در مورد بازی با استقلال نظر دهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اظهارات مختلف مبنی بر ایرانی یا خارجی بودن داوری دربی خاطرنشان کرد: برای من فرقی ندارد که چه کسی داور دربی باشد. نباید به گذرنامه داور نگاه کرد بلکه سوابق و حرفه ای بودن او مهم است تا به خوبی این دیدار حساس را مدیریت کند.

وی در مورد کناره گیری مسعود مرادی از قضاوت تاکید کرد: این تصمیم شخصی است و حرفی درباره آن ندارم؛ فقط سوال من این است که آیا وی فقط در بازی های پرسپولیس اشتباه کرده است؟
قطبی همچنین در خصوص موضع گیری های اخیر محمد مایلی کهن و علیرضا مرزبان گفت: به هیچ عنوان در مورد این دو نفر حرفی نزده و نمی زنم، چون همانطور که در مشهد گفتم وقتش را ندارم. بگذارید آنها که وقت کافی دارند هر چه می‌خواهند بگویند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در صورت حضور مرزبان در استقلال، کادر فنی این تیم از تاکتیک های وی باخبر می شوند، تاکید کرد: من یک مربی حرفه ای هستم و نه تنها مرزبان بلکه هیچکس دیگری از تاکتیک هایم باخبر نمی شود.

قطبی ادامه داد: اگر بخواهند حاضرم تاکتیک پرسپولیس را برای همه بازگو ‌کنم، چون ترسی از این مسئله نداشته و به خلاقیت و بزرگی بازیکنانم اعتقاد دارم. تیم من پر سرعت است و می تواند در عرض 10 دقیقه تغییر تاکتیک دهد.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]