سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

تبانی شایسته فوتبال خوزستان نیست

یکشنبه 87 شهریور 31 ساعت 2:21 صبح
سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز گفت:‌ شایعات چند روز اخیر مبنی بر تبانی دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز درهفته هفتم مسابقات لیگ برتر هیچ گاه شایسته ورزش خوزستان نیست.
بهمن روشنایی در گفت و گو با "ایلنا"، افزود:‌ فوتبال آنقدر ارزش ندارد که بخواهیم با چنین رفتارهای ناپسندی شرافت خود را به بازی بگیریم. متاسفانه افرادی که چنین مباحثی را مطرح می کنند اهداف خاصی را دنبال می کنند و مطمئن باشند تلاش خواهیم کرد تا با چنین رفتارهایی برخورد کنیم.
وی ادامه داد: طی چند روز گذشته تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم تا برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر مشکلی نداشته باشند. آنها باید باخت برابر استقلال تهران را فراموش کنند و هیچ گاه تمرکز خود را از دست ندهند.
سرپرست تیم استقلال اهواز اضافه کرد: بازیکنان ما در مسابقه مقابل استقلال تهران نتوانستند تمام توان فنی خود را به نمایش بگذارند. در حدی که حتی می توانستیم گل های بیشتری را نیز دریافت کنیم. علت این مساله هنوز برای اعضای باشگاه هم مبهم است.
روشنایی گفت: با توجه به تدابیری که کادر فنی اندیشیده است در صدد خواهیم بود در ادامه مسابقات لیگ برتر چهره ای متفاوتی را از خود به نمایش بگذاریم. در همین راستا در صدد جذب چند بازیکن جدید هستیم تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.
وی اضافه کرد:‌ با کسب پیروزی در مقابل پیکان تمامی مسائل حاشیه ای پیرامون باخت برابر استقلال تهران فراموش خواهد شد.
از قول سرپرست تیم استقلال اهواز اعلامشده بود که این باشگاه با مشکلات مالی روبرو است و به همین دلیل بازیکنان به خاطر باخت سنگین برابر استقلال تهران جریمه نخواهند شد.
روشنایی در این خصوص گفت: ما هیچ گونه مشکل مالی نداریم. اکثر بازیکنان پول های پیش قرارداد خود را دریافت کرده اند. ما بقی بازیکنان نیز طی چند روز آینده طلب خود را دریافت خواهند کرد. ضمن اینکه بازیکنان تیم استقلال اهواز به دلیل باخت برابر استقلال تهران قطعاً جریمه نقدی خواهند شد.این در حالی ست که تیم استقلال تهران با شکست سنگین 6 بر صفر مقابل هم نام اهوازی خود توانست در اوج ناکامی های خود به رتبه ی هفتم جدول رقابت ها سعود کند...

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]