سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
"خاتمی هراسی" اینک استراتژی انتخاباتی اصولگرایان شده است . در حالی که سید محمد خاتمی "سکوت انتخاباتی" را برگزیده است ، رسانه های  راستگرا تنها یک "نگاه خبری " را القا می کنند ." خاتمی نمی آید "

در هر مصاحبه تنها به دنبال این موضوع هستند که خاتمی نیاد و اگر بیاید اینگونه و آنگونه می شود . اکنون اخبار چهرههایی که تاکنون نامشان نیز در رسانه های اصولگرا تحریم شده بود ، در هر صفحه و سایتی دیده می شود ؛ چون : مخالف آمدن خاتمی است . در تازه ترین شکرد حرفه ای و البته هماهنگ رسانه های راستگرا که متاسفانه برخی رسانه های اصلاح طلب نیز در دام آن افتادند .

به انتشار خبری دست زدند که در آن ادعا شده بود خاتمی اعلام کرده نامزد انتخابات آتی ریاست‌جمهوری نخواهد شد. این رسانه‌ها مدعی شدند که خاتمی این مطلب را در حاشیه مراسم سومین دوره‌ جایزه‌ اخلاق و نیایش در آینه که سه‌شنبه‌شب در موزه ملی قرآن برگزار شد، بیان کرده است. در راس رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کرده‌اند، خبرگزاری فارس قرار داشت که به نقل از خاتمی نوشت: «گفته‌اند نگو، من می‌خواهم بگویم نمی‌آیم، دوستان می‌گویند فعلا اعلام نکن والا تا الان گفته بودم.» سایت رجا نیوز نیز با این خبر به نقل از خاتمی که «اگرچه گروه‌های زیادی از من دعوت کرده اند، اما نخواهم آمد» تلاش کردند که این اظهارنظرها که فقط از سوی این رسانه های با خط سیاسی کاملا مشخص -ضد اصلاحات و ضد خاتمی-انعکاس داده شده را نظر قطعی خاتمی عنوان کنند.

این در حالی است که در هفته های اخیر سید محمد خاتمی علی رغم دیدار بسیاری از گروهها و اقشار مختلف هیچگاه صراحتا صحبتی از آمدن یا نیامدن خود نکرده است، همچنین در حالی که فارس و رجانیوز صحبتهای سید محمد خاتمی در حاشیه سومین دوره جایزه اخلاق و نیایش در آیینه هنر و پژوهش را اینگونه انعکاس دادند که پایگاه اطلاع رسانی موج سوم، خبر داد سید محمد خاتمی ریس جمهور در این مراسم در پاسخ به سؤال یکی از حاضرین در خصوص این‌که چرا تا کنون تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات نگرفته است، گفت: «اگر قرار بود که قطعاً نیایم تا حالا اعلام کرده بودم و فعلا باید صبر کنید.»این اخبار در حالی به نقل از خاتمی منتشر می‌شود، که به گزارش خبرنگاران اصلاح طلب حاضر در مراسم  که در مراسم سه‌شنبه‌شب حضور داشت، ماجرا به شکلی که در این اخبار منعکس شده، نبوده است. بنابراین گزارش، در انتهای مراسم و پس از صرف افطار تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد در شرایطی که ضبط خبرنگاری هم نداشتند و به‌عنوان افراد عادی با خاتمی صحبت می‌کردند، به شکل پیاپی به طرح پرسش درباره نامزدی وی در انتخابات پرداختند.

خاتمی هم در پاسخ گفت: فضای قرآنی و معنوی این مجلس را با این سوالات خراب نکنید.» اما این سوالات و اصرارها ادامه یافت، تا در نهایت خاتمی به شوخی به آنها گفت: نمی‌آیم، رهایم کنید! گفتنی است خبرگزاری فارس چند ماه قبل نیز با همین شیوه، به نقل از خاتمی خبر داد که وی خود را از حضور در عرصه سیاست بازنشسته کرده، اما خیلی زود خاتمی این موضوع را تکذیب کرد.

این بار هم خاتمی همین کار را کرد ، کرد،دفتر سیدمحمد خاتمی اعلام کرد:وی هنوز هیچ تصمیمی برای حضور یا عدم حضور در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نگرفته است.

، دفتر رییس‌ دولت اصلاحات تاکید کرده است که آن چه در خبرهای روزهای اخیر درباره عدم کاندیداتوری آقای خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم آمده، نادرست است و آن را تکذیب می‌کنیم.

"تاکیک جعل خبر " اما پایان استراتژی "خاتمی هراسی اصولگرایان نیست "، تخریب تاکتیک دیگر آنان است .

در نماز جمعه قم اطلاعیه ای دو صفحه ای که سراسر آن توهین به سید محمد خاتمی بود در بین نمازگزاران روزه دار توزیع شد.گفته می شود این اطلاعیه به امضای جمعی از طلاب حوزه علیمه قم رسیده است

تما م این اقدامات اما یک پاسخ را دارد."راستگرایان از آمدن خاتمی هراس دارند .


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]