سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

انصراف مرادی از قضاوت در جام جهانی

جمعه 87 شهریور 29 ساعت 10:0 عصر
داور بین المللی فوتبال گفت: از قضاوت در جام جهانی انصراف دادم، چراکه خانواده و شرافتم اهمیت بیشتری دارد. 
   
 مسعود مرادی اظهار داشت: برای کناره گیری از جام جهانی دلایلی داشتم که مهمترین آن اتفاقاتی بود که بعد از دیدار پرسپولیس و مس رخ داد. صحبت هایی نقل شد مبنی بر اینکه بعد از قضاوت در المپیک شانس حضور در جام جهانی را ندارم و در مجموع از سوی عزیزانی که دستی بر آتش داوری دارند جو خوبی به وجود نیامد.

وی افزود: در المپیک بسیار موفق بودم و مسابقه پرسپولیس و مس اولین دیداری بود که در ایران بعد از المپیک سوت می‌زدم. انتقاد را می‌پذیرم؛ اما متاسفانه بعد از این دیدار از نظر اعتقادی، فنی و شخصیتی فشار و تخریب زیادی علیه من شد و برخوردی که با من صورت گرفت حتی با کاروان ورزشی ایران در المپیک ایران انجام نشد.

مرادی تاکید کرد: رفتن به جام جهانی برایم کاری سخت و پرخطر شده بود، اگر چه قضاوت در این رقابت ها آرزوی هر داوری است؛ اما برایم مسائل اخلاقی، شخصیتی، فرهنگی و امنیت جانی بسیار مهمتر از مسائل ورزشی است.

داور بین المللی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: یک روز قبل از قضاوت من در کویت در شهر مشهد و مسابقه پرسپولیس و پیام علیه من و رئیس کمیته داوران فحاشی می‌کنند آن هم در ماه مبارک رمضان و در حالی که من در ایران حضور نداشتم.

وی ادامه داد: در ورزشگاه آزادی نیز صندلی و بطری به طرفم پرتاب کردند و مورد فحاشی قرار گرفتم. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه زنده به تماشاگران خود حق می‌دهد که علیه اشتباه داوری واکنش نشان دهند و این را حق هواداران خود می‌داند. من که معتقدم اشتباه نکردم؛ اما اگر داوری اشتباه کرد آیا باید چنین عکس العملی نسبت به وی نشان داده شود؟ امنیت خانواده ام به خطر افتاد.  

این در حالی ست که سوت های اشتباهه این داور باعث تغییر نتایج مختلف در بازی های مختلف بخصوص علیه سرخآبی های پایتخت شده بود.


نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]